Ja dat bedoel ik....dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En anders kunnen ze er met die tests ook gewoon uitgezet worden
De ouders van dat trio zullen wel trots zijn.....NOTquote:
Er is eerlijk gemetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Travel. het volgende:
lekker onpartijdig die sjon en die ander.
Hallo, de cijfers spreken voor zich.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Travel. het volgende:
lekker onpartijdig die sjon en die ander.
Economiestudenten denk ik.quote:
Student of niet, je spoort gewoon niet als je resultaten op papier zo tegenspreektquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Economiestudenten denk ik.
Wat een hel om dat soort klojo's als buren te hebben. Dan vallen die van mij nog best mee
Leuk en aardig die resultaten op papier, maar zie ook mijn eerdere vraag. Zo'n decibel meter weet niet waar dat geluid vandaan komt hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Student of niet, je spoort gewoon niet als je resultaten op papier zo tegenspreekt
Plusdie gasten hebben gewoon compleet geen besef van normen en waarden. Ik denk dat ze blij mogen zijn als die meiden ze er nog laten wonen.
Je lijkt wel een van die jochiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Leuk en aardig die resultaten op papier, maar zie ook mijn eerdere vraag. Zo'n decibel meter weet niet waar dat geluid vandaan komt hoor.
o kijk het maar half, maar ze kijken hoe hard de radio maximaal kan? althans dat leek me zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hallo, de cijfers spreken voor zich.
Jij denkt dat er om 1u40 nog drie andere buren zo'n herrie maken en het geluid dus ook van die buren kan komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Leuk en aardig die resultaten op papier, maar zie ook mijn eerdere vraag. Zo'n decibel meter weet niet waar dat geluid vandaan komt hoor.
Nee hoor, ik maak gewoon een kritische kanttekening bij deze sensatietelevisie. Als de cijfertjes zo keihard zijn, vraag ik me af waarom de sensationele geluidsopnames van de overlast niet zijn afgespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je lijkt wel een van die jochies
Er is gedurende twee weken een decibelmeter aangezet, die liegt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
o kijk het maar half, maar ze kijken hoe hard de radio maximaal kan? althans dat leek me zo.
Boeit dat dan? Sowieso hebben ze kansen genoeg gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is televisie, simpele ziel. Wie weet hebben die meiden wel in de microfoon geschreeuwd. De audioopnames van de overlast ontbreken namelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij denkt dat er om 1u40 nog drie andere buren zo'n herrie maken en het geluid dus ook van die buren kan komenGet a life man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |