quote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Kiid het volgende:
Biseksueel is gewoon homoseksueel waar je niet definitief uit de kast durft te komen.
Hoe lang duurt dat modegrilletje dan wel niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb af en toe een beetje sterk het vermoeden dat het een modegrilletje is.
Doodsverwensing!!!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:07 schreef De_Dorstige het volgende:
Heb je jezelf weleens proberen te bevredigen met een mes, TB?
Onzin.quote:
Om de aandacht op je biseksualiteit een beetje af te houden plemp je even je seksuele belevenis vanaf je 11e levensjaar neer?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat modegrilletje dan wel niet?
Ik weet vanaf ongeveer m'n 11de dat ik vrouwen we heel erg interessant en leuk vond.
Als ik naar een mooie vrouw keek kreeg ik een fijn kriebelend gevoel en uiteindelijk soms ook een opgewonden gevoel.
Op mijn 13de voor het eerst verliefd geworden op een meisje uit mijn klas. Nooit iets mee gedaan.
Daarna meer verliefdheden gehad en daar zat ook 1 man tussen, verder alleen maar vrouwen. in het diepste geheim
Rond mn 19de echt even 'losgegaan' op vrouwengebied, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen.
Denk niet dat het in mijn geval een modegrilletje was
Hmmm ik proef de aandacht.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef ZarB het volgende:
![]()
![]()
Vandaar dat je de behoefte voelt
Om je punt kracht bij te zetten dmv een ode aan de vrouw. Aandachtshoer dus.
Sowieso. De gemiddelde vrouw is ook gewoon aantrekkelijker dan die ruftende vriend van haar.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om de aandacht op je biseksualiteit een beetje af te houden plemp je even je seksuele belevenis vanaf je 11e levensjaar neer?
Zullen wij in het kader van mode dqn ook maar lekker intiem gaan tongen, Frank?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb af en toe een beetje sterk het vermoeden dat het een modegrilletje is.
wauwquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Kiid het volgende:
Biseksueel is gewoon homoseksueel waar je niet definitief uit de kast durft te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |