wut? nee manquote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef jatochneetoch het volgende:
Sowieso is het al kut om samen onder de douche te staan.
Het kan wel leuk zijn, maar het is ook super onhandig.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef Markster het volgende:
[..]
wut? nee manLekker je wijffie insmeren, soppen en beetje plezieren, wtf is daar mis mee ouwe ?
oneens!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Het kan wel leuk zijn, maar het is ook super onhandig.
hmm gewone sex als je stoned bent vind ik al okay, douchesex nog niet geprobeerd XD wat is daar bijzonderder aan ?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een vrij forse douche dus altijd wel ruimte, en je meid zet je gewoon klem in de hoek of je doet het in een leuk standje op de vloer.
En er zijn volgens mij zelfs speciale steunen gemaakt voor doucheseks.
Doucheseks als je stoned bent
Wut?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef jatochneetoch het volgende:
Sowieso is het al kut om samen onder de douche te staan.
datismijnmening!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wut?![]()
Beetje tieten en billen insoppen
Gewoon douchen als je stoned bent is al heerlijk dus als je seks daar nog eens bij gooitquote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef Markster het volgende:
[..]
hmm gewone sex als je stoned bent vind ik al okay, douchesex nog niet geprobeerd XD wat is daar bijzonderder aan ?
Ik vind stoned douchen niet bepaald geweldigquote:Op donderdag 21 november 2013 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon douchen als je stoned bent is al heerlijk dus als je seks daar nog eens bij gooit![]()
Alles gaat gewoon relaxed en je geniet veel meer van elkaar
Ja fuck, dat hoef je toch ook niet altijd te doen, wij doen t eens in de paar maand ofzo denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind stoned douchen niet bepaald geweldigElkaar inzepen onder de douche is wel leuk maar begint na een paar keer wel te vervelen.
Ja, en nu specifiek onder de douche?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het wel lekker, warm en nat en glibberig
Mijn vrouw en ik douchen sowieso niet altijd samen omdat we heel verschillende werktijden hebben. Zo heel vaak achter elkaar zal het dus niet zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja fuck, dat hoef je toch ook niet altijd te doen, wij doen t eens in de paar maand ofzo denk ik.
Het is zo super ontspannend, gewoon tegen de muur gaan zitten met je billen op de vloerverwarming en die straal boven je hoofd, met een koud showerbiertjequote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind stoned douchen niet bepaald geweldigElkaar inzepen onder de douche is wel leuk maar begint na een paar keer wel te vervelen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, en nu specifiek onder de douche?
De zeep waar je je partner mee insmeert is glibberigquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
Glibberig? Dat water maakt t zo droog als de pest om te neuken.
Wij douchen ook neit vaak samen, maar daardoor vind ik het dus altijd wel lekker als we het doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik douchen sowieso niet altijd samen omdat we heel verschillende werktijden hebben. Zo heel vaak achter elkaar zal het dus niet zijn
Dat snap ik. Maar gewoon ff lekker knuffelen terwijl je ingezeept bent ipv elkaar inzepen kan ook heel lekker zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij douchen ook neit vaak samen, maar daardoor vind ik het dus altijd wel lekker als we het doen.
Das waar.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gewoon ff lekker knuffelen terwijl je ingezeept bent ipv elkaar inzepen kan ook heel lekker zijn
Bed natquote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Trebo het volgende:
Samen douchen voor het voorspel inderdaad.. je piemel er een beetje lafjes voor houden enzulks. Daarna afmaken in bed.
Niet gewoon staand?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef MangoLotion het volgende:
Ik vind opgetild worden onder de douche altijd zo risky, doe het daarom liever zitten/liggend
Ik scheelde met mn ex 30cm, ging best, hij door zn knieën, ik op mn tenen... geen probleem.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Lukt niet vanwege te groot lengteverschil....
Misschien is zij wel 20cm langer en komt hij er niet bij?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik scheelde met mn ex 30cm, ging best, hij door zn knieën, ik op mn tenen... geen probleem.
Als het eenmaal gelukt is wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
gewoon staand van achter nemen terwijl je het water op je voelt spetteren. ik vind het nice!
Spreek voor jezelf wil je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:48 schreef jogy het volgende:
Alleen leuk voor de film. In het echt is het onhandig gedoe.
Nee, ik spreek voor iedereen dus moet je nu ook deze mening hebben. Het is over en uit met de douche seks.quote:
Nouhou....quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik spreek voor iedereen dus moet je nu ook deze mening hebben. Het is over en uit met de douche seks.
Dat wilde ik ook net posten.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
Jij hebt een douche van 1 bij 1?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
Hartstikke onhandig. Staand neuken is wel chill maar dat zou niet passen in mijn doucheOptillen lukt ook niet.
1 bij 1 niet, maar veel groter dan dat is het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:26 schreef trolley het volgende:
Jij hebt een douche van 1 bij 1?
Wij douchen in principe altijd samen, als we samen zijn. En dat is 1 soms 2 keer per week
JIj hebt altijd een brandige penerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
Krijg er altijd maar een branderige pener van.
Waarom zou het niet lukken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:24 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Als het eenmaal gelukt is wel ja
Ja dat heb ik ook!, misschien omdat je word afgeleid door het water of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef snakelady het volgende:
Geen moeite mee, zeker niet als je een sterke man bij je onder de douche hebt staan die je optilt tegen de muur zodat je je benen om hem heen kan slaan.
Of gewoon met je rug naar hem met je handen tegen de muur aan leunen dan is het ook easy access.
Het enige wat ik wel merk is dat het voor mij moeilijker klaarkomen is.
Wowquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan dat nou niet passen, ze moet gewoon dr handen op de grond zetten in plaats van tegen de muur. Of als ze minder lenig is dr enkels vastpakken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:16 schreef Nemeosis het volgende:
Hartstikke onhandig. Staand neuken is wel chill maar dat zou niet passen in mijn doucheOptillen lukt ook niet.
Ja, dat doen we meestal ook. maar dat lukt dan ook maar net. Onze lichamen zijn niet echt gebouwd om dat te doen in een kleine ruimte.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef Dipkip het volgende:
Hoe kan dat nou niet passen, ze moet gewoon dr handen op de grond zetten in plaats van tegen de muur. Of als ze minder lenig is dr enkels vastpakken.
Dit dus..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
Haha mooi is dat he?! Mijn ex ook, ik was echt even verbaast.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:12 schreef oLexie het volgende:
Met douchestraal erbij instacummen 12 keer achter elkaar
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:47 schreef TheBurnerMan het volgende:
Douche met zitbank![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat biedt mogelijkheden!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:47 schreef TheBurnerMan het volgende:
Douche met zitbank![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jacuzzi is nog beterquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:46 schreef twofoldness het volgende:
Lekker juist. Lekker soppen en het hete water erbij. Ruimtegebrek? Hoeveel ruimte heb je nodig om lekker te seksen? Niet zo veel wat mij betreft.
Hij wou even kwijt dat een jacuzzi nog beter isquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wáárom komt dit topic nou weer ineens naar boven?
Kun je dat even uitleggen T42?
Wat bracht jou bij dit topic en waarom heb je hier gereageerd?
maar waaróm?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Hij wou even kwijt dat een jacuzzi nog beter is
omdat die op mobielfok hoger stond op 1 of andere rede?? (zie ik nu ook pas)quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wáárom komt dit topic nou weer ineens naar boven?
Kun je dat even uitleggen T42?
Wat bracht jou bij dit topic en waarom heb je hier gereageerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verwacht een of andere uitgebreide overweging, krijg je ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef T42 het volgende:
[..]
omdat die op mobielfok hoger stond op 1 of andere rede?? (zie ik nu ook pas)
wou dat gewoon graag mee delenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik verwacht een of andere uitgebreide overweging, krijg je dit
DIT !!!quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef RadioSlut het volgende:
Dat water maakt het allemaal zo stroef.
Voorspel vind ik wel leuk onder de douche.
Dit. Doucheseks is lekker, juist door dat warme water erbij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
gewoon staand van achter nemen terwijl je het water op je voelt spetteren. ik vind het nice!
precies heerlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:31 schreef Gatochweg het volgende:
Hier ook geregeld onder de douche. 1 been om man heen geklemd, ander op de grond. Voor langs, achter langs, zittend, douchestraal op de klit gericht. Go on! (We schelen 20cm in lengte)
Jij komt makkelijk klaar door penetratie ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef snakelady het volgende:
Geen moeite mee, zeker niet als je een sterke man bij je onder de douche hebt staan die je optilt tegen de muur zodat je je benen om hem heen kan slaan.
Of gewoon met je rug naar hem met je handen tegen de muur aan leunen dan is het ook easy access.
Het enige wat ik wel merk is dat het voor mij moeilijker klaarkomen is.
Daar heb ik geen moeite mee over het algemeen, sowieso heb ik geen moeite met klaarkomen op wat voor manier dan ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij komt makkelijk klaar door penetratie ?
Jij......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee over het algemeen, sowieso heb ik geen moeite met klaarkomen op wat voor manier dan ook.
Nooit problemen mee gehad omdat er in onze douche zo een zitbank is zoals op deze foto (hee ..is dat onze douche!)waar je plaats op kunt nemen. Daarbij moet je natuurlijk een goede douchegrond hebben en niet zo een IKEA douchebak met een gladde ondergrond waar je makkelijk in uitglijd. Onze douche is ook groot genoeg voor 2 personen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef Isabellaceline het volgende:
Seks onder de douche : ik vind het drie keer niks.. Glibberig, weinig plaats en moeilijk om écht seks te hebben.. Voorspel enzo gaat nog wel maar als het op penetratie aankomt, zijn we eerst een uur aan het uitvogelen hoe![]()
Wat is jullie mening over seks onder de douche?
dat zal Rein fijn vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij douche ik altijd voordat ik met mijn vriendin de liefde bedrijf. Gewoon omdat ik van rein houd.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef spierbal het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef watheet het volgende:
ben een keer vacuum gezogen met mn ex, 1 en al ellende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |