SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadumtiedum.
great minds.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:02 schreef Xetran het volgende:
[..]
Jouw adc pagina is echt helemaal identiek aan mijne.
Ok.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga ff zilean support doen in een normal, zin in.
drie maal raden wat mijn adc was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Knap gezien ik platinum ben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:22 schreef znarch het volgende:
Die Corki is silver 1. Hijs beter dan jij dus.
We hebben het over echte ranking. Niet die in je hoofd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Knap gezien ik platinum ben.
Ik heb het over echte ranking ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:40 schreef znarch het volgende:
[..]
We hebben het over echte ranking. Niet die in je hoofd.
Zilver dus http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#historyquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb het over echte ranking ja.
Ik dacht dat het aan mij lag, Rammus is echt goddelijk nuquote:
Was niet echt een buff, meer een change om hem makkelijker te kunnen balancen. Minder free trade potential en meer skill nodig nu. Ik vind het wel goed zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef blow... het volgende:
Corki is gebuffed? Ik had een nerf verwacht
Je moet wat creatiever worden met je bommen, maar zelfs al is het lastiger om iets met je bommen te doen, je blijft een enorme utility bot.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef blow... het volgende:
Zilean is goed totdat iedereen lvl 18 is vind ik.![]()
aahzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 06:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Was niet echt een buff, meer een change om hem makkelijker te kunnen balancen. Minder free trade potential en meer skill nodig nu. Ik vind het wel goed zo.
[..]
Je moet wat creatiever worden met je bommen, maar zelfs al is het lastiger om iets met je bommen te doen, je blijft een enorme utility bot.
Je hebt gelijk BG. Het is allemaal 1 groot complot tegen jou. Riot en je teammates zijn er elke keer weer opuit om jou zo hard mogelijk te naaien om te zorgen dat je silver blijft en in normals met lage MMR terecht komt. Zelf speel je uiteraard altijd fantastisch maar door je bewust falende teamgenoten word je tegengehouden in de ontwikkeling van je ranking.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
en flikker de fuck op met je ge'zoveel procent kans blabla' statistieken werken niet op mensen, en daar komt nog bij dat sommige mensen meer pech hebben dan anderen, en ik nog meer dan die mensen.
Maar als je dan dus eigenlijk al 2k meer goud hebt dan dat je anders in de jungle zou hebben, dan loop je eigenlijk een item voor en gaat camps clearen nou niet bepaald langer duren. Geen goede ontwikkeling iig, maar zoals op Reddit al aangegeven, het is makkelijk te fixen door de passive van de relic niet te laten werken op iemand anders die dezelfde passive heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:27 schreef Djurres het volgende:
Nadeel aan duo top is dat als bot slecht gaat, en mid slecht gaat, je moet gaan roemen zonder smite, waardoor Camps evt langer duren om te clearen, kies je ervoor die niet te doen heb je geen xp.. Waardoor je enigszins achter kan komen. Ik zie t nog gebeuren dat t solo bot en duo top word, omdat er nu 3 brushes op top zijn..
Mocht je willen, je denkt toch niet dat ik heel het jaar ranked heb gespeeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Zilver dus http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mocht je willen, je denkt toch niet dat ik heel het jaar ranked heb gespeeldkijk eens naar de matches played. Alleen paar matches gespeeld (duoq nog wel) aan het absolute eind van het seizoen welk allemaal getrolled werden door mensen die wss allang gesettled waren oid. Geen enkel van die potjes had ik een 5v5, geen enkel van die potjes had ik mensen die probeerden te winnen in mn team
Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.
Dat kun jij ook niet. Volgens je matchistory word je simpel outplayed door noobs en je bent zelf keihard zilver.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.
Een zilver kan andere platinums niet consistent outfarmen en outplayen of wel soms?
Dat roep je elk seizoen en nog nooit heb je het laten zien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar goed ik ga dit seizoen (als ik me wat beter voel want heb atm een kater) wel weer gewoon ranked spelen vanaf het begin. Wie weet eindig ik wel in D5.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.
Ja ja die praatjes kennen we allemaal. Toen ik in S4 zat vond ik mezelf ook beter dan de rest, dus heb ik gewoon door de poep heen geworsteld en de ladder opgeklommen. Ik ben nu gewoon Plat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.
Een zilver kan andere platinums niet consistent outfarmen en outplayen of wel soms?
Maar goed ik ga dit seizoen (als ik me wat beter voel want heb atm een kater) wel weer gewoon ranked spelen vanaf het begin. Wie weet eindig ik wel in D5.
Ik bewijs me dagelijks in soloq door mn lane hard te stompen, soms zelfs tegen diamond 5s. Maar als de rest van je team 0/8 gaat voordat jij je eerste core item afhebt..quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:35 schreef Physics het volgende:
[..]
[..]
Ja ja die praatjes kennen we allemaal. Toen ik in S4 zat vond ik mezelf ook beter dan de rest, dus heb ik gewoon door de poep heen geworsteld en de ladder opgeklommen. Ik ben nu gewoon Plat.
Eerlijk gezegd komt het op mij over als een vorm van zwakte als je niet gewoon het doorzettingsvermogen kunt opbrengen om daar te komen waar je jezelf inschat.
As-is ben je een Silvie. Staat je vrij om je te bewijzen in SoloQ
In mn gehele matchhistory van dit moment heb ik maar één potje mn lane verloren en dat kwam fyi omdat ik 3v1 stond daar we geen jungler hadden. En verder won ik elk potje mn lane met gemak maar ging mn team feeden als een malle. Jeweet wel, dat je ipv het geluid van cs moneys de hele tijd an ally has been slain hoort, op dezelfde maat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat kun jij ook niet. Volgens je matchistory word je simpel outplayed door noobs en je bent zelf keihard zilver.
[..]
Dat roep je elk seizoen en nog nooit heb je het laten zien.
Voorlopid is je normal MMR ook geen diamond aangezien je gewoon met en tegen zilver mensen speelt.
Maareh. Om maar ff op jouw manier te praten:
Ik ben minstens zo goed als Christiano Ronaldo en Lebron James.
Ik laat het alleen niet zien. Als ik hier thuis voetbal/bbal outplay ik regelmatig internationals. Miss dat ik dit jaar wel meedoe aan de NBA finale maar meh.
![]()
![]()
Ik had vorig seizoen (s2) in 3 dagen goud, met gemak. Kan het ook niet helpen dat iedereen aan het eind van het seizoen dit keer zonodig meer bezig was met trollen. Als ik normale potjes had gehad dit seizoen had ik ook wel gold of plat gehad, fysiek. Maar wat boeit mij die medaille als ik op plat+ niveau speel is dat genoeg. Als mensen me gaan beoordelen op wat voor medaille er in mn profiel staat gebaseerd op 10 potjes ranked in een heel seizoen welk allemaal getrolled waren verdiend dat wat mij betreft dequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef DjNivek het volgende:
Ik krijg ook veel te horen dat mensen het niet begrijpen dat ik in Silver zit, en ik toch wel in hoog gold/plat thuis hoor. Maar zolang ik in Silver zit, ben ik een Silver speler. Ik kan ook Plats stompen, ik win ook lanes tegen plat + diamonds, maar zolang ik zelf niet de ranking heb, ben ik het niet. Simpel.
Weet je nog waarom je een paar maanden geleden was gestopt met dit spel? Juist, omdat je er elke keer opgefokt van raakt als je het speelt. Sorry maar als je moeite hebt met het verwerken van dit soort dingen dan is League niet het spel voor jou. Misschien is dit iets voor je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
drie maal raden wat mijn adc was.
ik zal je niet laten raden, al is het echt wel te raden gezien het gewoon elk fucking potje hetzelfde verhaal is. (als ik top ga en mn lane hard win gaat de rest van mn team ondertussen 0/8, ja echt ja.)
Iemand die voor het eerst corki speelde. MET UFO CORKI SKIN FFS...
En hij had geen id hoe hij aan die skin kwam maar dat het de eerste keer corki voor hem was was duidelijk, niet dat hij met welkander champ iets nuttigs had uitgevreten natuurlijk want hij ging alleen maar dood. Elke skillshot recht op in vliegen, zn w gebruiken om 'te initiaten' ... zucht..
En elke cs missen (hoe dat mogelijk is met corki moet je mij niet vragen)
Ik maakte paar kills (als support zonder dmg.. maar toch) en ging maar wat ap erbij builden. Niet dat het veel zin had want de rest van mn team had ook geen idee wat de bedoeling was. Een voor een dood gaan tegen jinx. 0 map awareness (ik vocht op een gegeven moment LETTERLIJK EEN MINUUT LANG tegen shaco, iedereen bleef rustig in zn lane. Uiteindelijk killed shaco me (zelfs nadat ik zowel mn ult als mn barrier had gebruikt en hem 3x had geslowed) Niemand die op pings reageerde, in plaats daarvan gewoon doorgaan met in hun eigen lanes sterven.
Soms vraag ik me werkelijk af waar ik dit spel nog voor doe want ik lijk alleen maar dieper in de put der zigeuner platkoppen met een pc uit 1930 te glijden, elk potje zijn mn teammaten nog achterlijker dan het potje ervoor. Ik zou hier zo een documantaire over kunnen filmen en op cannes binnenkomen want hier moeten wetenschappelijke studies op gehouden worden. Zelfs als je een groep brulapen (minst intelligente aapsoort ter wereld voor uwen informatie) met een stalen pijp zou bewerken op hun schedel en ze daarna een gameboy in de handen drukt met league of legends er op zouden ze nog nuttiger in je team zijn dan wat ik elke keer om me heen heb staan.
League of legends is ergerlijk voor iedereen, mischien dat ik makkelijker gefrustreerd raak omdat ik moeilijk kan begrijpen wanneer andere mensen iets niet begrijpen in een team dan de average joe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Weet je nog waarom je een paar maanden geleden was gestopt met dit spel? Juist, omdat je er elke keer opgefokt van raakt als je het speelt. Sorry maar als je moeite hebt met het verwerken van dit soort dingen dan is League niet het spel voor jou. Misschien is dit iets voor je?
http://www.funnygames.nl/
Ik denk deels hetzelfde, ik heb niet de drang om mezelf te bewijzen voor anderen. Als ik qua niveau iets bij kan houden, dat is dan mooi voor me. Maar ik ga mezelf ook weer niet als 'hoger' aangeven dan dat mijn profiel aangeeft. Want 'officieel' ben ik het ook gewoon niet, en de drang om te pronken met iets wat ik niet heb, heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had vorig seizoen (s2) in 3 dagen goud, met gemak. Kan het ook niet helpen dat iedereen aan het eind van het seizoen dit keer zonodig meer bezig was met trollen. Als ik normale potjes had gehad dit seizoen had ik ook wel gold of plat gehad, fysiek. Maar wat boeit mij die medaille als ik op plat+ niveau speel is dat genoeg. Als mensen me gaan beoordelen op wat voor medaille er in mn profiel staat gebaseerd op 10 potjes ranked in een heel seizoen welk allemaal getrolled waren verdiend dat wat mij betreft dex infinity edge bokaal.
Je hebt gelijk dat iedereen wel af en toe geirriteerd raakt van het spel maar iedereen die ik tegenkom kan er wel mee leven zeg maar. Jij moet je frustratie ergens uiten en dat doe je hier, alleen om maar opgefokt aan je volgende match te beginnen zodat het lied zich weer kan herhalen. Ik weet nog dat je zei dat je je zoveel beter voelt als je géén league of legends speelt, kap er dan ook mee voor je eigen gezondheid.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
League of legends is ergerlijk voor iedereen, mischien dat ik makkelijker gefrustreerd raak omdat ik moeilijk kan begrijpen wanneer andere mensen iets niet begrijpen in een team dan de average joe.
Je lane winnen zegt niet zoveel over skill. Blijkbaar ben je niet goed genoeg om doorslaggevend te zijn voor de rest van de game. En dus een Silver.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In mn gehele matchhistory van dit moment heb ik maar één potje mn lane verloren en dat kwam fyi omdat ik 3v1 stond daar we geen jungler hadden. En verder won ik elk potje mn lane met gemak maar ging mn team feeden als een malle. Jeweet wel, dat je ipv het geluid van cs moneys de hele tijd an ally has been slain hoort, op dezelfde maat.
Ik heb er 280 euro inzitten en het is niet altijd kut. Het is alleen kut als ik 30 games in a row getrolled word of persé met fart 5 spelers moet lanen oid, over het algemene blijf ik dan wel rustig in potjes zelf, maar daarna wil ik gewoon een redelijk potje, en als ik dat dan niet krijg daalt mijn humeur wel ja dat ik weer 20 minuten moet niksen omdat mn team druk bezig is met elkaar flamen en sur20 spammen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat iedereen wel af en toe geirriteerd raakt van het spel maar iedereen die ik tegenkom kan er wel mee leven zeg maar. Jij moet je frustratie ergens uiten en dat doe je hier, alleen om maar opgefokt aan je volgende match te beginnen zodat het lied zich weer kan herhalen. Ik weet nog dat je zei dat je je zoveel beter voelt als je géén league of legends speelt, kap er dan ook mee voor je eigen gezondheid.
Welk gedeelte van dat ik geen ranked heb gespeeld las je niet? Ik zeg toch dat ik nooit bezig ben geweest? Alleen 10 potjes (provisionals) heb gespeeld aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Je lane winnen zegt niet zoveel over skill. Blijkbaar ben je niet goed genoeg om doorslaggevend te zijn voor de rest van de game. En dus een Silver.
Zolang jij jezelf niet hoger can carrien hoor je er gewoon thuis.
Voortaan doen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb er 280 euro inzitten en het is niet altijd kut. Het is alleen kut als ik 30 games in a row getrolled word of persé met fart 5 spelers moet lanen oid, over het algemene blijf ik dan wel rustig in potjes zelf, maar daarna wil ik gewoon een redelijk potje, en als ik dat dan niet krijg daalt mijn humeur wel ja dat ik weer 20 minuten moet niksen omdat mn team druk bezig is met elkaar flamen en sur20 spammen.
Ik moet gewoon eigenlijk na 1 slecht potje al meteen wat anders gaan doen, hoef ik niet mee te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |