Heeft opnames gehad. Uitzending 20:30 uur Nederland 1quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef seto het volgende:
doe maar, heb haar toch al in mijn machtU wotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVERquote:
Dit doe ik met jouw troon modderfukkahquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
deze neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
shame on youquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef fathank het volgende:
Godver Geer en Goor ik ga stuk hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
nog steeds denke mensen dat ik kloontje ben hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Busted! Nu weet ik vn wie je kloon bent ahah
Ben jij op vakantie geweest ofzo, je ziet zo bruin?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
cakeman is echte slim vriend die heeft al door wat jij wil zeggen voordat je die hebt bedenkt begrijp je
Hey mcfluryquote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
Wat een kenserreeks is dit aan het wordenim out..
welkom trugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |