abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133494188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef Musil het volgende:

[..]

Vrees dat ik er nog wel eens vlees ga kopen, maar heb liever slager. Alleen niet altijd budget ;)
Overigens vind ik die berengeur nog niet zo'n ramp, stoor me meer aan de hoeveelheid vocht die er uit het gehakt komt. En uit de varkenslappen trouwens, maakte gisteren babi ketjap en toen ik het vlees aanbraadde heb ik serieus meer dan een vol waterglas aan vocht uit de pan kunnen gieten (zodat het nog kon bakken, wilde het immers niet koken). En het vlees was zo geslonken dat terwijl ik begon met 100 gram meer vlees dan het recept voorschreef, ik eindigde met veel te teveel saus op deze tot 3/4 gereduceerde hoeveelheid vlees. :')
Dat ligt niet aan het vlees maar aan jezelf, vlees op hoog vuur zo snel'mogelijk dichtschroeien
Dat duurt maar even
pi_133495243
Berenlucht? Soms gebeurt dat wel eens als ze de mannelijke biggen niet castreren, dan stinkt het vlees.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133495832
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:20 schreef plintladdertje het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan het vlees maar aan jezelf, vlees op hoog vuur zo snel'mogelijk dichtschroeien
Dat duurt maar even
Ehm dat ligt aan het vlees, niet aan mijzelf, want zo bereid ik vlees ook, ik weet wel hoe ik vlees moet bakken.

Als ik een pan op het allerhoogste vuur zet, olie erin doe tot deze goed heet is, vlees erin doe en dan als resultaat krijg dat er binnen een minuut als een malle vocht uit het vlees begint te lopen met als gevolg kokend vlees, dan is er toch echt iets mis met het vlees imo.
pi_133496063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Musil het volgende:

[..]

Ehm dat ligt aan het vlees, niet aan mijzelf, want zo bereid ik vlees ook, ik weet wel hoe ik vlees moet bakken.

Als ik een pan op het allerhoogste vuur zet, olie erin doe tot deze goed heet is, vlees erin doe en dan als resultaat krijg dat er binnen een minuut als een malle vocht uit het vlees begint te lopen met als resultaat kokend vlees, dan is er toch echt iets mis met het vlees imo.
diepvries dan? En nee dat hoef je bij aankoop niet te merken
pi_133497061
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef plintladdertje het volgende:

[..]

diepvries dan? En nee dat hoef je bij aankoop niet te merken
Hoe bedoel je? Dat het vlees al ingevroren is geweest? Dat zal sowieso wel het geval zijn denk ik ja.
pi_133497974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Musil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat het vlees al ingevroren is geweest? Dat zal sowieso wel het geval zijn denk ik ja.
Ja dat heb je bij de zelfslachter niet, wel iets duurder maar krijg steeds meer een hekel aan het geklooi met voedsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')