ik heb geen stress maar toch is mijn bloeddruk torenhoogquote:Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef jojayotho het volgende:
Bovendruk is niet zo bijzonder, maar onderdruk mag eigenlijk niet boven de 90 uitkomen. Ik heb vaak een onderdruk tussen de 90 - 100 (ben 20 jaar). Dit is allemaal de oorzaak van stress. Als je huisarts liever nog geen medicatie voorschrijft, dan zal het nog niet heel veel kwaad kunnen, maar heel goed voor je lichaam is het niet. Vermijd stress dus zoveel mogelijk en kijk dan hoe het met je bloeddruk gaat.
Naar je zin/druk op je werk/school/thuis? Veel irritatie door iemand?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb geen stress maar toch is mijn bloeddruk torenhoogen ik rook of drink niet eens, en erg ongezond eet ik ook niet
Of het zit er genetisch gewoon in, yep kan ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Naar je zin/druk op je werk/school/thuis? Veel irritatie door iemand?
Andere oorzaak kan overgewicht zijn.
Middelen die kunnen helpen zonder medicijn gebruik zijn: afvallen, meer lichaamsbeweging, gezonde voeding, een verminderde zoutinname en natuurlijk stress vermijden.
Verder weet ik niet veel meer op dit gebied. Je zou nog eens op je ademhaling kunnen letten. Als deze onregelmatig is of je haald te weinig adem, kan je ook hoofdpijn van krijgen door zuurstofgebrek. Drink je genoeg water op een dag?
Zoethoutthee en drop zorgen er ook voor dat je bloeddruk omhoog knalt..quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Middelen die kunnen helpen zonder medicijn gebruik zijn: afvallen, meer lichaamsbeweging, gezonde voeding, een verminderde zoutinname en natuurlijk stress vermijden.
Verder weet ik niet veel meer op dit gebied. Je zou nog eens op je ademhaling kunnen letten. Als deze onregelmatig is of je haald te weinig adem, kan je ook hoofdpijn van krijgen door zuurstofgebrek. Drink je genoeg water op een dag?
Nee ik heb met niemand problemen en last van stress heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef jojayotho het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |