Ja!quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Daar gaf ik ook een gilletje bij!
Nou van mij had Mat Smith 2 jaar door mogen gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja!kan niet wáchten op Capaldi!
Dat heeft effect op hun geheugen, niet op de regeneraties lijkt me.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef Bensel het volgende:
[..]
hebben ze opgelost door aan te geven dat de hurt en tennant doctor zich niet zullen herinneren dat ze gallifrey gered hebben, en dat hurt eigenlijk dus ook de doctor is
Volgens mij wa het nog steds niet helemaal opgelost in een aflevering of seizoen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat was toch al een tijdje geleden opgelost?
Zou zweren dat hij nu iets van 500+ regeneraties over heeft.
Dat beginDat einde
![]()
Alleen jammer dat de nog levende Doctors niet in dat allerlaatste stukje zaten in kostuum.
helaas geen BBC3 hierquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef wdn het volgende:
We kijken nu allemaal BBC 3 mag ik hopen?
Die stunt in het begin heeft Mat Smith zelf uitgevoerd zegt ie netquote:
Klopt zag een stukje bij Blue Peter waarin je dat kan zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit stunt in het begin heeft Mat Smith zelf uitgevoerd zegt ie net
The Moment nam een vorm aan die de Doctor zou herkennen maar zei zelf dat het het verleden en de toekomst door elkaar haalde.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef Syntos het volgende:
Is het eigenlijk nog uitgelegd waarom The Moment eruit ziet als Rose?
Ahquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
The Moment nam een vorm aan die de Doctor zou herkennen maar zei zelf dat het het verleden en de toekomst door elkaar haalde.
Een schilderij vinden kan best lastig zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gallifrey is back bitches
Het is de Doctor. Hij vind het welquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Een schilderij vinden kan best lastig zijn.
En ditquote:
Nou de hype was er maar deze keer terechtquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was echt bang dat het overhyped zou zijn, maar niets van dat alles!
Daar heb je niks aan gemistquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef Lod het volgende:
Ik dacht trouwens dat David Bradley zou verschijnen als de eerste doctor.
Jammer genoeg heb ik geen BBC3, nu mis ik one direction
Live saverquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef Syntos het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/bbc-3-live-stream
Geen idee of het mag, dan haal ik het wel weg, maar hier een livestream voor BBC 3
Nee dat was in Australie en hij kan niet tijdreizenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, je hebt Breuls gespot!
Wist niet dat hij zo klein wasquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, je hebt Breuls gespot!
Ik zeg nu van welquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dit een bewuste woordgrap
K9 eerste feit: er zijn 12 doctors begon ie mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:54 schreef Karstman het volgende:
Christmas is afl. 800 maar niks over het aantal doctors
Puntje, ook in deze opsomming heeft the war doctor geen nummer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
K9 eerste feit: er zijn 12 doctors >:D
Jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef Karstman het volgende:
[..]
Puntje, ook in deze opsomming heeft the war doctor geen nummer.
Net een stukje op bbc3 daaroverquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Syntos het volgende:
Had trouwens iets gehoord over een The Five Doctors Reboot.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
Dat kan alleen als je in Engeland bentquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik hoorde het![]()
Dus...Waar kun je Red Button kijken
Ecclestone?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Syntos het volgende:
Stomme Britten weer![]()
Dan maar de 'speciale' sites in de gaten houden voor een digitale versie![]()
Iemand merkte trouwens op dat er één persoon niet in de Fiveish Doctors zat.
Iemand een idee wie dat is?
Dat dacht ik ook, maar dacht dat het om een companion ging?quote:
Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Maarja ben vast weer de enige , Tennant zijn performance van deze 50 anniversary episode viel qua grappen een beetje net naast de boot. Hij kan geniaal acteren en heeft zijn rol gedaan maar het voelde alsof hij soms net een beetje ernaast zat met hoe hij normaal is in de serie. Zijn edge?
Alsof hij niet 100% in zijn element zat als The doctor.
Dat is het probleem als je 2 (3?) hoofdrollen in 1 episode stoptquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Syntos het volgende:
[..]
Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.
Verder heb ik er niet veel van gemerkt.
Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Brammie1 het volgende:
Morgen maar even een lijstje opstellen van programma's die vandaag zijn uitgezonden waar ik naar op zoek moet gaan op het wereldwijde web
Dat, hij had best een of twee goede gevatte opmerkingen mogen hebben van mijn part.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Syntos het volgende:
[..]
Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.
Verder heb ik er niet veel van gemerkt.
Share?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken.
Ik heb alles tot aan de aflevering van vandaag al gedownload (nog niet gezien), het gaat me om wat de afgelopen uren verder nog is uitgezondenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb alles tot aan de aflevering van vandaag al gedownload (nog niet gezien), het gaat me om wat de afgelopen uren verder nog is uitgezondenDaar kan iemand anders je waarschijnlijk beter mee helpen.
Is het dan nu al afgelopen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Kijken dat zodra het online staat, die Five Doctor Reboot!
Ik zou voor iets kiezen wat een beetje op zichzelf staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien?
Blinkquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien?
Recycle je setquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
29 planets that look like earth quearries
And one actual quarryquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
29 planets that look like earth quearries
"Not since Richmond. They haven't drawn breath since Richmond."quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Karstman het volgende:
Deleted scene: http://www.bbcamerica.com(...)octor-deleted-scene/
Ik weet alleen niet zo goed wat Hurt zegt.
Ah het gaat over het gekissebis tussen Ten en Elevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef Omentuva het volgende:
[..]
"Not since Richmond. They haven't drawn breath since Richmond."
Volgens deze lijst Blink: IMDb: Top 10 best "new" Doctor Who episodes - a list by uyfire Volgens mij Blinkquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Gekissebis of een gevalletje 'wie heeft de grootste'?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ah het gaat over het gekissebis tussen Ten en Eleven
How about Rose?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens deze lijst Blink: IMDb: Top 10 best "new" Doctor Who episodes - a list by uyfire Volgens mij Blink
Maar... The Waters Of Mars is ook goed om te tonen, Of The Eleventh Hour, The Girl In The Fireplace, Vincent And The Doctor,
Daar moet mee je opletten dat je niet iets pakt wat een doorlopend verhaal is.quote:
Of je neemt wat risico en begint bij het eerste deel uit 2005.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef Syntos het volgende:
Probeer een beetje uit te zoeken wat diegene leuk vind.
Als hij/zij scifi leuk vind, maar meer historische dingen zoals Shakespear/Van Gogh juist niet, dan word het al wat makkelijker om een aflevering te laten zien wat diegene meer zal aanspreken.
Lastige vraag. Ik heb 'Vincent and the Doctor' gebruikt een keer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik heb zo zitten janken bij diequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:54 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Lastige vraag. Ik heb 'Vincent and the Doctor' gebruikt een keer.
Geloof een normale wetenschapper van U.N.I.T die fan is van Four zonder connecties met Lethbridge-Stewart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Die bril chick met Fourth Doctor sjaal is Brigadier Sir Alistair kleindochter??
Ze noemde Kate mum!!quote:Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geloof een normale wetenschapper van U.N.I.T die fan is van Four zonder connecties met Lethbridge-Stewart.
Tenzij ik iets gemist heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |