Maar daar moet ze neem ik aan ook kleding, schoonmaakmiddelen en verzorgingsmiddelen van kopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Maar als je in je eentje een krat boodschappen krijgt per week en dan 40 eu per week, moet je dat toch gemakkelijk redden? Ik snap er geen bal van.
Zat mensen die hier in het weekmenu topic in CUL enzo ruim rondkomen van 40 eu per week alleen.
Ik kan het nu niet hoor, maar als het zou moeten...
Die zullen er ook wel niet bij roken ook, en zo te zien kan ze ook wel een hapje op.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Maar als je in je eentje een krat boodschappen krijgt per week en dan 40 eu per week, moet je dat toch gemakkelijk redden? Ik snap er geen bal van.
Zat mensen die hier in het weekmenu topic in CUL enzo ruim rondkomen van 40 eu per week alleen.
En het was een flink gevulde krat ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat is ook zo natuurljk, want kleding e.d. wordt geen rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Maar daar moet ze neem ik aan ook kleding, schoonmaakmiddelen en verzorgingsmiddelen van kopen?
Ja, het was 40 euro besteedbaar per week.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Maar daar moet ze neem ik aan ook kleding, schoonmaakmiddelen en verzorgingsmiddelen van kopen?
Leefgeld is dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het was 40 euro besteedbaar per week.
Gaat het over mensen die niks hebben jaquote:
Oh oke dat wist ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Genoeg mensen die de stoelen en tafel graag hadden gewild.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaat het over mensen die niks hebben ja
Beetje jammer idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
Ja dit snap ik echt niet, er zijn best mensen die het graag hadden gewild nog die spulletjes.
Die plastic rommel?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
Ja dit snap ik echt niet, er zijn best mensen die het graag hadden gewild nog die spulletjes.
Al zijn het maar studenten die gratis kamervulling zoeken toch?quote:
Maar nu hebben 2 miljoen mensen er om kunnen lachen, dat vind ik veel meer waard.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zijn het maar studenten die gratis kamervulling zoeken toch?
Of zijn de studenten van tegenwoordig zo verwend?
Dát is pas erg, idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
Koning Voetbal,.
Jack Spijkerman,.
.
Ach ja dat is ook wel weer zo, ik stel me aan denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar nu hebben 2 miljoen mensen er om kunnen lachen, dat vind ik veel meer waard.
Wij eten met z'n tweeën voor zo'n 50 ¤ per week. Broodje haring, snackbarretje etc. natuurlijk niet meegeteld.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Ja ik had kennelijk ff niet bedacht dat ze er ook kleding en andere spulletjes als wasmiddel enzo van moet kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij eten met z'n tweeën voor zo'n 50 ¤ per week. Broodje haring, snackbarretje etc. natuurlijk niet meegeteld.
En nu slapen ze in 1 bed, gaat snel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Zo, dat is wel heel wat, dat ze beiden toegeven het leuk te hebben gevonden met elkaar.
Het is alleen door B100 geëvenaard.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben zoveel pech in een maand, dat tempo houdt zelfs GTST niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |