SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij maar niet gaat trollen in CRE.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog wat handwerkcursussen doorlopen voordat hij volwaardig mod wordt op CRE
Afbeelding isveel te groot man..quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een spatieloos gevonden over een paar jaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
Oke, fototijd van m'n kleding voor familieding...Duurde zolang met foto's maken omdat ik het op een kast moet zetten en dingen onder de camera moest zetten. Heel gepruts omdat ik de foto's van boven moest maken.
Die hartjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oke, fototijd van m'n kleding voor familieding...Duurde zolang met foto's maken omdat ik het op een kast moet zetten en dingen onder de camera moest zetten. Heel gepruts omdat ik de foto's van boven moest maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omg, dat tweede jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht dat ezell een homo was met veel vrouwelijke trekjes. Wutal die maanden
ben jij een crossdresserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik zit mobielquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afbeelding isveel te groot man..doe voortaan eens verkleinen
Bondagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Noobquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht dat ezell een homo was met veel vrouwelijke trekjes. Wutal die maanden
Oh, hij is wel leukkquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
Dat hartjesjurk is een blouse met een zwart rokje. Rokjes is Thais schoolrokje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |