Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangen
Ik vang mijn spaghetti altijd op, dat wordt lastig met borsten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een mandarijntje aan het eten maar ik was niet aan het opletten dus ik hapte mis, dus het mandarijnpartje viel, en bleef tussen m'n borsten hangen
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Andersom kan het ook wel eens vervelend zijn. Dat ik een keer fietste kriebelde het steeds tussen m'n borsten. En op een gegeven moment moest ik even jeuken en toen zat er een bolletje. En toen wilde ik gaan voelen wat het was, en toen viel ik bijna van m'n fiets van schrik want er zat een spin
Geen idee hoe die daar terecht kwam overigensquote:
Gewoon de slierten over je lul draperen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vang mijn spaghetti altijd op, dat wordt lastig met borsten.
Ik heb besloten geen met ballen grap te maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon de slierten over je lul draperen.
Gemiste kans.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb besloten geen met ballen grap te maken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit last van?quote:
wowquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ontdekte vanmiddag een bruin-achtig bebloed uitsteeksel op mn buik. Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik laat daar nooit iets vallen hoor.
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ja nou ik was afgeleid dus ik had wat miscommunicatie tussen mijn mond en hand![]()
Ik kan prima sportenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.
Flauw hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik laat daar nooit iets vallen hoor.
Ik wil niet eens sporten.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen dus ook niet sporten.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook mandarijnschillen opvangen met mijn borsten, erg succesvol ben ik alleen niet.
Jij beweerde dat ik niet kon sportenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook mandarijnschillen opvangen met mijn borsten, erg succesvol ben ik alleen niet.
Dit begint nu wel buitengewoon opwindend te worden. Ik ga maar even afkoelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Oh, en het was een partje, geen schil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |