abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133503974
Ik zou het waarschijnlijk niet opbiechten, maar ik ga toch never nooit vreemd, dus valt er ook niets op te biechten.
pi_133504036
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat kwetst iemand toch net zo goed joh, sorry, maar het is uit... geloof niet dat hij/zij daar minder verdriet van zal hebben.
Hmmm.

Waarom denk jij dat vreemdgaan ... nog tijdens een relatie minder pijn zou zijn, wanneer iemand het uitmaakt (met valide argumenten) ... en er dan tussen uit zou knijpen? Maarja, ik zie vreemdgaan dan ook echt als de laagste common denominator.

Misschien ben ik ouderwets maar ik zie gewoon geen enkele reden om vreemd te gaan. Wil je sex met een ander? En je huidige vlam wil dat niet? Dan maak je het toch uit? Misschien heb ik te veel 'boe-hoe' ik ben vreemd gegaan en nu wil ze me niet meer verhalen gelezen op FOK! Ik krijg al helemaal kippenvel wanneer ik lees dat iemand vreemdgaat omdat de ander ook is vreemd gegaan :').Net of dat helpt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133504296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmmm.

Waarom denk jij dat vreemdgaan ... nog tijdens een relatie minder pijn zou zijn, wanneer iemand het uitmaakt (met valide argumenten) ... en er dan tussen uit zou knijpen? Maarja, ik zie vreemdgaan dan ook echt als de laagste common denominator.

Misschien ben ik ouderwets maar ik zie gewoon geen enkele reden om vreemd te gaan. Wil je sex met een ander? En je huidige vlam wil dat niet? Dan maak je het toch uit? Misschien heb ik te veel 'boe-hoe' ik ben vreemd gegaan en nu wil ze me niet meer verhalen gelezen op FOK! Ik krijg al helemaal kippenvel wanneer ik lees dat iemand vreemdgaat omdat de ander ook is vreemd gegaan :').Net of dat helpt.
Ik denk dat dat minder pijn zal doen omdat dat niet persé net zo definitief is.
Ik zou mijn vriend bv echt niet kwijt willen als hij vreemd zou gaan, daar zou ik wel weer bovenop komen, als hij me zou dumpen, zou hij weg zijn en is het voorbij. En dat zou mij zóveel meer pijn doen dan wanneer ik hem nog kan vasthouden en bij hem kan zijn.

Niet elke relatie waarin iemand vreemdgaat, gaat over, het kan ook gewoon goedkomen.
compact en kleverig.
pi_133504401
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat minder pijn zal doen omdat dat niet persé net zo definitief is.
Ik zou mijn vriend bv echt niet kwijt willen als hij vreemd zou gaan, daar zou ik wel weer bovenop komen, als hij me zou dumpen, zou hij weg zijn en is het voorbij. En dat zou mij zóveel meer pijn doen dan wanneer ik hem nog kan vasthouden en bij hem kan zijn.

Niet elke relatie waarin iemand vreemdgaat, gaat over, het kan ook gewoon goedkomen.
Fair point! Dat is dan ook wel weer zo.

Het is maar net hoe belangrijk je eerlijkheid, bedrieg, etc. ziet in een relatie. Als je dat met een korreltje zout kunt nemen kan ik het me voorstellen dat je altijd na bedrog nog zou open staan voor een verdere voortgang van een relatie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133504468
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fair point! Dat is dan ook wel weer zo.

Het is maar net hoe belangrijk je eerlijkheid, bedrieg, etc. ziet in een relatie. Als je dat met een korreltje zout kunt nemen kan ik het me voorstellen dat je altijd na bedrog nog zou open staan voor een verdere voortgang van een relatie.
Ik vind eerlijkheid heel erg belangrijk. Als ik er over twee weken via een vriendin achterkom dat hij vandaag met een ander heeft liggen krikken, vind ik dat heel anders, dan wanneer hij tegen mij vertelt: Goh JB, ik heb vanavond een ander liggen krikken.
Alleen vind ik seks gewoon wat minder zwaar wegen dan menig ander als ik hier op FOK kijk.
compact en kleverig.
pi_133505313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Joe05 het volgende:
Stel dat je in een dronken bui ergens in een kroeg gekust hebt met een vrouw. Je hebt hier enorme spijt van en weet van jezelf dat dit nooit meer gaat gebeuren.

Zou je dit dan willen opbiechten of opbiechten?
Nee:
Wil geen problemen met vriendin/vrouw.

Ja:
Als partner moet je elkaar alles (kunnen) vertellen.
Wat de consequenties ook zijn!

Ofwel: Ja opbiechten.
Mijn "fout", Mijn consequenties!
Hopelijk kan mijn partner me vergeven (zij is de enigste die hierover KAN en MAG oordelen in mijn ogen),
Ik kan het haar niet kwalijk nemen als ze dat niet doet!
Het was immers mijn "fout", niet de hare!
(bezopen of niet is GEEN excuus)
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_133505655
Als het één keer was en hij er spijt van had dan zou ik het niet willen weten omdat ik het wel zou willen maar niet zou kunnen vergeven. Andersom weet ik niet, ligt eraan hoe de ander er over denkt. Zou het kunnen verzwijgen en vergeten als ik dacht dat hij dat zo zou willen. Of andersom opbiechten.
  vrijdag 22 november 2013 @ 03:29:16 #80
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_133505672
Gewoon niet doen.. Anders ben je je partner/relatie niet waard..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_133505717
[moraalridder comment]
  vrijdag 22 november 2013 @ 03:50:38 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133505720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook best gebeuren, het ging echter in de OP over zoenen.
Kan best gebeuren :') en je dan afvragen waarom ik zei wat ik zei _O-
pi_133506146
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 03:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kan best gebeuren :') en je dan afvragen waarom ik zei wat ik zei _O-
dat ging niet over mij persoonlijk he.
Het is naief om te denken dat het nóóit kan gebeuren, ik vind het ook naief om zéker te weten dat je zelf nooit die fout zal maken. Of denk jij dat iedereen die ooit vreemdging vooraf wist dat het zou gaan gebeuren? Ik denk dat daar genoeg mensen bij zitten die zouden zeggen dat ze het nooit zouden doen.

Ik weet van mezelf dat de kans niet erg groot is, maar dat wil niet zeggen dat het een onmogelijkheid is.
compact en kleverig.
pi_133506167
Ik hoef hier niet eens over na te denken want ik zal toch nooit vreemdgaan.

Vreemdgaan is voor Kelly Ankerboelers die geen discipline hebben.
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:49:35 #85
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_133506181
Als het allen maar beetje zoenen zou zijn: Nee, niet vertellen. Als het meer is geweest wel.
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:54:55 #86
179075 hugecooll
pi_133506215
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ging niet over mij persoonlijk he.
Het is naief om te denken dat het nóóit kan gebeuren, ik vind het ook naief om zéker te weten dat je zelf nooit die fout zal maken. Of denk jij dat iedereen die ooit vreemdging vooraf wist dat het zou gaan gebeuren? Ik denk dat daar genoeg mensen bij zitten die zouden zeggen dat ze het nooit zouden doen.

Ik weet van mezelf dat de kans niet erg groot is, maar dat wil niet zeggen dat het een onmogelijkheid is.
Ik vond voornamelijk 'best' opmerkelijk in die zin. Ik vind het ook wel grappig dat je jezelf een van de trouwste personen die je kent noemt, waarna je je best kan voorstellen dat iemand tijdens een lange relatie vreemdgaat en het ook niet erg zwaar vindt wegen. Tegelijkertijd insinueer je dat je een goede relatie hebt.

Het komt dus over alsof je toekomstige slippertjes alvast goedpraat.
pi_133506282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik vond voornamelijk 'best' opmerkelijk in die zin.
Dat lag aan jouw woordkeus ' Heb dan meteen ook maar seks erbij.'
Je zei het op een manier alsof het dan ook niets meer uitmaakte, daar reageerde ik op dezelfde manier op
quote:
Ik vind het ook wel grappig dat je jezelf een van de trouwste personen die je kent noemt, waarna je je best kan voorstellen dat iemand tijdens een lange relatie vreemdgaat en het ook niet erg zwaar vindt wegen. Tegelijkertijd insinueer je dat je een goede relatie hebt.

Het komt dus over alsof je toekomstige slippertjes alvast goedpraat.
ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een ander, niet in mijn vorige relatie van 8,5 jaar en niet in mijn huidige van 5 jaar. Mijn vorige relatie was kut, mijn huidige is erg goed, echter neemt dat niet weg dat ik me inderdaad kan voorstellen dat mensen vreemdgaan.
Ik zie het mezelf niet doen, maar zal niet zeggen dat het absoluut nooit kan gebeuren.

Zijn eventuele toekomstige vreemdgaan praat ik op voorhand goed ja, mijn eigen vreemdgaan... Ik denk niet dat ik mezelf dat gemakkelijk zou kunnen vergeven.
compact en kleverig.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:11:38 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133506302
Als dit mij zou overkomen, zou ik voortaan minder zuipen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133506306
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:11 schreef Lienekien het volgende:
Als dit mij zou overkomen, zou ik voortaan minder zuipen.
ja, maar datw as de vraag niet
compact en kleverig.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:12:21 #90
179075 hugecooll
pi_133506307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat lag aan jouw woordkeus ' Heb dan meteen ook maar seks erbij.'
Je zei het op een manier alsof het dan ook niets meer uitmaakte, daar reageerde ik op dezelfde manier op

[..]

ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een ander, niet in mijn vorige relatie van 8,5 jaar en niet in mijn huidige van 5 jaar. Mijn vorige relatie was kut, mijn huidige is erg goed, echter neemt dat niet weg dat ik me inderdaad kan voorstellen dat mensen vreemdgaan.
Ik zie het mezelf niet doen, maar zal niet zeggen dat het absoluut nooit kan gebeuren.

Zijn eventuele toekomstige vreemdgaan praat ik op voorhand goed ja, mijn eigen vreemdgaan... Ik denk niet dat ik mezelf dat gemakkelijk zou kunnen vergeven.
ok
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:13:30 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133506317
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, maar datw as de vraag niet
Ik zou het dus opbiechten en iets aan mijn drankprobleem gaan doen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:16:19 #92
179075 hugecooll
pi_133506342
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het dus opbiechten en iets aan mijn drankprobleem gaan doen.
Dat zou ik sowieso doen als ik jou was
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:17:10 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133506352
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat zou ik sowieso doen als ik jou was
Als je mij was, dronk je niet.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:18:33 #94
179075 hugecooll
pi_133506360
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je mij was, dronk je niet.
Ook zonder dat ik jou ben drink ik niet
keertje samen niet drinken? *;
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:20:07 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133506371
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ook zonder dat ik jou ben drink ik niet
keertje samen niet drinken? *;
Dan moet ik me eerst moed indrinken.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:22:16 #96
179075 hugecooll
pi_133506386
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan moet ik me eerst moed indrinken.
c_/
pi_133508648
Absoluut.

Maar het voorbeeld uit de OP zou me sowieso niet gebeuren, ik ben nooit dronken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133508737
Nee ik zou het niet zeggen is het niet waard.
Wat bereik je er in godsnaam mee.

Mocht ik verlieft worden op een ander zou ik dat wel bekennen.

Maar om nou mijn relatie stuk te maken omdat ik een sletje in de kroeg heb gezoend in bezopen staat.
Nahhhh
Is eenmaal gebeurd maar nee niet verteld.
Nee geen schuldgevoel.
Nee wil het niet alsnog vertellen.
Ja ik hou veel van haar. *O*

Zou ik het anders doen als het nog een keer gebeurd.
Fuck no :)
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:23:59 #99
416526 Timvansteen
www.evolutietheorie-info.nl
pi_133509422
Persoonlijk zou ik zelf nooit vreemd gaan, of ik moet heel erg veel alcohol ophebben of iets anders in die richting.

Als ik de relatie met mijn vrouw wil beeindigen, doe ik dat zónder vreemd te gaan.

Maak eerst een einde aan je relatie, zodat je single bent, en dat heb je vrij spel
Hallo beste mensen! Mijn naam is Tim, hou graag van forums bestuderen!<br />Check mijn website ook : www.evolutietheorie-info.nl
pi_133519287
Ligt eraan of het anders ontdekt zou kunnen worden. Zo niet, nope.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133531265
Opbiechten. De fout ligt bij jou, dus de eventuele consequenties ook.
pi_133531297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef NitraatPoep het volgende:
Nee, ik zou de relatie beëindigen omdat ik blijkbaar niet in staat ben om mijn partner met respect te behandelen. Ik zou het niet vertellen omdat ik dan enkel mijn (ex) partner kwets, zodat ik het schuldgevoel kwijt ben, en dat nogal egoďstisch is.
Dit..
pi_133541886
Niet opbiechten heeft alleen zin als het ook echt verborgen kan blijven. Ik ben er zelf achter gekomen jammer genoeg en heb het er nu moeilijker mee dan wanneer ze het zelf zou hebben verteld. Achteraf gezien had ik het liever niet geweten, maar dat had alleen gewerkt als ik niks aan haar zou hebben gemerkt. Nu vielen me wat kleine dingetjes op die anders gingen dan voorheen en kreeg daardoor argwaan, anders was ze er gewoon mee weggekomen waarschijnlijk.
Too much is never enough!
pi_133542124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef AMangold het volgende:

[..]

Dit..
Met als gevolg dat je partner zich totaal verlaten en in de war voelt omdat ie geen idee heeft wat er aan de hand is. ^O^
compact en kleverig.
pi_133542757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Met als gevolg dat je partner zich totaal verlaten en in de war voelt omdat ie geen idee heeft wat er aan de hand is. ^O^
Idd en daardoor waarschijnlijk alsnog zelf wel gaat bedenken dat de ander vreemd moet zijn gegaan omdat er geen verklaring is waarom het ineens voorbij is :')
Too much is never enough!
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:37:11 #106
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_133542868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:29 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Idd en daardoor waarschijnlijk alsnog zelf wel gaat bedenken dat de ander vreemd moet zijn gegaan omdat er geen verklaring is waarom het ineens voorbij is :')
Hebben jullie totaal geen communicatieve vaardigheden ofzo? Of beëindigen jullie nooit een relatie omdat je partner dan wel eens in de war zou kunnen raken?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_133542913
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:37 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Hebben jullie totaal geen communicatieve vaardigheden ofzo? Of beëindigen jullie nooit een relatie omdat je partner dan wel eens in de war zou kunnen raken?
Mijn partners wisten altijd prima waarom ik het uitmaakte, ik heb nooit zomaar gezegd dat ik zou gaan zonder verdere uitleg. En in dit geval zou je gaan omdat je vreemd bent gegaan en dat niet willen vertellen. Hoe ga je uitleggen waarom je dán gaat?
Liegen dus *O* strak plan wel ^O^
compact en kleverig.
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:41:12 #108
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_133542932
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn partners wisten altijd prima waarom ik het uitmaakte, ik heb nooit zomaar gezegd dat ik zou gaan zonder verdere uitleg. En in dit geval zou je gaan omdat je vreemd bent gegaan en dat niet willen vertellen. Hoe ga je uitleggen waarom je dán gaat?
Liegen dus *O* strak plan wel ^O^
Heb het hierboven ergens al uitgelegd, zonder te liegen.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')