abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133512698
Hi,

Nav de vrouw die 10 jaar dood in haar huis lag deze poll

Poll: Hoe lang duurt het voordat je gevonden wordt na overlijden?
1 dag
1 week
1 maand
1 jaar
Ik wordt nooit gevonden
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Succes!

;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:36:39 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_133512796

zo word ik gevonden
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_133512808
En rip aan de nabestaanden ;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_133512845
Nou, toch niet langer dan een maand, mag ik hopen, want dan zou ik toch nog wel even flink balen. (behalve dan dat ik dood ben en er niks te balen meer valt, maar toch.)
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_133512848
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:36 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

zo word ik gevonden
Dan moet je wel van te voor weten wanner je gaat zodat je jezelf kunt balsemen :s)
pi_133512932
Ik heb zelf 1 jaar ingevuld omdat ik bijna alles automagisch laat afschrijven.

Maar misschien komt er eerder familie langs. mijn vriendin zal wel denken dat ik geen zin meer in haar heb of zo :') O+
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:41:12 #7
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_133512970
Zo lang ik een relatie heb, binnen een paar dagen. Anders op deze leeftijd binnen een maand door familie en over een aantal jaar waarschijnlijk pas binnen een jaar ongeveer, wanneer de buren zich afvragen waarom ik geen boodschappen doe of zoiets.
pi_133513049
Ik woon samen en heb kinderen, mag hopen dat een van hen er wel binnen een dag achterkomt dat t wel erg stil is ofzo :{
compact en kleverig.
pi_133513114
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon samen en heb kinderen, mag hopen dat een van hen er wel binnen een dag achterkomt dat t wel erg stil is ofzo :{
Zo tegen etenstijd gaan ze wel zoeken denk ik :+
pi_133513633
Ik neem aan dat ze zich op het werk wel zullen afvragen waarom ik er niet ben. En anders toch wel binnen een week door familie of zo
pi_133513692
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zo tegen etenstijd gaan ze wel zoeken denk ik :+
compact en kleverig.
pi_133513727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:02 schreef gelestipjes het volgende:
Ik neem aan dat ze zich op het werk wel zullen afvragen waarom ik er niet ben. En anders toch wel binnen een week door familie of zo
Het bericht ging dan ook over een bejaarde vrouw zonder familie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_dood_in_huis__.html
pi_133513762
Ik gok een week, maar het kan ook wel een maand zijn.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:08:56 #15
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_133513800
ligt eraan op welke dag van de week ik sterf
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_133513852
Als ik op precies de juiste plek weet te sterven nooit.

Maar wordt nu wel binnen een dag als vermist opgegeven als ik ineens volledig onbereikbaar ben.
pi_133513885
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het bericht ging dan ook over een bejaarde vrouw zonder familie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_dood_in_huis__.html
Ja, dat weet ik, maar de vraag ging nu toch niet over hoe snel je gevonden zou worden zodra je bejaard bent? Dat is immers wel heel erg moeilijk in te schatten op dit moment.
pi_133513908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar de vraag ging nu toch niet over hoe snel je gevonden zou worden zodra je bejaard bent? Dat is immers wel heel erg moeilijk in te schatten op dit moment.
Oh, oké :P nou ik binnen een dag op dit moment dan. :+

Als ik doodga in huis dan, als ik ergens verzuip word ik wel als vermist opgegeven denk ik
maar dan weet ik natuurlijk niet hoe lang het duurt voordat ze me vinden.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:18:37 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_133514068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb zelf 1 jaar ingevuld omdat ik bijna alles automagisch laat afschrijven.
Dit

Ik verdwijn regelmatig maanden achter elkaar zonder dat ik per telefoon of internet ben te bereiken dus als er maandenlang niets van mij wordt vernomen dan zoekt niemand daar iets achter.

Verder komt er aan rente meer binnen dan ik uitgeef dus het kan makkelijk een miljoen jaar duren voordat ze ontdekken dat ik dood ben.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_133514258
Ergens tussen een maand en een jaar, vermoed ik... ik ben een einzelganger, alleen maar niet eenzaam. Ik heb genoeg aan de losse contacten buiten de deur, met mensen die ik toevallig tegenkom. Ik maak zelden een vaste afspraak, en hoewel ik wel een paar dingetjes heb waar ik wekelijks of maandelijks even binnenloop, zijn dat ook erg vrijblijvende dingen... de meeste kennissen die ik daar ontmoet weten niet eens waar ik woon, ik klets daar wel heel gezellig een paar uurtjes maar heb geen behoefte hen thuis te vragen dus mijn adres komt niet ter sprake. En ik sla ook wel eens over als ik iets anders heb of geen zin, dat vind niemand verontrustend. Als een ander die er meestal wel is, een keer overslaat, zeggen we hooguit even, 'hey, is die-en-die er niet?' Pas na een hele tijd zou er iemand misschien eens langs gaan.

Alleen m'n kat zou mogelijk al na een paar dagen aandacht trekken, maar ze is ex-zwerfster en heeft het niet op andere mensen. Het is mogelijk dat ze bij de buren gaat bedelen, maar het zou ook zo maar kunnen dat ze verder weg gaat op zoek naar voedsel, bij mensen die haar niet herkennen, of zelfs weer helemaal op haar eigen houtje.
pi_133515590
Mijn moeder kennende een uur nadat ik thuis had moeten komen? :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:10:25 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133515696
ik word vermoord en aan varkens gevoerd..
:'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133517246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:24 schreef Sheriam het volgende:
Ergens tussen een maand en een jaar, vermoed ik... ik ben een einzelganger, alleen maar niet eenzaam. Ik heb genoeg aan de losse contacten buiten de deur, met mensen die ik toevallig tegenkom. Ik maak zelden een vaste afspraak, en hoewel ik wel een paar dingetjes heb waar ik wekelijks of maandelijks even binnenloop, zijn dat ook erg vrijblijvende dingen... de meeste kennissen die ik daar ontmoet weten niet eens waar ik woon, ik klets daar wel heel gezellig een paar uurtjes maar heb geen behoefte hen thuis te vragen dus mijn adres komt niet ter sprake. En ik sla ook wel eens over als ik iets anders heb of geen zin, dat vind niemand verontrustend. Als een ander die er meestal wel is, een keer overslaat, zeggen we hooguit even, 'hey, is die-en-die er niet?' Pas na een hele tijd zou er iemand misschien eens langs gaan.

Alleen m'n kat zou mogelijk al na een paar dagen aandacht trekken, maar ze is ex-zwerfster en heeft het niet op andere mensen. Het is mogelijk dat ze bij de buren gaat bedelen, maar het zou ook zo maar kunnen dat ze verder weg gaat op zoek naar voedsel, bij mensen die haar niet herkennen, of zelfs weer helemaal op haar eigen houtje.
Dat begrijp ik niet. Je hebt geen werk en geen uitkering? Want het lijkt me dat je met een uitkering ook wel eens van jezelf zou moeten laten horen?
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:05:32 #24
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_133517283
Die vrouw was gewoon een FOK!'er een echte zolderkamerautist.
pi_133517621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef xzaz het volgende:
Die vrouw was gewoon een FOK!'er een echte zolderkamerautist.
Zou best kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')