Hmmm.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kwetst iemand toch net zo goed joh, sorry, maar het is uit... geloof niet dat hij/zij daar minder verdriet van zal hebben.
Ik denk dat dat minder pijn zal doen omdat dat niet persé net zo definitief is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hmmm.
Waarom denk jij dat vreemdgaan ... nog tijdens een relatie minder pijn zou zijn, wanneer iemand het uitmaakt (met valide argumenten) ... en er dan tussen uit zou knijpen? Maarja, ik zie vreemdgaan dan ook echt als de laagste common denominator.
Misschien ben ik ouderwets maar ik zie gewoon geen enkele reden om vreemd te gaan. Wil je sex met een ander? En je huidige vlam wil dat niet? Dan maak je het toch uit? Misschien heb ik te veel 'boe-hoe' ik ben vreemd gegaan en nu wil ze me niet meer verhalen gelezen op FOK! Ik krijg al helemaal kippenvel wanneer ik lees dat iemand vreemdgaat omdat de ander ook is vreemd gegaan.Net of dat helpt.
Fair point! Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat minder pijn zal doen omdat dat niet persé net zo definitief is.
Ik zou mijn vriend bv echt niet kwijt willen als hij vreemd zou gaan, daar zou ik wel weer bovenop komen, als hij me zou dumpen, zou hij weg zijn en is het voorbij. En dat zou mij zóveel meer pijn doen dan wanneer ik hem nog kan vasthouden en bij hem kan zijn.
Niet elke relatie waarin iemand vreemdgaat, gaat over, het kan ook gewoon goedkomen.
Ik vind eerlijkheid heel erg belangrijk. Als ik er over twee weken via een vriendin achterkom dat hij vandaag met een ander heeft liggen krikken, vind ik dat heel anders, dan wanneer hij tegen mij vertelt: Goh JB, ik heb vanavond een ander liggen krikken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Fair point! Dat is dan ook wel weer zo.
Het is maar net hoe belangrijk je eerlijkheid, bedrieg, etc. ziet in een relatie. Als je dat met een korreltje zout kunt nemen kan ik het me voorstellen dat je altijd na bedrog nog zou open staan voor een verdere voortgang van een relatie.
Nee:quote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Joe05 het volgende:
Stel dat je in een dronken bui ergens in een kroeg gekust hebt met een vrouw. Je hebt hier enorme spijt van en weet van jezelf dat dit nooit meer gaat gebeuren.
Zou je dit dan willen opbiechten of opbiechten?
Kan best gebeurenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook best gebeuren, het ging echter in de OP over zoenen.
dat ging niet over mij persoonlijk he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan best gebeurenen je dan afvragen waarom ik zei wat ik zei
Ik vond voornamelijk 'best' opmerkelijk in die zin. Ik vind het ook wel grappig dat je jezelf een van de trouwste personen die je kent noemt, waarna je je best kan voorstellen dat iemand tijdens een lange relatie vreemdgaat en het ook niet erg zwaar vindt wegen. Tegelijkertijd insinueer je dat je een goede relatie hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ging niet over mij persoonlijk he.
Het is naief om te denken dat het nóóit kan gebeuren, ik vind het ook naief om zéker te weten dat je zelf nooit die fout zal maken. Of denk jij dat iedereen die ooit vreemdging vooraf wist dat het zou gaan gebeuren? Ik denk dat daar genoeg mensen bij zitten die zouden zeggen dat ze het nooit zouden doen.
Ik weet van mezelf dat de kans niet erg groot is, maar dat wil niet zeggen dat het een onmogelijkheid is.
Dat lag aan jouw woordkeus ' Heb dan meteen ook maar seks erbij.'quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vond voornamelijk 'best' opmerkelijk in die zin.
ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een ander, niet in mijn vorige relatie van 8,5 jaar en niet in mijn huidige van 5 jaar. Mijn vorige relatie was kut, mijn huidige is erg goed, echter neemt dat niet weg dat ik me inderdaad kan voorstellen dat mensen vreemdgaan.quote:Ik vind het ook wel grappig dat je jezelf een van de trouwste personen die je kent noemt, waarna je je best kan voorstellen dat iemand tijdens een lange relatie vreemdgaat en het ook niet erg zwaar vindt wegen. Tegelijkertijd insinueer je dat je een goede relatie hebt.
Het komt dus over alsof je toekomstige slippertjes alvast goedpraat.
ja, maar datw as de vraag nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:11 schreef Lienekien het volgende:
Als dit mij zou overkomen, zou ik voortaan minder zuipen.
okquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lag aan jouw woordkeus ' Heb dan meteen ook maar seks erbij.'
Je zei het op een manier alsof het dan ook niets meer uitmaakte, daar reageerde ik op dezelfde manier op
[..]
ik heb nog nooit de behoefte gehad aan een ander, niet in mijn vorige relatie van 8,5 jaar en niet in mijn huidige van 5 jaar. Mijn vorige relatie was kut, mijn huidige is erg goed, echter neemt dat niet weg dat ik me inderdaad kan voorstellen dat mensen vreemdgaan.
Ik zie het mezelf niet doen, maar zal niet zeggen dat het absoluut nooit kan gebeuren.
Zijn eventuele toekomstige vreemdgaan praat ik op voorhand goed ja, mijn eigen vreemdgaan... Ik denk niet dat ik mezelf dat gemakkelijk zou kunnen vergeven.
Ik zou het dus opbiechten en iets aan mijn drankprobleem gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar datw as de vraag niet
Dat zou ik sowieso doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het dus opbiechten en iets aan mijn drankprobleem gaan doen.
Als je mij was, dronk je niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso doen als ik jou was
Dan moet ik me eerst moed indrinken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook zonder dat ik jou ben drink ik niet
keertje samen niet drinken?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet ik me eerst moed indrinken.
Dit..quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef NitraatPoep het volgende:
Nee, ik zou de relatie beëindigen omdat ik blijkbaar niet in staat ben om mijn partner met respect te behandelen. Ik zou het niet vertellen omdat ik dan enkel mijn (ex) partner kwets, zodat ik het schuldgevoel kwijt ben, en dat nogal egoďstisch is.
Met als gevolg dat je partner zich totaal verlaten en in de war voelt omdat ie geen idee heeft wat er aan de hand is.quote:
Idd en daardoor waarschijnlijk alsnog zelf wel gaat bedenken dat de ander vreemd moet zijn gegaan omdat er geen verklaring is waarom het ineens voorbij isquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je partner zich totaal verlaten en in de war voelt omdat ie geen idee heeft wat er aan de hand is.
Hebben jullie totaal geen communicatieve vaardigheden ofzo? Of beëindigen jullie nooit een relatie omdat je partner dan wel eens in de war zou kunnen raken?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:29 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Idd en daardoor waarschijnlijk alsnog zelf wel gaat bedenken dat de ander vreemd moet zijn gegaan omdat er geen verklaring is waarom het ineens voorbij is
Mijn partners wisten altijd prima waarom ik het uitmaakte, ik heb nooit zomaar gezegd dat ik zou gaan zonder verdere uitleg. En in dit geval zou je gaan omdat je vreemd bent gegaan en dat niet willen vertellen. Hoe ga je uitleggen waarom je dán gaat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:37 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Hebben jullie totaal geen communicatieve vaardigheden ofzo? Of beëindigen jullie nooit een relatie omdat je partner dan wel eens in de war zou kunnen raken?
Heb het hierboven ergens al uitgelegd, zonder te liegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn partners wisten altijd prima waarom ik het uitmaakte, ik heb nooit zomaar gezegd dat ik zou gaan zonder verdere uitleg. En in dit geval zou je gaan omdat je vreemd bent gegaan en dat niet willen vertellen. Hoe ga je uitleggen waarom je dán gaat?
Liegen dusstrak plan wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |