En het leven toekennen is natuurlijk zwaar overtrokken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q als het omschrijven is wel erg veel eer
Zekers!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het leven toekennen is natuurlijk zwaar overtrokken.
Dat heet Agile en is een Scrum onderdeel. Komt je hoofd logistiek uit de IT ?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Hoofd Logistiek plant zojuist via outlook een meeting in van maar liefst 5 minuten!
Man, de tijd die je bezig was die meeting in te schieten incl locatie en uitgenodigen had je de meeting al kunnen hebben!
Nee, die komt uit Belgiequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:48 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat heet Agile en is een Scrum onderdeel. Komt je hoofd logistiek uit de IT ?
quote:
En is geboren in limburg!quote:
Ik kan nu heel serieus gaan reageren met "Nee Godtje, er zijn 2 Limburgen. Een Belgisch Limburg en eentje in Nederland", maar aangezien jij alles ondert de ring bij Amsterdam al Belgie vind, ga ik t niet eens proberen.quote:
Limburg kan verwijzen naar:quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nu heel serieus gaan reageren met "Nee Godtje, er zijn 2 Limburgen. Een Belgisch Limburg en eentje in Nederland", maar aangezien jij alles ondert de ring bij Amsterdam al Belgie vind, ga ik t niet eens proberen.
Is dat die tegenover de Refter ?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pub on the Gasthuisplein in Zwolle
Of, zo je wil
Pub on the Geusthousesquare in Zwolle
Met die leuke straatverlichting?quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Is dat die tegenover de Refter ?
Allons y!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
jaa een Dr Who Game
~bouncing Whovian~
quote:
Aw arme schattepetatquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]you know just what to say
Weet je hoeveel keer ik me al moet verkleden vanavond ? plus dat ik nog kostuums met ophalen en mijn halve huisraadquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat zijn nerds toch af en toe schattig!
Kom je vanavond verkleeD?
Ik heb nog steeds niet alle kostuumsquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Weet je hoeveel keer ik me al moet verkleden vanavond ? plus dat ik nog kostuums met ophalen en mijn halve huisraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |