Persoonlijk ben ik het hier volledig mee eens. Godverdomme is disrespect richting het Christendom. Maar de vorige keer dat ik dat aanpaste kreeg ik zowel mods, admins als users tegen mij dus daar kom ik niett aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef workhard12 het volgende:
In topic van toradora lijkt het nodig gevonden te worden zoveel mogelijk te vloeken.
Zelfs in de titel al 3x gvd. Totaal nergens voor nodig,
ik vind het in ieder geval ontzettend vervelend.
Zouden jullie dat aub kunnen verwijderen/verbeteren?
Daarmee bedoel ik niet het topic, maar die vloeken.
Is gewoon niet nodig
kreeg ik gelijk 4 dagen voor dus schrijven die notesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik het hier volledig mee eens. Godverdomme is disrespect richting het Christendom. Maar de vorige keer dat ik dat aanpaste kreeg ik zowel mods, admins als users tegen mij dus daar kom ik niett aanIk zal eens kijken of ik nog wat keren kanker ofzo kan weghalen!
Bans worden hier niet besproken, je bent vrij om een email te sturen naar Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kreeg ik gelijk 4 dagen voor dus schrijven die notes
ik bespreek geen ban, ik geef aan dat je notes moet schrijvenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken, je bent vrij om een email te sturen naar Forum@fok.nl
Bedankt voor je goedbedoelde advies, maar ik bepaal zelf wel waar ik notes voor schrijf. TR gerust reacties waarvan je vind dat ze niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik bespreek geen ban, ik geef aan dat je notes moet schrijven
dus geen geouwehoer en go
Hypocriet. Ondertussen loop je zelf iedereen te beledigen zonder reden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef workhard12 het volgende:
In topic van toradora lijkt het nodig gevonden te worden zoveel mogelijk te vloeken.
Is gewoon niet nodig
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ach dat heb je met een iq gelijk aan een bergchimpansee
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:46 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ook niet een halve carriere achter de rug heb?
Pretentieus eikeltje
Dat soort dingen is gewoon kwetsend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zit hier niet op het eo forum. Als je daar zo'n aanstoot aan neemt dan moet je ook niet op een dergelijk topic klikken natuurlijk. Je hoeft het niet te lezen.
Daarbij zie ik het al zonder erop te klikken..quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zit hier niet op het eo forum. Als je daar zo'n aanstoot aan neemt dan moet je ook niet op een dergelijk topic klikken natuurlijk. Je hoeft het niet te lezen.
gewoon nog harder werken dan zie je dat soort dingen nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef workhard12 het volgende:
Is gewoon niet nodig
maar dan moet ik zelf iets doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bedankt voor je goedbedoelde advies, maar ik bepaal zelf wel waar ik notes voor schrijf. TR gerust reacties waarvan je vind dat ze niet door de beugel kunnen.
Hallo vergeet LudoSanders niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:59 schreef LethalNinja het volgende:
Frank, LH, Pharkus, Opa, en nog een paar waren wel baas
Je weet niet waar je over praat man, ik heb goed werk verricht in KLB dus niet jankenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:02 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens terechte klacht dat LN geliquideerd wordt.
Volgens mij lees je niet goed.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man, ik heb goed werk verricht in KLB dus niet janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |