battlefield pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Item #: 29308886
Description: Sony PlaystationR 4 Battlefield 4 Bundle
Quantity: 1 @ $519.97
Shipping via: Standard Shipping
Daar gaan mijn gains
Mofo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Daar gaan mijn gains
Er bestaan geen meisjes op internet, ze is gewoon een man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
What da fuck is going on here!
This!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
Happy end...mmmquote:
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef McNulty het volgende:
Ik blijf KO de meest aantrekkelijke vrouwelijke BB´er vinden.![]()
fapafpafpapfapfapafap![]()
face and body zijn on point gwoon niet htnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.
boefjequote:
misc is gewoon kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij bent echt een misc-junkie ofnie
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar gaan mijn gains
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:40 schreef seto het volgende:
wel heel erg als sapstengel zegt dat een meisje teveel op een man lijkt
BF>CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
battlefield pls go
(nee srs nice!)
jelly?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenquote:
Xbox one, pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
misc is gewoon kwaliteit.BBC is nu gecensureerd daar
[..]
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.Ga sowieso binnenkort Xbox One kopen in Duitsland. Beetje sparen.
quote:
Feb 2014 pas. Duurt me beetje te lang.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
Pics van mini IrCute die geobsedeerd aan het gamen is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |