Haaiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat die vragen suggestief zijn.
Bijvoorbeeld:
Bezuinigen op de zorg mag, zelfs als dat ten koste gaat van de zorg.
Uh, wtf.
Essiequote:
aan deze vraag erger ik me al jaren inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Er moet veel minder geld naar ontwikkelingssamenwerking'Allemaal van dat soort bewoordingen.
Hoi man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
Mutoquote:
Sowieso dat ten koste van de zorg stuurt je al richting het antwoord niet waarquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagen
roger thatquote:
Ja vind ik ook.quote:
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een RL foto van LittleRabbit
no mangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Blijft mooi dat je als 90 jarige rus gewoon 4 verschillende regimes hebt meegemaakt. Al moet je ook wel goed fout zijn wil je alle zuiveringen hebben weten te overleven.
Geen idee waar dit hersenspinsel vandaan kwam.
was net heel even op tc dus ze is al thuisquote:
Daarnet heel evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |