quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef marcodej het volgende:
Ik zit te schaterlachen om een homo die in bed schijt. Fuck my life.
Hier dito.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef marcodej het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef marcodej het volgende:
Die theedoek onder die waterkoker was ook niet echt, die luifel was niet echt, die platte band was niet echt etc. etc.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Die lekkage kan toch niet echt zijn, precies zo op de laatste avond?
Komt wel een beetje erg mooi uit zo dat ze nog even met elkaar in bed moeten....
Nou nou nou. Even Hooglied lezen voor het slapengaan en alles komt goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef marcodej het volgende:
Is er nog meer in het leven dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Die lekkage kan toch niet echt zijn, precies zo op de laatste avond?
Hooglied is de Playboy onder de bijbelboeken. Die heb ik eruit gescheurd.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou. Even Hooglied lezen voor het slapengaan en alles komt goed.
Omdat er alleen dingen van meer dan 50 jaar oud in staan he?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hooglied is de Playboy onder de bijbelboeken. Die heb ik eruit gescheurd.
En die vrouw die de tafel wilde hebben was ook niet echt, maar het blijf lachenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die theedoek onder die waterkoker was ook niet echt, die luifel was niet echt, die platte band was niet echt etc. etc.
Die was wel echt toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En die vrouw die de tafel wilde hebben was ook niet echt, maar het blijf lachen
Die snap ik niet, maar laat gaan joh.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat er alleen dingen van meer dan 50 jaar oud in staan he?
Paay in de playboy, niet meegekregen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die snap ik niet, maar laat gaan joh.
me tooquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat de theedoek onder de fluitketel wel echt was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |