Dan doe ik het wel, want ik doe niet aan ongeluk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:23 schreef Disana het volgende:
Wie opent er een nieuw deel? Ik durf het niet, want het brengt vast ongeluk.
Ah, dankjewelquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel, want ik doe niet aan ongeluk.
Ik zou die egel gewoon bij hem in de keuken uitzetten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dankjewel![]()
DA, ik begrijp ook niet waarom geen enkele instantie met die egel wil helpen. Je zou toch zeggen dat een wild dier niet in een warme woning onder het fornuis thuishoort. Maar nee, overdag zie ik hem niet, hij ligt nu onder de koelkast te slapen. Op z'n vroegst zie of hoor ik hem na vijven.
Sp3c jongen, ik ga onthouden dat jij er zo smakelijk om moet lachen. Want bedenk: wie het laatst lacht, lacht het best
Verraad m'n plannetje nou niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou die egel gewoon bij hem in de keuken uitzetten!
Keuken? Er zijn vast betere plekken!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou die egel gewoon bij hem in de keuken uitzetten!
Oftewel, na zonsondergang.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef Disana het volgende:
Op z'n vroegst zie of hoor ik hem na vijven.
Onder het dekbed?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Keuken? Er zijn vast betere plekken!
Jazeker. Behalve het A-team en Terror-Jaap en een genie is deze egel natuurlijk ook een vampier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Oftewel, na zonsondergang.
Is het geen vampieregel?
Ja, blijkbaar. Ik had het zelf ook nog niet door, tot ik dit topic zag.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef MPG het volgende:
Heb jij nou OOK al zo'n slimme egel in huis roozjee? Er was hier nog een user die dat had. Misschien kunnen jullie tips uitwisselen, voordat ze zich voortplanten enzo.
Je hebt niet een soort van, zo'n ding:quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dankjewel![]()
DA, ik begrijp ook niet waarom geen enkele instantie met die egel wil helpen. Je zou toch zeggen dat een wild dier niet in een warme woning onder het fornuis thuishoort. Maar nee, overdag zie ik hem niet, hij ligt nu onder de koelkast te slapen. Op z'n vroegst zie of hoor ik hem na vijven.
Sp3c jongen, ik ga onthouden dat jij er zo smakelijk om moet lachen. Want bedenk: wie het laatst lacht, lacht het best
Dat ziet er handig uit, maar dat heb ik niet nee. Bovendien is ook de koelkast van onderen gesloten. En van de week is ie al twee keer helemaal omgedraaid, maar je ziet hem niet zitten. Je hoort en ruikt hem alleen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik had het zelf ook nog niet door, tot ik dit topic zag.
[..]
Je hebt niet een soort van, zo'n ding:
[ afbeelding ]
waarmee je hem zou kunnen pakken?
Oh, dat maakt het idd wel wat lastiger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ziet er handig uit, maar dat heb ik niet nee. Bovendien is ook de koelkast van onderen gesloten. En van de week is ie al twee keer helemaal omgedraaid, maar je ziet hem niet zitten. Je hoort en ruikt hem alleen.
LOLquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het idd wel wat lastiger.
Note to self: "Voortaan alleen egels binnenlaten die je kunt zien."
Duurt wel lang dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ziet er handig uit, maar dat heb ik niet nee. Bovendien is ook de koelkast van onderen gesloten. En van de week is ie al twee keer helemaal omgedraaid, maar je ziet hem niet zitten. Je hoort en ruikt hem alleen.
Hmm, beetje rigoureus. Ik zat zelf aan dynamiet te denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duurt wel lang dit.
Gebruik dit dan maar:
[ afbeelding ]
Jouw oplossing zorgt voor veel meer schoonmaken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, beetje rigoureus. Ik zat zelf aan dynamiet te denken.
Maar is wel heel effectief.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw oplossing zorgt voor veel meer schoonmaken.
Dit is een lief egeltje, die van mij heeft een duivels snuitje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:52 schreef Greys het volgende:
Na na na naaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaa.
[ afbeelding ]
Kun je wel een nieuwe koelkast uitzoeken.quote:
De verzekering begrijpt vast wel dat ik geen keus had.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je wel een nieuwe koelkast uitzoeken.
Tja, vergassen of opblazen. De verzekering zal inderdaad achter het opblazen staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De verzekering begrijpt vast wel dat ik geen keus had.
Ik moet nog even een stoere naam voor mezelf verzinnen. Rambo is al vergeven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, vergassen of opblazen. De verzekering zal inderdaad achter het opblazen staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |