Het zou kunnen maar je profiel zegt wat andersquote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig vond je me niet echt lijken op een 45-jarige
Over een paar jaartjes is het waarquote:
Omdat ik vaker in Arnhem ben en Nijmegen kut isquote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef AldoTheApache het volgende:
sof, sinds wanneer noem jij je Arnhem ipv Nijmegen?
Wat lul jij?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik vaker in Arnhem ben en Nijmegen kut is
Mijn profiel kan ook liegenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar je profiel zegt wat anders
hahaha, maar 45 jaar is nog heel ver wegquote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes is het waar
M'n oom doet dat altijd. Die is met heel veel dingen een maand of een jaar te vroeg
'Ehm, dat is over een maand' 'Oh, naja, dan ben ik de eerste met feliciteren'
+ dat ik in Arnhem geboren ben.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
+ dat ik in Arnhem geboren ben.
Heb niks met Nijmegen
Hoe laat is het feest vanavond afgelopen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
+ dat ik in Arnhem geboren ben.
Heb niks met Nijmegen
feest?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:16 schreef Yonder het volgende:
[..]
Hoe laat is het feest vanavond afgelopen?
Ja ik heb net 2 violen en een trommel en een fluit besteld, jeeezzzquote:
Ja dat is waarquote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha, maar 45 jaar is nog heel ver weg
hahaha awww, wel lief dat ie aan je dacht, ook al was het een jaar te vroeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Toen ik nog een jaar moest op de middelbare school en de examenuitslag was, toen belde hij op 'En, mag ik je al feliciteren?' 'Met wat?' 'Ben je geslaagd?' 'Nee dat is pas volgend jaar, ik zit pas in de vijfde' 'Oh, nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar dan' 'Ja bedankt'![]()
En dat ik het jaar erop belde met de mededeling dat ik inderdaad geslaagd was 'Ja hoi met mij' 'Ah, heb je bloid nieuws?' 'Ja ik heb bloid nieuws' "Nou dat is mooi. Ja ik heb je vorig jaar al gefeliciteerd hè, dus dat hoeft nu niet meer'
bloid nieuws?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Toen ik nog een jaar moest op de middelbare school en de examenuitslag was, toen belde hij op 'En, mag ik je al feliciteren?' 'Met wat?' 'Ben je geslaagd?' 'Nee dat is pas volgend jaar, ik zit pas in de vijfde' 'Oh, nou, alvast gefeliciteerd voor volgend jaar dan' 'Ja bedankt'![]()
En dat ik het jaar erop belde met de mededeling dat ik inderdaad geslaagd was 'Ja hoi met mij' 'Ah, heb je bloid nieuws?' 'Ja ik heb bloid nieuws' "Nou dat is mooi. Ja ik heb je vorig jaar al gefeliciteerd hè, dus dat hoeft nu niet meer'
oooooooh. ligt eraan wie er zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef Yonder het volgende:
[..]
Je vroeg wie er vannacht allemaal wakker blijven.
Haha is ook wel liefquote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha awww, wel lief dat ie aan je dacht, ook al was het een jaar te vroeg.
wat is bloid ;s
Present.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooooh. ligt eraan wie er zijn.
quote:
ooooh haha, gek woord.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha is ook wel lief![]()
Bloid is blij in West-Fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |