SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohh schitterend
Brazil Kills
Prijzen stijgen btw nu. Van 132k naar 139k is dit team gegaan. Niet gigantisch maar wellicht pakt het door dit weekend![]()
![]()
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieusquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohh schitterend
Brazil Kills
Prijzen stijgen btw nu. Van 132k naar 139k is dit team gegaan. Niet gigantisch maar wellicht pakt het door dit weekend
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever dat de prijzen zakken
Filipe Luis ipv Marceloen Santana hoort er bij.
edit. en Helton > Cesar![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieus
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.
Ga er geen single matches en toernooien mee spelen. Alleen aidsies
Marcelo vind ik bij H2H echt goed. Santana misschien ipv Luiz ja![]()
![]()
Bijna iedereen heeft een bronze bank in single matchesquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 posts hierover dacht ik nog dat het een troll was, maar volgens mij ben je serieus
Je gaat er vast niet meer mee winnen though, tenzij je single matches met een bronze bank gaat spelen.Dat is irritant als je zelf een silver team hebt.
![]()
Proberen te trollen met je kut koop clubquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef TBakkert het volgende:
mweh, Rostov speelt gewoon veel verzorgder, hele elftal is nu goed, alleen die keeper.
Wat een rasmongool.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Fifa14 is geinstalleerd. maar nu een ander ding. hij heeft me season ticket niet meegenomen. Gelukkig heb ik wel alle spelers nog enzo maar me season ticket is weg.
![]()
Ik ben best wel jaloersquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Fifa14 is geinstalleerd. maar nu een ander ding. hij heeft me season ticket niet meegenomen. Gelukkig heb ik wel alle spelers nog enzo maar me season ticket is weg.
Young bloods everywhere....![]()
Nou, dan kun je eindelijk FIFA points gebruiken, goed nieuws voor je toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Maver24 het volgende:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wel zonder kortingquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, dan kun je eindelijk FIFA points gebruiken, goed nieuws voor je toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O, nouja, ik kan nu met ST helemaal geen points kopenquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik speel het echt nagenoeg nooit. Het is weliswaar leuk voor je ego en je wint makkelijk, maar dat gaat toch wel snel vervelen. Viel me ook op dat je amper een wedstrijd uit kan spelen omdat mensen nog 10x sneller leaven dan normaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een bronze bank in single matchesDat is irritant als je zelf een silver team hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
foute forumquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee? Die lege plekken moet ik nog invullen. Eventuele aanpassingen mogen natuurlijkHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als kiezen tussen ebola en aidsquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee? Die lege plekken moet ik nog invullen. Eventuele aanpassingen mogen natuurlijk
Zou je niet eerst eens kijken of het überhaupt fijn speelt met die formatie? Al kan je het wel zo omgooien natuurlijk dit jaar..2e team lijkt me wat beter en minder lelijk dan I guess.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het valt ook wel mee. Maar ik krijg vaker rage berichtjes dan normale, dat is zeker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je normaal veel rage messages dan? Ik heb er welgeteld 1 gehad dit jaar.
EAids is ook weer bezig hoor. Ik verkoop SIF Lewandowski en IF Lavezzi en ik ben weer onverslaanbaar... Laatste wedstrijd win ik gewoon met 10-0, tegenstander ging wel iets minder zijn best doen na 5-0 maar hij blijf wel gewoon spelen. Sloeg echt nergens op hoeveel kansen ik benutte.![]()
Ja moet een tweede team hebben voor fitness shitquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als kiezen tussen ebola en aids
Zou je niet eerst eens kijken of het überhaupt fijn speelt met die formatie? Al kan je het wel zo omgooien natuurlijk dit jaar..2e team lijkt me wat beter en minder lelijk dan I guess.Koop wel dat eerste is stuk goedkoper.
Zie vanzelf of het lekker speelt![]()
![]()
Denk dat mensen nog meer gaan ragen als je Benteke in de spits zet. (met wat aanpassingen).die heeft door de vele cross abusers bijna de status van Welliton gekregen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja moet een tweede team hebben voor fitness shitKoop wel dat eerste is stuk goedkoper.
Zie vanzelf of het lekker speeltAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was in FUT12 zo maar het niveau is nu veel hoger. Ik win helemaal niet zo vaak met silvers van golds, vooral door de keepers die alles tegenhoudenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel het echt nagenoeg nooit. Het is weliswaar leuk voor je ego en je wint makkelijk, maar dat gaat toch wel snel vervelen. Viel me ook op dat je amper een wedstrijd uit kan spelen omdat mensen nog 10x sneller leaven dan normaal.![]()
![]()
Het niveau is net zo laag voor mijn gevoel. Het enige verschil is nu dat silvers veel minder makkelijk meekomen met golds. Vorig jaar speelde ik bijna altijd gewoon de gold cup met mijn silvers en had ik alsnog een win/loss ratio van 5/1 ofzo..dat hoef ik dit jaar met silvers echt niet te proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was in FUT12 zo maar het niveau is nu veel hoger. Ik win helemaal niet zo vaak met silvers van golds, vooral door de keepers die alles tegenhouden
Naja dat heb ik dus wel gedaan, maar het werkt gewoon niet. Tshimanga en Cavanda komen wel prima mee in mijn gold team, maar op de backpositie lukt dat nog wel met pace+kracht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is deze....?
Ik heb 10 keer gescoord en ik kan gewoon al mijn goals terugzien...
Normaal krijg je altijd bullshit acties te zien.![]()
hihi ik wist dat de keeper een Kroaat is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Proberen te trollen met je kut koop club"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mooi redding voor een IF op het eindquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hihi ik wist dat de keeper een Kroaat is.
Hala Madrid !
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er iets mis met FUT? Heb nu al twee berichtjes gekregen van mensen die niet met mijn moeder hebben geneukt.
[..]
[..]
Hebben andere mensen hier ook last van?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee. Maar ik krijg vaker rage berichtjes dan normale, dat is zeker.
EAids is ook weer bezig hoor. Ik verkoop SIF Lewandowski en IF Lavezzi en ik ben weer onverslaanbaar... Laatste wedstrijd win ik gewoon met 10-0, tegenstander ging wel iets minder zijn best doen na 5-0 maar hij blijf wel gewoon spelen. Sloeg echt nergens op hoeveel kansen ik benutte.Wel erg veel verkapte "kijk mij eens goed zijn posts"quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is deze....?
Ik heb 10 keer gescoord en ik kan gewoon al mijn goals terugzien...
[ afbeelding ]
Normaal krijg je altijd bullshit acties te zien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, viel mij ook al opquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel erg veel verkapte "kijk mij eens goed zijn posts"![]()
Hij moet zijn jaarlijkse IF nog binnenharken jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi redding voor een IF op het eind
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi beessieequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moet zijn jaarlijkse IF nog binnenharken jaHala Madrid !
Haha ja dat dacht ik ook net nadat ik het had gepost.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel erg veel verkapte "kijk mij eens goed zijn posts"
Ach, het is wel weer heel typisch dat het zo goed gaat sinds ik mijn dure spelers heb verkocht.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:00 schreef rolls-reus het volgende:
Een goed 4222 team met choupo, het lijkt onmogelijk
groeten
inb4 dat is geen goed team![]()
Een goed 4222 team met choupo, het lijkt onmogelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is geen goed teamquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
groeten
inb4 dat is geen goed team![]()
Wide cam moet minimaal 4*/4* hebben![]()
![]()
ik ging even kijken in fifa 14 store en dan naar fifa points maar het enige wat ik zie is dat ik een creditcard moet toevoegen maar nergens zie ik staan over mijn geld op me account. ik snap er niks van![]()
Dan blijft er verdomde weinig over aan CAM opties..quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit is geen goed team![]()
Wide cam moet minimaal 4*/4* hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daaromquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan blijft er verdomde weinig over aan CAM opties..kan ook wel 4*/3* maar dan wel een links poot op recht en omgekeerd
![]()
Bevalt dat andere team niet met hem? Die 442?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Daaromkan ook wel 4*/3* maar dan wel een links poot op recht en omgekeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alexandru Maxim en dan houdt het wel opquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan blijft er verdomde weinig over aan CAM opties..![]()
Had het verkocht, paar dagen later weer teruggekocht en nu loopt het niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bevalt dat andere team niet met hem? Die 442?vooral jeffren is slecht nu
![]()
Ik had dit..evt kan Seol ook in de spits. Valt tegen dat die Koreanen geen goede CDM hebben. En of Amsif goed is weet ik niet..hoor DS2 er vaak over, maar of dat nou is als SMLENO speler of omdat hij goed is weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef rolls-reus het volgende:
Choupo - jesehet moet mogelijk zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kim sung whanquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
n Seol ook in de spits. Valt tegen dat die Koreanen geen goede CDM hebben. En of Amsif goed is weet ik niet..hoor DS2 er vaak over, maar of dat nou is als SMLENO speler of omdat hij goYoung bloods everywhere....![]()
En wat staat erop?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef wieisboos het volgende:
bij sommige mensen zat deze disc nog in hun xbone![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moet zeggen dat hij gewoon goed keepte, niet heel veel te doen gehad, maar wat hij moest doen, had hij gewoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi redding voor een IF op het eind
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Niet slechtquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had dit..evt kan Seol ook in de spits. Valt tegen dat die Koreanen geen goede CDM hebben. En of Amsif goed is weet ik niet..hoor DS2 er vaak over, maar of dat nou is als SMLENO speler of omdat hij goed is weet ik niet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi beessie hieronder, maar je zal die 3421 met Nederlanders nog wel houden denk ik hè?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanksquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi beessie hieronder, maar je zal die 3421 met Nederlanders nog wel houden denk ik hè?
[ afbeelding ]ze worden steeds beter
Dat 3421 team hou ik ja.
Twijfels over rentera en choupo samen..![]()
Swap Zanka voor Okore en dan kan je ook richting BPL gaan rechts (of links als je omdraait, met Sakai RB)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat mij zoooo tegenstaat aan Renteria is die agility..dat is zo belangrijk dit jaar. Verder komt hij bij al mijn zoekfilters er vaak als beste uit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same herequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
Wat mij zoooo tegenstaat aan Renteria is die agility..dat is zo belangrijk dit jaar. Verder komt hij bij al mijn zoekfilters er vaak als beste uit..![]()
![]()
Een goed 4222 team met choupo, het lijkt onmogelijkZet Choupo zelf dan op wide CAMquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit is geen goed team![]()
Wide cam moet minimaal 4*/4* hebben![]()
![]()
Gisteren bezoekersrecord voor WeFUTHet gaat best lekker en daar zijn we trots op.
Mede dankzij sommige gulle donaties van FOK!ers uiteraard.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
leuk he, er is helemaal geen season ticket op de xbox one op ps4. daar gaat je korting op packsJe hebt hem binnen dus?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
leuk he, er is helemaal geen season ticket op de xbox one op ps4. daar gaat je korting op packs![]()
![]()
EAquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
leuk he, er is helemaal geen season ticket op de xbox one op ps4. daar gaat je korting op packs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2*/3* spits nemen en dan zo bitchen over je CAMsquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:35 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste voor vandaag
Doe dan Kim Ojo
http://wefut.com/en/player/8599Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik heb de xbox one binnne, hij is echt heel erg tofquote:, ik ben nu alles aan het afspeuren hoe alles werkt op de console
![]()
Dat eerste. Als keeper is hij niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had dit..evt kan Seol ook in de spits. Valt tegen dat die Koreanen geen goede CDM hebben. En of Amsif goed is weet ik niet..hoor DS2 er vaak over, maar of dat nou is als SMLENO speler of omdat hij goed is weet ik niet.
[ afbeelding ]![]()
koop dan packs via xbox360quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
leuk he, er is helemaal geen season ticket op de xbox one op ps4. daar gaat je korting op packs![]()
Eerst verkocht ik een Maniatis voor 2.9k en nu verkoop ik er net 1 voor 4k die CM was met backbone terwijl ik hem voor 200 oppikte![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Fijne strength wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef TBakkert het volgende:
@Tim, Korea heeft deze gozer als best goede CVM.
http://wefut.com/en/player/6701
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook als het 10 meter buitenspel was?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"![]()
Heb je dat gevraagd aan een winkelbediende van de Mediamarkt? Of je iemand mee mocht nemen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef OmniRocket het volgende:
jeuj, mag op de ps4 spelen maandag, en mag 1 iemand meenemen![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook als het 10 meter buitenspel was?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wilde een ander type spits ernaastquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2*/3* spits nemen en dan zo bitchen over je CAMs
Doe dan Kim Ojo
http://wefut.com/en/player/8599gewoon blind eentje gekozen
if mboyo heb ik wel goede ervaringen mee
![]()
Maar heb je hem ooit echt uitgetest? Ik heb nu sinds gister dit team en in de eerste 2 wedstrijden speelt hij goed. Team ga ik verder denk ik niet lang houden maar wilden deze spelers gewoon een keer proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
Wat mij zoooo tegenstaat aan Renteria is die agility..dat is zo belangrijk dit jaar. Verder komt hij bij al mijn zoekfilters er vaak als beste uit..
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Strength abusequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar heb je hem ooit echt uitgetest? Ik heb nu sinds gister dit team en in de eerste 2 wedstrijden speelt hij goed. Team ga ik verder denk ik niet lang houden maar wilden deze spelers gewoon een keer proberen.
[ afbeelding ]![]()
Jij had een 4222 team met choupo toch?![]()
![]()
Hollaquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi beessie hieronder, maar je zal die 3421 met Nederlanders nog wel houden denk ik hè?
[ afbeelding ]!
Hala Madrid !
Ja, mijn beste team van dit jaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Strength abuse![]()
Jij had een 4222 team met choupo toch?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Holla is fucking goed johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik twijfel over cala, terecht?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, mijn beste team van dit jaar.
[ afbeelding ]![]()
http://www.flabber.nl/web(...)-watersporters-10753
Buitenbeeld klassiekertje dit
"schitterend"![]()
En tenslotte een mooi beessie:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hij doet het hier prima. Hij heeft ook gewoon prima stats...quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik twijfel over cala, terecht?
Edit: Workrates merk ik niks van. Komt waarschijnlijk ook door het blok op CDM.Hier schreef Toefjes het volgende:
nee, PS4 prijsvraag op FOKquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd aan een winkelbediende van de Mediamarkt? Of je iemand mee mocht nemen?![]()
![]()
Dan ben ik mooi te laat met Lewa kopenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
bohh schitterend
Brazil Kills
Prijzen stijgen btw nu. Van 132k naar 139k is dit team gegaan. Niet gigantisch maar wellicht pakt het door dit weekendDie is nu 7k duurder dan gisteren..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deze blijft zo geniaal he![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/web(...)-raskampeerders-6770
Ik ga echt steeds stuk om die gremlin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Deze blijft zo geniaal he![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/web(...)-raskampeerders-6770
Ik ga echt steeds stuk om die gremlin
Feyenoord Rotterdam![]()
Deji >>>>> KSI
Hun vader >>> Deji >>> KSIBlijft gewoon met een pokerface zitten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb ze echt allemaal meerdere keren gezien..blijft echt geniaalquote:
Ik zoek eigenlijk het filmpje waarin hij "bohhhh, mooi beessie" zegt, maar ik kan hem niet vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij deze hoorde ik net wel: ''bohhh'' volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ze echt allemaal meerdere keren gezien..blijft echt geniaal
Ik zoek eigenlijk het filmpje waarin hij "bohhhh, mooi beessie" zegt, maar ik kan hem niet vinden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)-watersporters-10753
Buitenbeeld klassiekertje dit
"schitterend"![]()
En tenslotte een mooi beessie:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
LUNCHquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij deze hoorde ik net wel: ''bohhh'' volgens mij.
[..]![]()
Geniale baan wel. Beetje schitterend roepen, kutinterviews doen waarin mensen niet snappen dat ze worden afgezeken en proberen om lekkere wijven te scoren![]()
http://www.flabber.nl/web(...)kunstkakkers-2-15230Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"Wat doet u dan hier tussen de... O het zijn zeilboten"Dat ik dit niet al eerder kende
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.flabber.nl/series/buitenbeeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
"Wat doet u dan hier tussen de... O het zijn zeilboten"Dat ik dit niet al eerder kende
Er zijn er best veel. Echt zo geniaal simpel, maar het werkt echt goed. Veel van die types op zo'n leipe beurs hebben ook amper nog grappen nodig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog 3 IF Digne's over en dan heb ik ze allemaal verkocht met 5k bruto winst per speler. Wilde ze eigenlijk kwijt zijn voor de legends crash, maar die lijkt totaal geen invloed te hebben vooralsnog..ik verkoop ze zelfs makkelijker afgelopen dagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is je bedrijfsresultaat over november ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Nog 3 IF Digne's over en dan heb ik ze allemaal verkocht met 5k bruto winst per speler. Wilde ze eigenlijk kwijt zijn voor de legends crash, maar die lijkt totaal geen invloed te hebben vooralsnog..ik verkoop ze zelfs makkelijker afgelopen dagen.Hala Madrid !
superduperveel in de plusquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is je bedrijfsresultaat over november ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHHHAHAHAHAHA![]()
![]()
dat stukje 6:35-8:01
http://www.flabber.nl/weblog/video/best-of-buitenbeeld-2012-13641Feyenoord Rotterdam![]()
Nederland-Kroatië vriendschappelijk waarschijnlijk![]()
Hala Madrid !
Voor het WK nog?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef BDIL het volgende:
Nederland-Kroatië vriendschappelijk waarschijnlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, Van Gaal wil ook oefenen met landen die naar het WK gaan. Niks is nog zeker, hangt een beetje af van de loting ( neem niet aan dat je oefent tegen een land met welke je dadelijk in een groep zit ).quote:Hala Madrid !
op hem hebben ze de lullo's gebaseerd zou je zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
HAHAHHHAHAHAHAHA![]()
![]()
dat stukje 6:35-8:01
http://www.flabber.nl/weblog/video/best-of-buitenbeeld-2012-13641
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha geniaal!quote:
Ik zal wel weer heel racistisch klinken maar die kerel lijkt echt bizar veel op z'n pa.![]()
KSI is denk ik zelfs groter en breder dan zijn paquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha geniaal!
Ik zal wel weer heel racistisch klinken maar die kerel lijkt echt bizar veel op z'n pa.
Hala Madrid !
Die pa lijkt ook best jong als je hem zo ziet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
KSI is denk ik zelfs groter en breder dan zijn pa
Wel een zwembadje in de tuin trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij verdient ook bizar veel. Is maar de vraag wanneer hij op zichzelf gaat wonen en die ouders een groter huis krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pa lijkt ook best jong als je hem zo ziet.
Wel een zwembadje in de tuin trouwens
Hala Madrid !
Dat huis is van die vaderquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij verdient ook bizar veel. Is maar de vraag wanneer hij op zichzelf gaat wonen en die ouders een groter huis krijgendie heeft ook een hele goede baan.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thorgan Hazard al 9 goals en 8 assists dit seizoen
(14 wedstrijden)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij schrijft iemand die verdiend ipv verdient schrijft in een forum.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die verdiend ipv verdient schrijft in die kijkersvraag bij VI
Ik bij deze ook![]()
quote:VENLO -
Een bizarre situatie bij Telstar, dat vrijdagavond op bezoek gaat bij VVV-Venlo. Bij de club uit Velsen-Noord zitten slechts drie spelers op de bank, waaronder doelman Wesley Zonneveld, die mogelijk zijn opwachting als veldspeler (!) moet maken.
Door blessures en schorsingen reisde trainer Marcel Keizer met een wel erg krappe selectie af naar het noorden van Limburg.
Het inzetten van Zonneveld (21) als veldspeler zou opmerkelijk zijn, maar volgens het twitteraccount van Telstar is dat geen probleem. "Tot zijn zestiende was hij een verdienstelijk speler", klinkt het.
Keeperstrainer Rene Ponk (42) kan eventueel ook nog als vervanger worden ingezet.![]()
![]()
VI ahahhahahaa
keihard de kantineheld uitlachen 5 minuten lang![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
VI ahahhahahaa
![]()
![]()
Slappe lach daar
Hala Madrid !
Afschaffen jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:55 schreef MeneerLogica het volgende:
Is het slim om aguero op dit moment af te schaffen of is die drop nog steeds bezig?![]()
Arme gast
Hala Madrid !
Ik lachte ook best wel daardoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
VI ahahhahahaa
![]()
![]()
![]()
![]()
De drop was ook lekker, hoorde ik.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Is ook wel zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vind het best wel zielig voor die man.
Hala Madrid !
1-0 Raffael
Hala Madrid !
Die dacht dat hij 5000 bood, had ik ook vanmorgen dat ik 4000 kreeg voor een speler waar hij waarschijnlijk 400 voor wilde betalen (Ngcongca)quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje bedankt van iemand?![]()
(nee niet voor of bij mij)![]()
![]()
Gister nog even FIFA 13 gespeeld, maar dat spel is dus gewoon 10x mooier dan FIFA 14. Ik weet niet wat ze op hadden toen ze bij EA FIFA 14 gingen maken..![]()
van der Gijp weer met zijn grote negers.
Alle teams in de Top 20 van landen hebben wel fysieke gasten achterin. Hij heeft wel ergens een punt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
van der Gijp weer met zijn grote negers.Hala Madrid !
"Rekik moet eerst nog maar 10cm groeien voor hij bij de top kan horen."quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
van der Gijp weer met zijn grote negers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker fappen op Benfica
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij vindt Rekik te klein en heeft het nu over de grootste neger die hij ooit heeft gezien, Sakho dat scheelt 1 centimeter.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
van der Gijp weer met zijn grote negers.![]()
![]()
Slaat nergens op idd, al straalt Sakho wel veeeeel meer uit. Maar die is voetballend veel minder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij vindt Rekik te klein en heeft het nu over de grootste neger die hij ooit heeft gezien, Sakho dat scheelt 1 centimeter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA 10.quote:
Zoveel tijd aan mijn virtuele prof besteed in die game.
Mij:
11>14>12>13Hala Madrid !
Die van mij was 96quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FIFA 10.
Zoveel tijd aan mijn virtuele prof besteed in die game.![]()
![]()
Voor mij is het zo:quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Voor mij:
12 > 11 > 14 > 13
Daarvoor niet gespeeld sinds 2000.
08>10>13>12>14. 11 Heb ik wel eens bij vrienden gespeeld, maar dat vond ik na 10 echt niks.![]()
En als je dan 100% verdiensten had en je had een hele tijd niet gespeeld, dan was hij uit vorm en moest je weer een paar wedstrijden doen om hem op zo'n algemeen te krijgen inderdaad.quote:
11 is juist de meest geniale editie. 10 was alleen chipped shots over die baggere keepers.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voor mij is het zo:
08>10>13>12>14. 11 Heb ik wel eens bij vrienden gespeeld, maar dat vond ik na 10 echt niks.
Hala Madrid !
Eensquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
11 is juist de meest geniale editie. 10 was alleen chipped shots over die baggere keepers.
Lelijk was dat toen..iedere 1 op 1 werd zo afgemaakt..keeper kwam uit zichzelf toch wel als een dwaas uitrennen en dan was het simpel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij virtuele profs viel dat toen wel mee, bij H2H online was het wel kut ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
11 is juist de meest geniale editie. 10 was alleen chipped shots over die baggere keepers.
kikkersprongquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
FIFA 98
Schwalbe knop
Harde tackle knopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Indoor voetbalquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
FIFA 98
Schwalbe knop
Harde tackle knopCtrl + shift + A voor de rainbowflick die altijd werkt.
FIFA 10,11,12 waren sowieso kut met clubs. Iedereen had een USB-Prof.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij virtuele profs viel dat toen wel mee, bij H2H online was het wel kut ja.Hala Madrid !
Wel droog dat je in een antieke FIFA wel een schwalbeknop had en nu niet meer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt standaard als verdediging de Q knop indrukken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Indoor voetbalCtrl + shift + A voor de rainbowflick die altijd werkt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Echt standaard als verdediging de Q knop indrukken.ga hem voor de grap weer een keer installeren.
Of in de originele FIFA weglopen van de scheids als hij je een kaart wilde geven. Heb wel eens een kwartier dat zitten doen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jong PSV virtueel periodekampioenniet dat je er iets aan hebt behalve bragging rights (zelfs de premie krijgen ze niet
)
![]()
Ik paas de bal op het middenveld, Thiago silva loopt in mijn zestien naar voren en tegen de spits van de tegenstander aan. De tegenstander valt om en ik krijg penalty tegen terwijl ik die speler niet eens bestuurdeDaarvoor ook penalty voor tackle op de bal
![]()
Nee toch? 1-1 en Dordrecht staat voor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:39 schreef DutchSL het volgende:
Jong PSV virtueel periodekampioenniet dat je er iets aan hebt behalve bragging rights (zelfs de premie krijgen ze niet
)
Hala Madrid !
2-2quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee toch? 1-1 en Dordrecht staat voor.
Dordrecht heeft al een periodetitel, dus die kunnen er niet nog een winnen.![]()
Goed dat jij er nog om kan lachen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
paas de bal op het middenveld, Thiago silva loopt in mijn zestien naar voren en tegen de spits van de tegenstander aan. De tegenstander valt om en ik krijg penalty tegen terwijl ik die speler niet eens bestuurde Daarvoor ook penalty voor tackle op de bal
Ik kan me er echt mateloos aan irriteren en boos om worden
Serieus ? Wist niet dat het zo werktequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
2-2
Dordrecht heeft al een periodetitel, dus die kunnen er niet nog een winnen.![]()
Hala Madrid !
Ja dit is gewoon uit wanhoop. Seasons is echt het meeste belachelijke wat ik ook bij een video game heb gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed dat jij er nog om kan lachen.
Ik kan me er echt mateloos aan irriteren en boos om worden![]()
Kamasutrahahahahhaha
Hala Madrid !
Ik vind het ook wel belachelijk dat ze bijna nooit juiste naam wetenquote:
Hala Madrid !
Zelfs tegen iemand die de controller neerlegt kan ik niet scoren![]()
edit: nu wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit passeert tegenwoordig maandelijksquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
FIFA 98
Schwalbe knop
Harde tackle knop![]()
![]()
Dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit passeert tegenwoordig maandelijksWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt helemaal. Er zat inderdaad een schwalbe knop en een harde tackle knop in Fifa 98.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.![]()
Uitslagen in de Juup slaan weer helemaal nergens op. Enige zekerheid die je nog hebt is dat Jong Ajax rood pakt en Dordt wint
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zekerheid is ook dat Jong Ajax op voorsprong komt en dan alsnog verliestquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Uitslagen in de Juup slaan weer helemaal nergens op. Enige zekerheid die je nog hebt is dat Jong Ajax rood pakt en Dordt wintop vorige week na
![]()
Altijd hequote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zekerheid is ook dat Jong Ajax op voorsprong komt en dan alsnog verliestop vorige week na
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
misschien doet de tegenstander een fank de boertje. eerst kapot spelen en dan later pas toeslaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zekerheid is ook dat Jong Ajax op voorsprong komt en dan alsnog verliestop vorige week na
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook opvallendquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
UVT / Wedden op Sport #1358 - Wedden op SportAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HT/FT zijn dikke qoutesquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook opvallend
[ afbeelding ]
UVT / Wedden op Sport #1358 - Wedden op Sport
Hala Madrid !
Cb's omdraaienquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
8 league hybrid, that's insane guys
[ afbeelding ]verder geen ibson
![]()
![]()
Club international cup.quote:
11 verschillende clubs en 4 verschillende nationaliteitenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel bijna alleen maar wedstrijden met oranje latency doordat mijn verbinding zo slecht is. Ik ga het nu toch nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kom alleen maar tegen mensen met oranje latency. Tyf ff snel een eind op![]()
lol, ja dat is wel een faal-actie met die CB'squote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Cb's omdraaienverder geen ibson
Ibson komt er misschien later nog wel bij, maar ik hoef eigenlijk geen 4* op CDM..dan ga ik alleen maar onnodig kutten en dat helpt de boel ook niet
Had ik met Jucigay ook vaak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel bizarquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen maar wedstrijden met oranje latency doordat mijn verbinding zo slecht is. Ik ga het nu toch nog een keer proberen.![]()
Als ik oranje heb dan is het echt compleet onbespeelbaar. Zelfs als ik groen heb is het soms nog brak. Bij oranje is spelen echt geen optie voor me..of het nou bij mij is of de tegenstander.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Worth it.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas sinds 2 weken ofzo heb ik dit.. alleen 's avonds is het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel bizar![]()
Als ik oranje heb dan is het echt compleet onbespeelbaar. Zelfs als ik groen heb is het soms nog brak. Bij oranje is spelen echt geen optie voor me..of het nou bij mij is of de tegenstander.![]()
Inb4 mensen die gaan huilen dat hij pas 3 goede wedstrijden heeft gespeeld.quote:
Die hebben dan niet zo goed gekeken vrees ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inb4 mensen die gaan huilen dat hij pas 3 goede wedstrijden heeft gespeeld.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik sta 2-1 voor, 35 min onderbreekt die gozer de wedstrijd en ineens loopt hij vast bij ''Connection has been lost''
Hala Madrid !
Dat heb ik ook wel eens. Dan springt hij van het menu naar dat schermpje en dan is het klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:11 schreef BDIL het volgende:
Ik sta 2-1 voor, 35 min onderbreekt die gozer de wedstrijd en ineens loopt hij vast bij ''Connection has been lost''
Heb we de win gekregen. Fucking vaagquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan springt hij van het menu naar dat schermpje en dan is het klaar.
Hala Madrid !
Stuur maar een bedankje naar hun twitteraccount, dit komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb we de win gekregen. Fucking vaag"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niemand uit dit topic die hier overheen komt.
![]()
![]()
maar wij hebben ons kontje niet verkocht aan de duivel van de autobuyersquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niemand uit dit topic die hier overheen komt.
#FreeTrapz![]()
Ik vind het wel grappig. Altijd grappen maken over hem, en gewoon 10 miljoen binnen 2 maanden maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar wij hebben ons kontje niet verkocht aan de duivel van de autobuyers![]()
Beter gaat die knul wat vaker naar school ofzo. Bijles in alles, hij is net slim genoeg om te poepenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Altijd grappen maken over hem, en gewoon 10 miljoen binnen 2 maanden maken.![]()
![]()
met accounts maken niet eens met echt handelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Altijd grappen maken over hem, en gewoon 10 miljoen binnen 2 maanden maken.![]()
die pricefix van hem op berardi is ook vreselijk mislukt
#FreeTrapz![]()
De rossige baas slaat zijn slagquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Altijd grappen maken over hem, en gewoon 10 miljoen binnen 2 maanden maken.En dan zijn er nog mensen die er ook van profiteren
![]()
ben jij stiekem weer aan het profiterenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De rossige baas slaat zijn slagEn dan zijn er nog mensen die er ook van profiteren
#FreeTrapz![]()
met 30K per account moet je er 300 maken om op zon bedrag te komenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met accounts maken niet eens met echt handelen![]()
die pricefix van hem op berardi is ook vreselijk mislukt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben jij stiekem weer aan het profiteren![]()
![]()
do the mathquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met 30K per account moet je er 300 maken om op zon bedrag te komen![]()
maar des al niet te min is het best een aardig verdienend bijbaantje voor hem
#FreeTrapz![]()
Jij hebt het gewooon gekregen jaquote:![]()
Nouja we weten niet wat voor prestatie er tegenover heeft gestaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij hebt het gewooon gekregen ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet het verdienen door iedere dag over hem te posten hier?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nouja we weten niet wat voor prestatie er tegenover heeft gestaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat heb je gekregen dan ?quote:
van de rossige baas ?hij die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet het verdienen door iedere dag over hem te posten hier?
#FreeTrapz![]()
Ik hoop dat Ajacied in het echte leven nooit in een financiële dip raakt, gaat dan direct aan het pijpen lijkt mequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet het verdienen door iedere dag over hem te posten hier?
![]()
![]()
Djeetje leeft op die aandacht. Hij is nu zelfs uit de skypegroep gekicktquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet het verdienen door iedere dag over hem te posten hier?![]()
![]()
![]()
50k gekregen van de rossige baasquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat heb je gekregen dan ?
van de rossige baas ?
[..]
hij die niet genoemd mag worden![]()
![]()
![]()
50K maarquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
50k gekregen van de rossige baas
#FreeTrapz![]()
alle goedkope BPL IF keepertjes zijn leukquote:
#FreeTrapz![]()
Niks hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nouja we weten niet wat voor prestatie er tegenover heeft gestaan![]()
![]()
Al de 2e die dat zegt deze week..bizar. Prima strength, zieke agility en balance en verder ook prima stats..snap niet hoe dat kanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Godver wat is Lavezzi slechtsnel verkopen die troep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt wel of hij alles in slowmo doet en voelt totaal niet smooth aan. Net een bronze spelerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al de 2e die dat zegt deze week..bizar. Prima strength, zieke agility en balance en verder ook prima stats..snap niet hoe dat kan![]()
![]()
Ik vond hem ook kut. Hij voelt als NIF Hulk vorig jaar; 'sluggish'...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al de 2e die dat zegt deze week..bizar. Prima strength, zieke agility en balance en verder ook prima stats..snap niet hoe dat kan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
In seasons of cups?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij alles in slowmo doet en voelt totaal niet smooth aan. Net een bronze spelerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prijzen stijgen wel lekkerWalkut gekocht voor 2,4k is nu 3,2 waard in 4 uur tijd ofzo
@Tim: Seasons![]()
Misschien is het gewoon EAids/seasons scripting.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
Prijzen stijgen wel lekkerWalkut gekocht voor 2,4k is nu 3,2 waard in 4 uur tijd ofzo
@Tim: Seasons
Of karma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sommige mensen maken ontieglijke kutteams waardoor een speler niet goed speelt en anderen kunnen er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al de 2e die dat zegt deze week..bizar. Prima strength, zieke agility en balance en verder ook prima stats..snap niet hoe dat kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon EAids/seasons scripting.
Of karmaKarma zou niet onterecht zijn. Mijn volgende project aids
![]()
![]()
Ik vond lavezzi ook kutquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sommige mensen maken ontieglijke kutteams waardoor een speler niet goed speelt en anderen kunnen er gewoon niet mee omgaan.had zeker een leuk team om hem heen
![]()
![]()
Formatie lijkt me toch niet zo fijn eigenlijk. Voor mijn gevoel zijn je wingers daar ook meer spitsen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef rolls-reus het volgende:
Oordeel zelf maar http://wefut.com/en/squad/6370Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Formatie lijkt me heel goed als je bijvoorbeeld alles uit reus wilt halen, maar wingers zijn wel halve spitsen jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Formatie lijkt me toch niet zo fijn eigenlijk. Voor mijn gevoel zijn je wingers daar ook meer spitsen.![]()
![]()
Ja, met Reus en Aube IF kan het wel bijv.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Formatie lijkt me heel goed als je bijvoorbeeld alles uit reus wilt halen, maar wingers zijn wel halve spitsen jaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Danny van Pownews zit nu bij P&WAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch gek dat het niet liep want zowel lavezzi als nani hebben 75+ finishingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, met Reus en Aube IF kan het wel bijv.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]die Djeetje moet je echt zo min mogelijk aandacht geven
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]die Danny moet je echt zo min mogelijk aandacht geven
Dat hij vervelend zijn taak beoefend enfin maar de manier waarop die gasten reageren is ook van heel laag niveau. Als je hem normaal te woord zou staan werkt zijn act niet meer en is het geen aantrekkelijke televisie. Voor mijn part irriteer je hem maar door fatsoenlijk gedrag te vertonen.
Hala Madrid !
jankwijf aan tafel bij P&W
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja, coins waren op en ik ben aan het chatten. Met vrouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
weer niet aan het opletten toefjes.
[ link | afbeelding ]
heb t even over genomen voor je hoor.
edit: Heb weer coins![]()
![]()
Let goed op hè, die fictieve profielen kunnen je veel geld kosten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, coins waren op en ik ben aan het chatten. Met vrouwen.![]()
Geeft niet. ik heb de eindejaarsuitkering binnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Let goed op hè, die fictieve profielen kunnen je veel geld kosten.![]()
![]()
Ongelooflijk door wat voor bullshit ik 2 potjes verlies in divisie 3
Hala Madrid !
Eerste wedstrijd met Renteria: 5-0, 4x Renteria.
Drie afstandschoten en een LB+Y afgerond met lobje over uitkomende keeper
IF Boateng gekocht, nu zal die wel gaan zakken zoals alle IF's die ik koop (en de IF's die ik wel wil hebben maar laat liggen omdat ik ze duur vind worden juist duurder: IF Pogba, IF Benzema o.a.)
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd met Renteria: 5-0, 4x Renteria.
Drie afstandschoten en een LB+Y afgerond met lobje over uitkomende keeper
IF Boateng gekocht, nu zal die wel gaan zakken zoals alle IF's die ik koop (en de IF's die ik wel wil hebben maar laat liggen omdat ik ze duur vind worden juist duurder: IF Pogba, IF Benzema o.a.)
![]()
![]()
Neger die Opera zingt
Hala Madrid !
wtf is dat opeens met al die mensen die opera zingen?quote:
die wordt 300kquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Jongentje. het volgende:
Zal Pogba zn IF de aankomende tijd nog meer stijgen denken jullie? Of juist dalenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://wefut.com/en/squad/8023
Het is dan toch gelukt om 4*/4* op de cam's te hebben, en ook nog eens med/med op beide backsjobson - fernando wordt vervangen door paulinho - marquinho denk ik
![]()
![]()
Krijg wel pakkie met FIFA 3 potjes gespeeld en 3 keer hard verlorenVoelt wel een stuk realistischer aan allemaal en ik had een IF uit mijn dagelijkse pack Pereira namelijk
![]()
Twee custom tactics gemaakt. 1 met redelijke pressure, zieke aggressie en gericht op de cunter en 1 tactic voor als ik domineer met lage pressure zodat mijn verdediging niet naar voren vliegt![]()
![]()
Fernando is wel een erg traag beessie jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:07 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/en/squad/8023
Het is dan toch gelukt om 4*/4* op de cam's te hebben, en ook nog eens med/med op beide backsjobson - fernando wordt vervangen door paulinho - marquinho denk ik
Zimling niet beter dan Soto?
En is Neto de beste brasilver gk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Magnus Carlsen nieuwe Schaak kampioenSpeelde ook heel sterk
Hala Madrid !
Godver, jij verveelt je wel heel erg hèquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef BDIL het volgende:
Magnus Carlsen nieuwe SchaakkampioenSpeelde ook heel sterk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vond ze alletwee redelijk goed eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fernando is wel een erg traag beessie ja
Zimling niet beter dan Soto?maar workrates zijn doorslaggevend, vooral als ik marquinho ernaast wil
Wie is beter dan neto? Heb nog niet echt maar brasilver keepers gekeken![]()
Nee, zag 2 partijen deels woensdag en gister op twitch. Beter content dan meeste channels op twitchquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, jij verveelt je wel heel erg hè
Hala Madrid !
En is Neto de beste brasilver gk?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vond ze alletwee redelijk goed eigenlijkmaar workrates zijn doorslaggevend, vooral als ik marquinho ernaast wil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef BDIL het volgende:
Magnus Carlsen nieuwe Schaak kampioenSpeelde ook heel sterk
Te moeilijk voor je zeker.quote:Hala Madrid !
of die van Porto?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede stats ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Fabiano ziet er ook wel weer goed uit zie ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog geen Van Basten of Pele op de markt gezien sinds de legends uit zijn.. nu wel een Maldini met een 5 miljoen bid dus ik wil niet weten hoe duur Pele dan wel niet wordt.![]()
Ja maar die verliezen van iedereen.quote:Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |