Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja er is ooit iets in mijn glas gegooid. ziek dat ik ben geweest niet normaal.. ik was net 20 dacht ik
nee precies ik had mijn glas ook niet eens weggezet he. maar vast gehouden maar was zo enorm druk dat mensen tegen je aan liepen er door moesten dus tjaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.
bronquote:Tenslotte start vanaf 6 januari Utopia op SBS6, een nieuwe dagelijks programma waarin 15 deelnemers een samenleving vanaf de grond af aan opnieuw moeten bouwen. De verwachtingen zijn hoog, aan de productie ligt het niet bleek tijdens de presentatie, die staat als een huis.
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?quote:
quote:
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.quote:Zo komen er twee programma’s in het reallife genre, de eerste over Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
De presentatie van de productie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.
Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.
Hé! Doe eens positief!quote:
Ik ben nu al fan van de productiequote:
Het nieuwe "hokje".quote:
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, zo'n topprogramma verkoopt zichzelf.
Dat klinkt alsof het pijn doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.
Het kost even moeite maar dan heb je ook wat,quote:
Misschien iets met poweryoga.quote:
Downward facing dog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |