quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil je de kast nog even in elkaar zetten voor ik erop spring of ben je wel klaar nu?
Kijk even naar mijn niet zo snelle ninja editquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil je de kast nog even in elkaar zetten voor ik erop spring of ben je wel klaar nu?
LOL!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn niet zo snelle ninja edit
Als je een komma voor voelen had gezet, had dat er gestaan en zo las ik het dus, ...... brilletje!quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oh je bedoelt dat soort voelen.Dat vind ik wel leuk.
Dirty mind heeft niets met brilletjes te maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een komma voor voelen had gezet, had dat er gestaan en zo las ik het dus, ...... brilletje!
, <------ Zie je um?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een komma voor voelen had gezet, had dat er gestaan en zo las ik het dus, ...... brilletje!
Nee, geen billetjes, ik ben een gezichtenman, ogen, lippen ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dirty mind heeft niets met brilletjes te maken.
Je leest vast ook billetjes in de zin hierboven.
Jetsers .. ook belangrijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, geen billetjes, ik ben een gezichtenman, ogen, lippen ...
Ja sure.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, geen billetjes, ik ben een gezichtenman, ogen, lippen ...
Nee gewoon net leuke prettige prammetjesquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar an geen bloemkolen en zeker niet die van plastic .... mooi, natuurlijk
Ja, zoals dat klinkt, daar heb ik dan meteen ook beeld bijquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee gewoon net leuke prettige prammetjes
Welk net?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, zoals dat klinkt, daar heb ik dan meteen ook beeld bij
Mja misschien is het zo, ik ken weinig mannen die daarop vallen. Ik val zelf ook wel op ogen, die moeten spreken. Verder heb ik niet echt een type maar het merendeel van de mannen waar ik op val is groter dan mij. En ik houd niet van dun.quote:
oh .. mijn buurmeisjes gaan de hele nacht aldoor naar bed ...quote:
Hoezo doen ze dat aldoor ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
oh .. mijn buurmeisjes gaan de hele nacht aldoor naar bed ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |