Aawwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
mb dat is een leuke autocorrect
rewimo leuk het dokters en bloedprikken
ik zag een mooi plaatje van oognipF-R spannend en ook wel een beetje akeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik hoop dat je nu eindelijk eens van je klachten af komt
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
mb dat is een leuke autocorrect
rewimo leuk het dokters en bloedprikken
ik zag een mooi plaatje van oognipAls je slokdarm goed werkt krijg je een operatie, wat voor operatie? En wat als ie niet goed werkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm heftig. En als ie niet goed werkt? Of weet je dat nog niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Als mijn slokdarm goed werkt gaan ze er als ware een slotje opzetten dat er niks meer terug kan. dit slaagt bij ongeveer 80% ik moet wel rekening houden dat ik na 4 5jr toch weer medicatie moet slikken. is idd vanwege de misselijkheid.
ruk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Als mijn slokdarm goed werkt gaan ze er als ware een slotje opzetten dat er niks meer terug kan. dit slaagt bij ongeveer 80% ik moet wel rekening houden dat ik na 4 5jr toch weer medicatie moet slikken. is idd vanwege de misselijkheid.
Nope.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb dus slecht geslapen afgelopen nacht nog wat andere issues erbij.
maar goed komt wel goed eerst de onderzoeken maar eens afwachten voor ik iets beslis.
zijn jullie al op huizenjacht oognip?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
blijft D dan ook nog?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nope.
Ik ga zelfs woensdag bij de open dag van de Universiteit Twente kijken naar een master... In Leiden is de toelating heel streng en de master zelf ook, weet niet of ik dat aan kan. Als diezelfde master hier 'makkelijker' is, kan het zijn dat ik er voor kies om hier te blijven, maar het lijkt me sterk.
Dat wil zijn werk niet dus nee, maar we moeten het allemaal nog maar even zien. Ik heb ook geen zin om weer apart te wonen dus we zien welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |