Had een half jaar geleden een soortgelijke app, na 4 maanden had niemand me gelike'd'. Uiteindelijk heb ik de app maar verwijderd en ben mezelf in slaap gaan huilen.quote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik voel je heel hart tsje, vrienden worde??
Het is niet dat alleen. Ze praten ook continu over leuke feestjes, soms zelfs feesten van elkaar, waar ik niet voor ben uitgenodigd maar wel over mag horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kop op ts, misschien zaten je klasgenoten allemaal ook wel te fokken.
Awwquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is niet dat alleen. Ze praten ook continu over leuke feestjes, soms zelfs feesten van elkaar, waar ik niet voor ben uitgenodigd maar wel over mag horen.
Echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Aww![]()
Maar ben je raar dan ofzo, of heb je echt geen idee waar het aan ligt?
En het gebeurt in elke nieuwe sociale groep weer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee![]()
Vaak wordt er wel met me gepraat op de eerste paar dagen. Zo rond dag 3 gaat het finaal mis en besluiten ze me met z'n allen te negeren.
Ja. Ik heb wel eens vrienden gehad, maar die gingen allemaal naar mbo, dan groei je gewoon uit elkaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En het gebeurt in elke nieuwe sociale groep weer?
Ik probeer nu dingen te bedenken waar ik op afgeknapt ben bij mensen in het verleden, maar er komt niet echt iets concreets boven. Oh, mensen die meteen al allerlei persoonlijke verhalen en hun hele levensgeschiedenis met je delen, daar knap ik echt enorm op af. Doe je dat soms?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel eens vrienden gehad, maar die gingen allemaal naar mbo, dan groei je gewoon uit elkaar.
Nee, ik heb het zelden over mezelf. Meestal probeer ik uit te vogelen wat hun hobby's zijn en daarover te praten. Misschien probeer ik wel teveel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik probeer nu dingen te bedenken waar ik op afgeknapt ben bij mensen in het verleden, maar er komt niet echt iets concreets boven. Oh, mensen die meteen al allerlei persoonlijke verhalen en hun hele levensgeschiedenis met je delen, daar knap ik echt enorm op af. Doe je dat soms?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, ik heb het zelden over mezelf. Meestal probeer ik uit te vogelen wat hun hobby's zijn en daarover te praten. Misschien probeer ik wel teveel.
Hmja. Nou, gelukkig heb je fok nog, moet je dan maar denkenquote:
Ik zit hier letterlijk de hele dagquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hmja. Nou, gelukkig heb je fok nog, moet je dan maar denken
Ik rook al. De rest loopt met een gigantische boog om me heen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ga roken TS... Rokers zijn socialer!
Je moet ook niet proberen te scoren op Fok.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zit hier letterlijk de hele dag
En word keer op keer afgewezen.
Gossie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zit hier letterlijk de hele dag
En word keer op keer afgewezen.
Hhmmm... Niet eens een "Hoi, alles goed?"quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik rook al. De rest loopt met een gigantische boog om me heen.
Nee, als ik er nonchalant bij kom staan doen ze ineens allemaal alsof ze les hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hhmmm... Niet eens een "Hoi, alles goed?"
Misschien zijn ze geïntimideerd door je lengte... beenlengteverkorting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |