Ik ben een kleinpinner, pin altijd kleine bedragen van maximaal 20euro tegelijk, dat doe ik omdat ik dan zuiniger met mijn geld omga, als ik veel geld in mijn zak heb heb ik ook de neiging het makkelijker uit te gevenen..
Als ik hogere bedragen moet uitgeven pin ik gewoon in de winkel.
2100ste post!
quote:yep same here
Op woensdag 2 oktober 2002 07:59 schreef SmashBro het volgende:
Meestal 10 of 20 euro, soms 30Als ik hogere bedragen moet uitgeven pin ik gewoon in de winkel.
quote:Idem hier..
Op woensdag 2 oktober 2002 10:31 schreef Tijn het volgende:
Ik pin klein en betaal 99% van de dingen met pin in de winkel. Cash gebruik ik alleen als het echt niet anders kan.
Overigens pinde ik in de guldentijd altijd 50 gulden, dus het is wel wat meer geworden...
en dan 1 of 2 dagen later maar weer een keertje.....
Steeds 20 euro ongeveer.
Grotere betalingen doe ik nooit met contant geld maar gewoon pinnen.
Ik pin standaard 20 euro, voor die kleine dingen die je in zaken koopt waar ze geen pinautomaat hebben. Ik geef door een kleiner bedrag in m'n portemonnee te hebben niet meer of minder uit. Ik zou alleen in de Grote Boze Stad m'n portemonnee niet willen 'verliezen' met een al te grote inhoud. Bovendien heb ik doorgaans niet meer nodig, en kun je makkelijk bijpinnen in bijvoorbeeld de supermarkt.
Van de gezamelijke pinnen we zelden, we betalen er hoofdzakelijk met pin mee.
Ik wens wel altijd wat geld op zak te hebben (20 a 30 euro) maar nooit heel veel (meer dan 50 a 60 euro) want dat is toch niet nodig (Ierse avondjes en zo uitgezonderd )
quote:Ik pin ook nooit veel geld tegelijk. Meestal als ik iets koop dan pin ik gewoon in de winkel. Net zo makkelijk, en waarom zou je met heel veel geld over straat gaan lopen?
Op woensdag 2 oktober 2002 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ben je een kleinpinner... ((elke keer kleine bedragen) of een grootpinner (in één keer een groot bedrag voor de hele week of maand)Ik ben een kleinpinner, pin altijd kleine bedragen van maximaal 20euro tegelijk, dat doe ik omdat ik dan zuiniger met mijn geld omga, als ik veel geld in mijn zak heb heb ik ook de neiging het makkelijker uit te gevenen..
Heb vorige week trouwens m'n record bedrag gepint van 1000 euro.
Ik moet gewoon cash in m'n zak hebben anders verlies ik het overzicht van wat ik uitgeef. Alleen bij hele kleine bedragen gebruik ik m'n chipknip (parkeerautomaten e.d.)
quote:Maar als je geld op is voor die week, ga je dan bijpinnen of heb je dan zoiets van oke op=op???
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:31 schreef Mugger het volgende:
Grootpinner, meestal 1 keer per week.Ik moet gewoon cash in m'n zak hebben anders verlies ik het overzicht van wat ik uitgeef. Alleen voor hele kleine bedragen gebruik ik m'n chipknip (parkeerautomaten e.d.)
quote:Dat kan voorkomen en dan pin ik opnieuw een groot bedrag en sla de week erop over. Kleine bedragen pin ik vrijwel nooit. Gewoon een kwestie van incalculeren wat je die week denkt uit te gaan geven.
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:32 schreef quincy het volgende:[..]
Maar als je geld op is voor die week, ga je dan bijpinnen of heb je dan zoiets van oke op=op???
quote:Knap hoor dat je dat zo vol houdt! Ik hou het toch maar bij gewoon pinnen als ik iets wil hebben en met boodschappen enzo, en tja als het op is dan is het op he! Dan is het even wachten tot de volgende maand.
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:41 schreef Mugger het volgende:[..]
Dat kan voorkomen en dan pin ik opnieuw een groot bedrag en sla de week erop over. Kleine bedragen pin ik vrijwel nooit. Gewoon een kwestie van incalculeren wat je die week denkt uit te gaan geven.
Klein pinnen wordt onoverzichtelijk qua uitgaven. Dan krijg je echt 20-30 transacties op je afschriften per maand en weet ik nauwelijks nog waar ik het aan uitgeef. Groot pinnen vind ik dan makkelijk voor het overzicht. Maar als je groot pint moet je weer met veel geld over straat, niet echt handig in de ghetto's.
Meestal dan groot pinnen en thuis het geld goed opbergen en daaruit steed pakken.
anders geef ik het te snel uit
Grote aankopen pin ik sowieso altijd in de winkel...
[Dit bericht is gewijzigd door Nephthys op 06-10-2002 19:02]
quote:Totally offtopic en zeker niet als flame bedoelt maar DAMN! Das volgens mij de ergste spelfout die ik in tijden heb gezien!
Op zondag 6 oktober 2002 03:25 schreef ghettoman het volgende:
Licht eraanKlein pinnen wordt onoverzichtelijk qua uitgaven. Dan krijg
-blahblah-
Ontopic
Ik pin maar erg weinig omdak meestal in cash krijg betaalt. Meestal dus 20 euro ofzo, als aanvulling op m'n portemonnee als ik meer denk nodig te hebben dan wat daar in zit. En dat gebeurt te vaak
Ik sta altijd voor de pinautomaat te dubben hoeveel ik dit keer zal opnemen
ligt eraan waarvoor, in winkels pin ik grote bedragen meestal, is toch makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |