En in het ziekenhuis beweren ze nog steeds dat het vanzelf dicht moet gaan?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ontdekte vanmiddag een bruin-achtig bebloed uitsteeksel op mn buik. Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Vliegen is sowieso een strontvervelende bezigheid. Het er naar toe moeten, er moeten wachten, het stilzitten in een vliegtuig, het wachten op je bagage.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een vliegtuig moeten rondhangen lijkt me eigenlijk altijd vervelend
Uhuh, ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijkquote:
Beter lezen.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen is sowieso een strontvervelende bezigheid. Het er naar toe moeten, er moeten wachten, het stilzitten in een vliegtuig, het wachten op je bagage.
Alles.
Ik ben ook vaak peckish op een vliegveldquote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk
Bij mij doet ie het weer.quote:
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En in het ziekenhuis beweren ze nog steeds dat het vanzelf dicht moet gaan?
Ik heb nooit hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak peckish op een vliegveld
Oh, oké. Apartquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet mn wond. Dit zit op mn buik.
gokterquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.
Waarom? Het zit er volgens mij sinds vandaag en hopelijk is het een gore puistquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee lettergrepen, rijmt op wokter.
Nee dat wil je nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
een bruin-achtig bebloed uitsteeksel (..) Er zit een rode vlek om heen en het doet pijn.
Dat heeft de gokter gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
TC is gereanimeerd. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |