abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133585920
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Juist ja, Hollywood beroemheden met dikke lagen make-up en die alles zeggen om maar in de public eye te blijven, en de vrouwen in die lijst kunnen niet op tegen een normale vrouw( zaten ook afgezien van Portia de Rossi alleen maar biseksuelen tussen
Ok.
Ik ken zelf genoeg zeer aantrekkelijke lesbische en bi-seksuele vrouwen, maar aangezien ik daar geen foto's van ga plaatsen natuurlijk koos ik voor hollywood beroemdheden.

Maar jammer dat je ze nog nooit bent tegen gekomen (althans, niet dat je weet).
pi_133586124
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Musil het volgende:

[..]

Ok.
Ik ken zelf genoeg zeer aantrekkelijke lesbische en bi-seksuele vrouwen, maar aangezien ik daar geen foto's van ga plaatsen natuurlijk koos ik voor hollywood beroemdheden.

Maar jammer dat je ze nog nooit bent tegen gekomen (althans, niet dat je weet).
Het ergste is nog wel dat je gelijk al ziet of een vrouw bi of lesbi is, een hetero vrouw haal je er makkelijk tussen uit, zijn gewoon mooie vrouwen.Bij een bi of lesbi is er altijd wel iets mis, bijv lichaam, gedrag, uiterlijk enz.
pi_133586324
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Het ergste is nog wel dat je gelijk al ziet of een vrouw bi of lesbi is, een hetero vrouw haal je er makkelijk tussen uit, zijn gewoon mooie vrouwen.Bij een bi of lesbi is er altijd wel iets mis, bijv lichaam, gedrag uiterlijk.
Ik proefde hem al maar wilde geen aannames doen tot je het zelf zei, maar daar is ie dan inderdaad: de verwachte cirkelredenering!

Je stelt dat alle biseksuele en lesbische vrouwen lelijk zijn, met als argument je nooit knappe biseksuelen en lesbiënnes ziet, en je stelt dat je lesbische en biseksuele vrouwen kunt herkennen omdat ze niet mooi zijn.

Kortom, jij ziet wellicht heel veel knappe lesbiënnes en biseksuelen, maar herkent ze niet omdat je aanneemt dat ze hetero zijn, omdat ze knap zijn.
pi_133593245
Ben jij een man of vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')