SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had Fifa 99 en 2000 op de PC, maar vond IIS op de N64 veel leuker in die tijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nu wel jafifa 98 was wel nog geweldig. De Q knop
En indoor voetbal.
Ondanks nepnamen, hele middagen bezig geweest om ze handmatig goed te zetten![]()
En bij create a player kreeg je een random aantal punten, dus keer op keer een speler waar ik van fan was opnieuw aanmaken net zolang tot ze heel veel random punten kregen zodat Arnold Bruggink plots de beste voetballer van de wereld was![]()
![]()
![]()
Onderaan met namequote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dan in die spoiler of onderaan de OP?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die onderaan heb ik weggehaald. irritant als je op je mobiel kijkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dan in die spoiler of onderaan de OP?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van de 19 legends die nu nog op de markt staan is er alleen geboden op:
Schevchenko (1.6 mil met nog ruim 2 uur te gaan)
Gullit (3.75mil met nog ruim 3 uur te gaan)
Ljunberg (1mil met nog ruim 6 uur te gaan)![]()
Die zijn nu dus weggehaald.quote:
Ik heb vannacht mijn Serero CM voor 2.9k verkochtIemand probeert nu ook een ST-versie met hunter te verkopen.
![]()
De enigste die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:37 schreef Freire het volgende:
Van de 19 legends die nu nog op de markt staan is er alleen geboden op:
Schevchenko (1.6 mil met nog ruim 2 uur te gaan)
Gullit (3.75mil met nog ruim 3 uur te gaan)
Ljunberg (1mil met nog ruim 6 uur te gaan)![]()
Larssonquote:Op donderdag 21 november 2013 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De enigste enige die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nope nog nietquote:Op donderdag 21 november 2013 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De enigste die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?![]()
Tering rebounds![]()
Gewoon 3 rebounds tegen in 1 wedstrijd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog meer mensen die niet kunnen zoeken op de xbox markt via de webapp?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en 46 finishing jaquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik ging zoeken op specifieke stats voor een silver spits kwam Renteria bij de besten uit de bus. Dus maar een nieuw team gemacht.
Die RCAM heeft een lage rating, maar wel goede pace/passing/dribbling en 5* skills (niet dat ik zo'n skiller ben..)![]()
Ja, lekker crossen dus.quote:
Jammerlijker is zijn strength, maar het alternatief Quintero is nog zwakker en dan moet ik Arias RB zetten en de verdediging verder aanpassen.![]()
4-5mill ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef rolls-reus het volgende:
Hoeveel is sif ronaldo op de xbox?
http://ultimateteamtrading.net/price/11887/94-cristiano-ronaldo![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:Matig DS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?🍆![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
Gewoon grappig.. net als sommige kaarten van BN'ers (een aantal zijn niet grappig en er zitten fouten in)quote:Op donderdag 21 november 2013 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
https://www.facebook.com/pokebners?fref=tsquote:Op donderdag 21 november 2013 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
Lavezzi is ook verkocht hoor, 295k voor kunnen vangen. Heb nu 800k even opzij gezet, maar ik vrees dat de prijzen niet echt gaan dalen door deze legends. De droprate is volgens mij zo bizar laag dat het weinig invloed zal hebben.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon grappig.. net als sommige kaarten van BN'ers (een aantal zijn niet grappig en er zitten fouten in)quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon een roze kaart.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over je dus dat wordt dan wel lastig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rui Costa voor 1,8m weggegaan. Waar gaat het over met die prijzen. Hoop echt dat ze nog gaan zakken komende weken. Had verwacht dat ze duur zouden zijn maar toch niet zo zeldzaam en teringduur![]()
ze zijn pas 1 dag uitquote:Op donderdag 21 november 2013 14:08 schreef Maver24 het volgende:
Rui Costa voor 1,8m weggegaan. Waar gaat het over met die prijzen. Hoop echt dat ze nog gaan zakken komende weken. Had verwacht dat ze duur zouden zijn maar toch niet zo zeldzaam en teringduur
Young bloods everywhere....![]()
Prijs van IF Parolo zit muurvastiemand hier die er een stuk of 8 wilt opkopen , dan is zowat de hele markt in Fok handen en kunnen we het iets doen stijgen
![]()
![]()
Zeker van ene: DSLtradingaccountquote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Prijs van IF Parolo zit muurvastiemand hier die er een stuk of 8 wilt opkopen , dan is zowat de hele markt in Fok handen en kunnen we het iets doen stijgen
Wat is deze. De belangrijkste persoon in de reeks en daar weet je niet zo veel overquote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over je dus dat wordt dan wel lastig.
Feyenoord Rotterdam![]()
Paar man hier hebben een zooi Parolo's, ik ook ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker van ene: DSLtradingaccount
Hij moet gewoon naar de 100k toe ipv die kut mensen die hem telkens onder de 80k er op zetten![]()
![]()
Check die prijzen van hem op de xboxquote:Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar man hier hebben een zooi Parolo's, ik ook ja.
Hij moet gewoon naar de 100k toe ipv die kut mensen die hem telkens onder de 80k er op zetten4x voor 200k
![]()
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Heb een stuk of 20 wedstrijden met Courtois gespeeld, niks te klagen. Met Valdes nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?![]()
Courtois is een goede stap omhoog. Niemand gaat boven casillasquote:Op donderdag 21 november 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?![]()
Courtois vind ik de beste gouden keeper die ik heb gehad (beter dus dan o.a. Marchetti/Handanovic/Lloris)![]()
Dank mannen! Dan probeer ik hem voor die ongeveer 3K... Ben wat minder tevreden over Lopez als tweede keeper vandaar dat ik wat nieuws zoek. Iedereen roept dat pace geen zak uitmaakt binnen Fifa 14 of voor je keeper, maar Lopez is echt eng traag.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Misschien een idee om Lopez en Valdes te verkopen en alleen met Courtois verder te gaan. De fitness van een keeper gaat amper omlaag, misschien dat je eens in de 15 wedstrijden een bronze fitness kaartje moet geven.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:42 schreef jackson het volgende:
Dank mannen! Dan probeer ik hem voor die ongeveer 3K... Ben wat minder tevreden over Lopez als tweede keeper vandaar dat ik wat nieuws zoek. Iedereen roept dat pace geen zak uitmaakt binnen Fifa 14 of voor je keeper, maar Lopez is echt eng traag.
Trouwens, speel je op de ps3 of xbox? op de xbox is hij voor 950 op te pikken (op de ps3 voor 2000)![]()
Courtois en Cech zijn mijn favoriete keepers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Juist omdat ze zo rare zijn is het de moeite waard om een pack te openen. Levert zon legend nog wat op. Daarnaast heeft 1 dag al 32k opgeleverd voor mijn toekomstige team, 1/5 van de totale prijs. Dus prijzen zijn zeker gedaaldquote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Lavezzi is ook verkocht hoor, 295k voor kunnen vangen. Heb nu 800k even opzij gezet, maar ik vrees dat de prijzen niet echt gaan dalen door deze legends. De droprate is volgens mij zo bizar laag dat het weinig invloed zal hebben.![]()
De kans dat ik een IF/Legend in een pakje krijg is nihil. De prijs is misschien een beetje gezakt maar de market crash blijft denk ik wel uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Juist omdat ze zo rare zijn is het de moeite waard om een pack te openen. Levert zon legend nog wat op. Daarnaast heeft 1 dag al 32k opgeleverd voor mijn toekomstige team, 1/5 van de totale prijs. Dus prijzen zijn zeker gedaald![]()
Dat vindt je leuk hé!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef wonton het volgende:
wauw http://blog.asiantown.net(...)plastic-surgery-pics![]()
Cech is echt heel goed ook bij mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Courtois en Cech zijn mijn favoriete keepers.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Vooral met handschoen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Cech is echt heel goed ook bij mij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef wonton het volgende:
wauw http://blog.asiantown.net(...)plastic-surgery-pics![]()
![]()
Met een kat gaat het beter inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Keepers moeten ook niet met blote handen keepen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Whehe die krijgen een rechtszaak van hun toekomstige man aan hun broek omdat ze lelijke kinderen gaan baren.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef wonton het volgende:
wauw http://blog.asiantown.net(...)plastic-surgery-picsBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die van mij heeft nog niet eens een chemiekaartje.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Courtois is echt een beest jaquote:Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Courtois en Cech zijn mijn favoriete keepers.
En Casillas uiteraard, maargoed dat is dan ook de beste keeper van de wereld.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
"Ah, wat een lieve baby, hij heeft echt de kin van zijn moeder."quote:Op donderdag 21 november 2013 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Whehe die krijgen een rechtszaak van hun toekomstige man aan hun broek omdat ze lelijke kinderen gaan baren.
http://www.kshb.com/dpp/n(...)rdered-to-pay-120000quote:Op donderdag 21 november 2013 15:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"Ah, wat een lieve baby, hij heeft echt de kin van zijn moeder."
Al schijnt het een hoax te zijn
Maar ik vond het toen wel een geniale actie
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wtfquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.kshb.com/dpp/n(...)rdered-to-pay-120000
Al schijnt het een hoax te zijn
Maar ik vond het toen wel een geniale actie
Keeper hoort standaard Kat te hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met een kat gaat het beter inderdaad.![]()
Hoe ziet een bronze neger eruit?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:17 schreef Freire het volgende:
Een bronze neger rechtsbuiten uit een pack krijgen die geen pace heeft
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe ziet een bronze neger eruit?
[ afbeelding ]
wtf![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe ziet een bronze neger eruit?
[ afbeelding ]
Waarom kan ik godverdomme geen keus maken uit een fatsoenlijke PC![]()
![]()
http://www.saturn.nl/mcs/(...)3410.html?langId=-11
Is dit een goede?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Oh oh, woman alert!!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Is dit een goede?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom niet meer deze?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.dell.com/nl/p/(...)00#RatingsAndReviews
Ik heb mijn keuze gemaakt![]()
http://pc-samenstellen.nl/computer-samenstellenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Is dit een goede?
Goede kwaliteit en snelle levering.
John Cenaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:17 schreef Freire het volgende:
Een bronze neger rechtsbuiten uit een pack krijgen die geen pace heeft
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mensen zijn er niet echt positief over op internetquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bedankt voor je hulpquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:
Sorry man, ik heb er zelf ook de ballen verstand van.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Mensenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mensen zijn er niet echt positief over op internet
Internet![]()
![]()
Ja maar ik heb er 0 verstand van dus valt er ook niet veel samen te stellenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://pc-samenstellen.nl/computer-samenstellen
Goede kwaliteit en snelle levering.
Wat waren de minder positieve berichten dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mensen zijn er niet echt positief over op internetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat moet je er precies mee kunnen?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er 0 verstand van dus valt er ook niet veel samen te stellen
Want dan kun je het ook aan die helpdesk vragen.
Naja goed, een i5 processor is prima (ik weet niet wat je er mee van plan bent), 10gig RAM is ook meer dan voldoende en 1T opslag kun je veel films op kwijt. Het ligt ook een beetje aan wat je allemaal wilt gaan doen met je computer
http://www.dell.com/nl/p/(...)00#RatingsAndReviewsquote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat waren de minder positieve berichten dan?
Kijk maar eens op die 2e pagina.
Service van Dell schijnt ook kudt te zijn.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
12 USB poorten trouwens is wel lekker overdreven
Stats zien er prima uit Dion
Videokaarten heb ik geen verstand van tho'
Dell is kutbedrijf ja.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Speel op de PS3, zojuist hem opgepikt voor 2200 met "Glove" en 25 contracten. Prima dus. Speel zelf graag met wissels, vind ik niet zo'n probleem. Ook leuk om een wat brede selectie te hebben die je door kunt wisselen.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien een idee om Lopez en Valdes te verkopen en alleen met Courtois verder te gaan. De fitness van een keeper gaat amper omlaag, misschien dat je eens in de 15 wedstrijden een bronze fitness kaartje moet geven.
Trouwens, speel je op de ps3 of xbox? op de xbox is hij voor 950 op te pikken (op de ps3 voor 2000)They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Waarom niet zelf een samenstellen? Ben je vaak stuk goedkoper uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Is dit een goede?![]()
Voor filmpjes, foto's en fatsoenlijk kunnen skypen etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Naja goed, een i5 processor is prima (ik weet niet wat je er mee van plan bent), 10gig RAM is ook meer dan voldoende en 1T opslag kun je veel films op kwijt. Het ligt ook een beetje aan wat je allemaal wilt gaan doen met je computer
Daarnaast wil ik mijn laptop laten resetten en hopen dat 'ie dan weer sneller is zodat ik met deze wat kan gamen etc. (eigenlijk alleen FUT en FM)
De vaste PC zet ik dan boven neer om gegevens bij te houden van de zaak, dvd's, cd's branden etc.
Die PC is natuurlijk beter om te gamen maar met een normaal huishouden hier en een kleine kan ik moeilijk elke avond boven gaan zitten met m'n headset enzz![]()
Niet je PC zelf in elkaar kunnen zetten
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Als je dat alleen wilt doen dan kan dat allemaal makkelijk met die PCquote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor filmpjes, foto's en fatsoenlijk kunnen skypen etc.
Daarnaast wil ik mijn laptop laten resetten en hopen dat 'ie dan weer sneller is zodat ik met deze wat kan gamen etc. (eigenlijk alleen FUT en FM)
De vaste PC zet ik dan boven neer om gegevens bij te houden van de zaak, dvd's, cd's branden etc.
Die PC is natuurlijk beter om te gamen maar met een normaal huishouden hier en een kleine kan ik moeilijk elke avond boven gaan zitten met m'n headset enzz
Ik kan er ook niks aan doen dat ik van een andere generatie benquote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef BDIL het volgende:
Niet je PC zelf in elkaar kunnen zetten
Ben je 30 plus?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik van een andere generatie ben![]()
Er heeft zich weer iemand voor de trein gegooid.
Dikke chaos op het station en alles ontregeld
De klootzak heeft de middag van honderden mensen verpest![]()
![]()
Eerder zielig voor zijn nabestaanden. Neem de benenwagen maarquote:Op donderdag 21 november 2013 15:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Er heeft zich weer iemand voor de trein gegooid.
Dikke chaos op het station en alles ontregeld
De klootzak heeft de middag van honderden mensen verpestHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Volgens zo'n dikke bij Saturn was de videokaart extreem goed. Maarja hij kan me wat dat betreft alles wijsmakenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
12 USB poorten trouwens is wel lekker overdreven
Stats zien er prima uit Dion
Videokaarten heb ik geen verstand van tho'
Dell is kutbedrijf ja.
Nee 12 jaar met 13 jaar ervaring.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerder zielig voor zijn nabestaanden. Neem de benenwagen maarals je voor de trein springt ben je gewoon een egoïstische flikker. Trauma dat je de machinist toebrengt en zorgen voor vertraging voor honderden zo niet duizenden mensen
![]()
Ik heb Dell desktop (XPS 8500) en laptop (Inspiron 7720), laptop (van de zaak) ongeveer anderhalf jaar en desktop vorig jaar oktober gekocht. Ik vind het beide prima apparaten, niets mis mee.
Service van Dell weet ik niet, want maak ik toch geen gebruik van.![]()
Naja, NVidea is altijd wel redelijk en 1,5g klinkt lekker veel, maar die precieze nummers enzo kan ik nooit plaatsen en wat er dan de voordelen van zijn etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens zo'n dikke bij Saturn was de videokaart extreem goed. Maarja hij kan me wat dat betreft alles wijsmakenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat snap ik niet, ik denk dat ik van weer een andere generatie ben?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee 12 jaar met 13 jaar ervaring.![]()
True en de mensen die het hebben gezien.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerder zielig voor zijn nabestaanden. Neem de benenwagen maarFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je dat alleen wilt doen dan kan dat allemaal makkelijk met die PC![]()
Nou is het wel een 3e generatie i5 processor terwijl de 4e generatie net uit is.
Daar twijfel ik dus over
Dus is het niet erg voor je nabestaandenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]als je voor de trein springt ben je gewoon een egoïstische flikker. Trauma dat je de machinist toebrengt en zorgen voor vertraging voor honderden zo niet duizenden mensen
Als jouw pa zichzelf voor een trein zou flikkeren zou je toch ook niet zo over iemand praten. Spijtig dat het zo gebeurd maar die duizenden mensen leven morgen gewoon verder.
Hala Madrid !
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus is het niet erg voor je nabestaanden![]()
![]()
Nee maar schijnt dat wanneer je problemen hebt met het apparaat Dell ook moeilijk te bereiken is.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Dell desktop (XPS 8500) en laptop (Inspiron 7720), laptop (van de zaak) ongeveer anderhalf jaar en desktop vorig jaar oktober gekocht. Ik vind het beide prima apparaten, niets mis mee.
Service van Dell weet ik niet, want maak ik toch geen gebruik van.
Dell verkoopt ook bijna alleen nog online en geven maar 1 jaar (?) garantie, was volgens die dikke bij Saturn ook niet voor niets.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Beginnen metquote:misschien ?
Hala Madrid !
Ik denk omdat de nabestaanden natuurlijk wel getroffen worden, maar zeker niet vooral. Eigenlijk is de machinist in de eerste plaats de dupe...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dell service is bagger ja maar dat is bij Acer, Sony enz enz precies hetzelfde.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.dell.com/nl/p/(...)00#RatingsAndReviews
Kijk maar eens op die 2e pagina.
Service van Dell schijnt ook kudt te zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zegt het een beetje cruquote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk omdat de nabestaanden natuurlijk wel getroffen worden, maar zeker niet vooral. Eigenlijk is de machinist in de eerste plaats de dupe...
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga die Acer gewoon halen, lijkt me geen verkeerde prijs.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dell service is bagger ja maar dat is bij Acer, Sony enz enz precies hetzelfde.
Anders blijf ik twijfelen en koop ik er nooit een
maver_v_kquote:Op donderdag 21 november 2013 15:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga die Acer gewoon halen, lijkt me geen verkeerde prijs.
Anders blijf ik twijfelen en koop ik er nooit een
Gullit incoming![]()
Er is nog hoop, De Boer is inmiddels ook al een miljoen gezaktquote:Op donderdag 21 november 2013 15:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Bergkamp ging gister voor 5 miljoen![]()
Dat klopt helemaal, maar het is niet zo dat de familie veel erger wordt getroffen door zelfmoord dan dat diegene een 'gewone' dood sterft. De machinist merkt er dan niks van en heeft nu opeens een trauma voor het leven.quote:
Het klinkt ook vrij kut inderdaad..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Goedzo Theo je hebt het voor elkaar gekregen een keer niet iets 'doms' te zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar het is niet zo dat de familie veel erger wordt getroffen door zelfmoord dan dat diegene een 'gewone' dood sterft. De machinist merkt er dan niks van en heeft nu opeens een trauma voor het leven.
Het klinkt ook vrij kut inderdaad...![]()
Hallo Dokter Phill, heb je dit onderzochtquote:Op donderdag 21 november 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar het is niet zo dat de familie veel erger wordt getroffen door zelfmoord dan dat diegene een 'gewone' dood sterft. De machinist merkt er dan niks van en heeft nu opeens een trauma voor het leven.
Het klinkt ook vrij kut inderdaad...
Hala Madrid !
Het is voor de familie en nabestaanden zeker wel erg, ook gewoon erger dan een gewone dood, maar het verschil in wat ze merken is bij de nabestaanden een stuk minder groot dan bij de machinist...quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hallo Dokter Phill, heb je dit onderzocht"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wie kan mij een leuk team bedenken met IF Seedorf en IF Moutinho . Ik krijg het niet voor elkaar om een leuk team te maken met hun 2![]()
Hier spreek jij jezelf al tegen. Hoe weet jij wat voor impact een zelfdoding heeft per machinist ? Er zijn hier veel meer dingen van belang dan het feit dat hij zich toevallig in zon situatie bevond. Ik en jij nemen toch ook dingen anders waar en reageren anders op bepaalde gebeurtenissen. Dit geldt ook voor een machinist.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is voor de familie en nabestaanden zeker wel erg, ook gewoon erger dan een gewone dood, maar het verschil in wat ze merken is bij de nabestaanden een stuk minder groot dan bij de machinist...Hala Madrid !
Zo denkt een gezonde geest inderdaad. Zo heeft de geest van de springer ook ooit gedacht. Maar zieke hersenen zorgen ervoor dat je dat soort gedachtes niet meer kunt hebben. Voor de mensen met vertraging lastig, voor getuigen en nabestaanden een trauma.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]als je voor de trein springt ben je gewoon een egoïstische flikker. Trauma dat je de machinist toebrengt en zorgen voor vertraging voor honderden zo niet duizenden mensen
![]()
Ja dat gaat toch nergens meer over. en diegene die het kunnen betalen zijn allemaal users van coins selling websites net zoals matt van twitter met zijn hele legends teamquote:![]()
Nabestaanden hebben in de meeste gevallen geen trauma schat ik zo. Zelfmoord komt vaak niet uit de lucht vallenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo denkt een gezonde geest inderdaad. Zo heeft de geest van de springer ook ooit gedacht. Maar zieke hersenen zorgen ervoor dat je dat soort gedachtes niet meer kunt hebben. Voor de mensen met vertraging lastig, voor getuigen en nabestaanden een trauma.![]()
In het algemeen komt het bij een familie harder aan als iemand zelfmoord heeft gepleegd en in het algemeen is het ook zo dat een machinist er een flink trauma aan over houdt.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier spreek jij jezelf al tegen. Hoe weet jij wat voor impact een zelfdoding heeft per machinist ? Er zijn hier veel meer dingen van belang dan het feit dat hij zich toevallig in zon situatie bevond. Ik en jij nemen toch ook dingen anders waar en reageren anders op bepaalde gebeurtenissen. Dit geldt ook voor een machinist.
Als iemand met zelfmoordneigingen geen 'zieke' geest zou hebben, zou het gewoon een egoïst zijn."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Inderdaad, op het moment dat iemand dat ook echt wilt gaan doen is het niet meer de 'gezonde, nuchtere' geest zoals jij en ik. Die mensen kunnen dan ook niet denken aan het gevolg.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo denkt een gezonde geest inderdaad. Zo heeft de geest van de springer ook ooit gedacht. Maar zieke hersenen zorgen ervoor dat je dat soort gedachtes niet meer kunt hebben. Voor de mensen met vertraging lastig, voor getuigen en nabestaanden een trauma.![]()
Dus als iemand zijn vrouw of man verliest na een lang ziektebed is het ook geen trauma? Daar komt de dood immers ook niet onverwacht.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nabestaanden in meeste gevallen geen trauma schat ik zo. Zelfmoord komt vaak niet uit de lucht vallen![]()
Maar eerst beweerde je iets anders...quote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In het algemeen komt het bij een familie harder aan als iemand zelfmoord heeft gepleegd en in het algemeen is het ook zo dat een machinist er een flink trauma aan over houdt.
Als iemand met zelfmoordneigingen geen 'zieke' geest zou hebben, zou het gewoon een egoïst zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het klinkt ook vrij kut inderdaad...Hala Madrid !
Ik verwacht/schat dat De Boer, Sheringham, Campbell eind volgende week al wel rond 500k zittenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat gaat toch nergens meer over. en diegene die het kunnen betalen zijn allemaal users van coins selling websites net zoals matt van twitter met zijn hele legends team
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 16:11:53 ]![]()
Lijkt me dat in de meeste gevallen mensen daar geen trauma aan overhouden.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn vrouw of man verliest na een lang ziektebed is het ook geen trauma? Daar komt de dood immers ook niet onverwacht.![]()
Ze worden wel degelijk harder getroffen, maar relatief minder als je de situatie van de machinist in achting neemt.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar eerst beweerde je iets anders...
[..]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel eens iemand heel dierbaar verloren na een ziektebed?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me dat in de meeste gevallen mensen daar geen trauma aan overhouden.![]()
Jap. Maar heb nu geen traumaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel eens iemand heel dierbaar verloren na een ziektebed?![]()
![]()
Ga je ooit toegeven dat jij jezelf tegenspreekt ? Tevens kan je conclusies trekken welke je wilt zonder argumentatie of onderzoek kan je zoiets niet claimen. Ervan uit gaan dat iets zo is betekent niet dat het daadwerkelijk zo is.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze worden wel degelijk harder getroffen, maar relatief minder als je de situatie van de machinist in achting neemt.Hala Madrid !
![]()
Deze spelers
Voor het eerst dit jaar een lekkere pot FIFA gehad. 4-0 na 40 minuten spelen en een rage quit
En dat voor in totaal 23K.
Doordat ik het niet duidelijk verwoordde, lijkt het inderdaad alsof ik mezelf tegenspreek.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga je ooit toegeven dat jij jezelf tegenspreekt ? Tevens kan je conclusies trekken welke je wilt zonder argumentatie of onderzoek kan je zoiets niet claimen.
Niet om het één of ander, maar jij beweert nu ook stellig het tegendeel zonder enig onderzoek daarbij te betrekken of te kunnen noemen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Naja, ander onderwerp maar eigenlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jap. Maar heb nu geen trauma![]()
![]()
Ik beweer niks, ik zeg alleen dat jouw bewering onjuist is.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doordat ik het niet duidelijk verwoordde, lijkt het inderdaad alsof ik mezelf tegenspreek.
Niet om het één of ander, maar jij beweert nu ook stellig het tegendeel zonder enig onderzoek daarbij te betrekken of te kunnen noemen.Hala Madrid !
In discussie gaan met Bakkert, net zo moeilijk als een blinde uitleg geven over een kleur.
Ik denk dat het nog makkelijker zou lukkenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
In discussie gaan met Bakkert, net zo moeilijk als een blinde uitleg geven over een kleur.
Hala Madrid !
Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald eigenlijk: depressie en trauma. Depressies en trauma's zijn twee verschillende dingen. Of in ieder geval diagnoses. Een trauma zou dan eerder ontstaan door het aantreffen van je partner in 20 delen. Een depressie is het gevolg van de dood van de partner an sich.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn vrouw of man verliest na een lang ziektebed is het ook geen trauma? Daar komt de dood immers ook niet onverwacht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leg mij dan maar eens uit waarom hij onjuist is.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik beweer niks, ik zeg alleen dat jouw bewering onjuist is.
Je hebt gelijk als je zegt dat iets niet vaststaat tot het bewezen is, maar jij maakt er een discussie van terwijl je er zelf niks van af weet.
Misschien gebruik ik wel empirische argumenten in plaats van een wetenschappelijk onderzoek?
Mongool.
Dat is wel hoe ik trauma interpreteer ja. Zeker ivm de link van de machinist.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald eigenlijk: depressie en trauma. Depressies en trauma's zijn twee verschillende dingen. Of in ieder geval diagnoses. Een trauma zou dan eerder ontstaan door het aantreffen van je partner in 20 delen. Een depressie is het gevolg van de dood van de partner an sich.![]()
Ging meer om het verliezen van een geliefde, of dat traumatisch is, ja of nee, ongeacht de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald eigenlijk: depressie en trauma. Depressies en trauma's zijn twee verschillende dingen. Of in ieder geval diagnoses. Een trauma zou dan eerder ontstaan door het aantreffen van je partner in 20 delen. Een depressie is het gevolg van de dood van de partner an sich.![]()
Werkelijk waar wat een tering weer vandaag. Gisteren met precies hetzelfde team heerlijk gespeeld en vandaag staan ze weer allemaal stil op het veld. Belachelijk.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En eindelijk thuis. Wat een dag.Presentatie gelukkig goedgekeurd en essay op tijd ingeleverd.
Tijd voor een potje Fifa. Was begonnen met het bouwen van een team, maar ben niet echt tevreden.
Iemand een leuk idee voor een team van ongeveer 300k? Ik wil eigenlijk iets met Trochowski en een 5* skiller.
Andere formatie mag ook, 41212 bijvoorbeeld.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar dat doet iedereen hier, jij ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga je ooit toegeven dat jij jezelf tegenspreekt ? Tevens kan je conclusies trekken welke je wilt zonder argumentatie of onderzoek kan je zoiets niet claimen. Ervan uit gaan dat iets zo is betekent niet dat het daadwerkelijk zo is.![]()
Heb je deze bewering wel onderzocht die je nu doet? Anders jij ookquote:Op donderdag 21 november 2013 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat doet iedereen hier, jij ook.![]()
Misschien is de wereld plat, als je empirische argumenten gebruikt kan je net zo goed een link posten met je bron. Jouw beweringen kunnen juist zijn maar dat weetje niet tot je argumenten hebt en hierdoor een duidelijke onderbouwing, jij hebt geen. Ik weet er genoeg van af maar jij gaat in op mijn reactie tegen Wieisboos. Jij start de discussie met mij niet andersom.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg mij dan maar eens uit waarom hij onjuist is.
Je hebt gelijk als je zegt dat iets niet vaststaat tot het bewezen is, maar jij maakt er een discussie van terwijl je er zelf niks van af weet.
Misschien gebruik ik wel empirische argumenten in plaats van een wetenschappelijk onderzoek?
Mongool.Hala Madrid !
Iedereen zit ik ook bijquote:Op donderdag 21 november 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je deze bewering wel onderzocht die je nu doet? Anders jij ook![]()
![]()
Mjaaa het lijkt me ook lastig om zoiets te onderzoeken... denk dat het gewoon per persoon en per familie een helemaal andere situatie is waar je weinig zinnigs over kan zeggen.![]()
Empirische argumenten zijn volgens de huidige Nederlandse lessen nog altijd dingen die je zelf hebt meegemaakt of waar je iets van af weet. Misschien heb ik wel eens een geval van zelfmoord(poging) meegemaakt bij iemand in mijn omgeving.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is de wereld plat, als je empirische argumenten gebruikt kan je net zo goed een link posten met je bron. Jouw beweringen kunnen juist zijn maar dat weetje niet tot je argumenten hebt en hierdoor een duidelijke onderbouwing, jij hebt geen. Ik weet er genoeg van af maar jij gaat in op mijn reactie tegen Wieisboos. Jij start de discussie met mij niet andersom."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is wel hoe ik trauma interpreteer ja. Zeker ivm de link van de machinist.Ja, ik begrijp jullie allebei. Maar iemand met een trauma herbeleeft de traumatische gebeurtenis en valt (in de klinische psychologie) onder een angststoornis. Dus daar komt ook bij dat de persoon angsten heeft dat het nogmaals zal plaatsvinden. In principe hebben deze personen zelf iets ergs meegemaakt, zoals oorlog/zwaar ongeluk/verkrachting etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging meer om het verliezen van een geliefde, of dat traumatisch is, ja of nee, ongeacht de doodsoorzaak.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien...quote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Empirische argumenten zijn volgens de huidige Nederlandse lessen nog altijd dingen die je zelf hebt meegemaakt of waar je iets van af weet. Misschien heb ik wel eens een geval van zelfmoord(poging) meegemaakt bij iemand in mijn omgeving.Hala Madrid !
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Empirische argumenten zijn volgens de huidige Nederlandse lessen nog altijd dingen die je zelf hebt meegemaakt of waar je iets van af weet. Misschien heb ik wel eens een geval van zelfmoord(poging) meegemaakt bij iemand in mijn omgeving.
Lekker konten likken, Toefjes staat ook alleen achter Bakker vanwege AZquote:Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mja dat jij dan weer zegt dat ik ook het doe komt zonder bewijs dus doe ik het dan wel?!! Soort zoekt soort blijkbaar.
Hala Madrid !
Waar gaat deze discussie nou eigenlijk over?
te lui om te scrollen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, jij zeker dan. Niet onderzocht deze bewering trouwens.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mja dat jij dan weer zegt dat ik ook het doe komt zonder bewijs dus doe ik het dan wel?!![]()
wat is dezequote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien is de wereld plat, als je empirische argumenten gebruikt kan je net zo goed een link posten met je bron.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik weet het eigenlijk niet meer waar mijn discussie met Kamikazie over gaat. Tbakkert en BDIL zijn ook onnavolgbaar. Maar het ging over treinspringers.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
te lui om te scrollen.![]()
Het is al vaak genoeg voorgevallen #empirischeargumentenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jij zeker dan. Niet onderzocht deze bewering trouwens.Hala Madrid !
Mensen die voor treinen springen, en wie hier het meest last van heeft (machinist of familie)quote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
te lui om te scrollen.
inb4: degene die voor de trein springt![]()
Ah! Scroll wel even terugquote:Op donderdag 21 november 2013 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer waar mijn discussie met Kamikazie over gaat. Tbakkert en BDIL zijn ook onnavolgbaar. Maar het ging over treinspringers.Ik ben voor #teamMachinist.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Mensen die voor treinen springen, en wie hier het meest last van heeft (machinist of familie)
inb4: degene die voor de trein springtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is er ook nog ergens te zien hoeveel kaarten er van een speler zijn uitgegeven?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
O sorry, het gaat hier natuurlijk niet over FUTBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kut dat die Futhead functie eruit gesloopt is dat je via een spelerspagina kon zien in welke squads hij allemaal zat.Dat was echt ideaal.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Kut dat die Futhead functie eruit gesloopt is dat je via een spelerspagina kon zien in welke squads hij allemaal zat.Dat was echt ideaal.
Hala Madrid !
Jullie hebben dagelijks 1 euro gemiddeld uit advertentie-inkomstenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Draait weer, server kreeg een updateMooi meegenomen
Hala Madrid !
Hoeveel winst levert dat op?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
O sorry, het gaat hier natuurlijk niet over FUT![]()
Tussen de 2 en de 3k maar hopelijk 4quote:Op donderdag 21 november 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel winst levert dat op?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
? We hebben geen ads.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie hebben dagelijks 1 euro gemiddeld uit advertentie-inkomstenMooi meegenomen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je kan wel de cardweight van spelers opzoeken : http://www.ultimatedb.nl/#playersquote:Op donderdag 21 november 2013 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er ook nog ergens te zien hoeveel kaarten er van een speler zijn uitgegeven?
en op www.utt14.com kan je zien hoeveel kaarten er van een speler op de markt zijn op dit moment![]()
Hala Madrid !
Cardweight zocht ikt jaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Je kan wel de cardweight van spelers opzoeken : http://www.ultimatedb.nl/#players
en op www.utt14.com kan je zien hoeveel kaarten er van een speler op de markt zijn op dit moment
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lekker konten likken, Toefjes staat ook alleen achter Bakker vanwege AZ! Soort zoekt soort blijkbaar.
Ik sta achter niemand en lik niemands kont loop gewoon een beetje die ouwe te trollen en hij mij.
Discussies in dit topic slaan toch nergens op![]()
![]()
"Wefut.com heft op dit moment 53 bezoekers per dag"quote:Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stond op website worthhttp://checkwebsiteworth.nl/
![]()
![]()
![]()
Klopt niet veel van die site, geen idee waarop ze het baseren
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cardweight 3, wat betekent dat? Niet dat er maar 3 zijn namelijk
Zei hij niet dat hij vaker langs Ajacied zou reizenquote:![]()
Hala Madrid !
Even een FUT vraag tussendoor. Voor de mensen met een glazenbol:
Tot wanneer zullen de prijsdalingen blijven aanhouden en zullen spelers daarna weer omhoog gaan? Ik bedoel dan spelers als Neuer, Schweinie, Lewa, Kompany, Toure?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
(S)IF Ronaldo heeft een cardweight van 0?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Je kan wel de cardweight van spelers opzoeken : http://www.ultimatedb.nl/#players
en op www.utt14.com kan je zien hoeveel kaarten er van een speler op de markt zijn op dit moment![]()
![]()
Ik zei dat ik wel eens bij hem langs kan gaan (wat niet echt serieus was maar goed)quote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zei hij niet dat hij vaker langs Ajacied zou reizen![]()
![]()
Ja ja... nu geloven we je niet meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wel eens bij hem langs kan gaan (wat niet echt serieus was maar goed)
Hangt van aantal goede TOTW's af en dadelijk heb je ook nog het TOTY.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef DuTank het volgende:
Even een FUT vraag tussendoor. Voor de mensen met een glazenbol:
Tot wanneer zullen de prijsdalingen blijven aanhouden en zullen spelers daarna weer omhoog gaan? Ik bedoel dan spelers als Neuer, Schweinie, Lewa, Kompany, Toure?Hala Madrid !
Oh fuck is waar ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hangt van aantal goede TOTW's af en dadelijk heb je ook nog het TOTY.
Wanneer begint die eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, ik herinner me van vorig jaar dat Robben ook een prijs had van nu (230k ofzo) en dat ie rond TOTY 100k goedkoper was ofzo. Later steeg zijn prijs weer naar de oude waarde van die 230k.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hangt van aantal goede TOTW's af en dadelijk heb je ook nog het TOTY.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2e week Januari.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh fuck is waar ook.
Wanneer begint die eigenlijk?Hala Madrid !
Tot het eind van TOTY heb je kans dat hij blijft zakken, maar misschien verneukt EA de Legends cardweight en zullen mensen weer meer packs openen.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik herinner me van vorig jaar dat Robben ook een prijs had van nu (230k ofzo) en dat ie rond TOTY 100k goedkoper was ofzo. Later steeg zijn prijs weer naar de oude waarde van die 230k.Hala Madrid !
Hmm of deze site heeft het fout, of google analytics klopt nietquote:Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stond op website worthhttp://checkwebsiteworth.nl/
![]()
Dat 53 dat Reemi aankaart lijkt me ook laag.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Hmm of deze site heeft het fout, of google analytics klopt nietHala Madrid !
Of hij lacht omdat het wel heel hoog is ingeschat.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat 53 dat Reemi aankaart lijkt me ook laag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik bezoek het zeker al 10 keer per dagquote:Op donderdag 21 november 2013 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of hij lacht omdat het wel heel hoog is ingeschat.Of wordt het per IP adres bekeken ?
Hala Madrid !
Ik denk dat het unieke bezoekers zijn die worden weergegeven.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik bezoek het zeker al 10 keer per dagOf wordt het per IP adres bekeken ?
Zijn twee aparte statistiekjesquote:Op donderdag 21 november 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik bezoek het zeker al 10 keer per dagOf wordt het per IP adres bekeken ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Net wel reus in een pakje dus dat zijn weer extra coinsquote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel zuur dat je geen legends kunt kopen, ondanks je investeringen![]()
Collega's die niet vanachter hun bureau een gesprek aan kunnen gaan maar altijd irritant naast je komen staan terwijl ze hun koffie opslurpen.
![]()
En die coins heb je door die glitch?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik had 2.2 miljoen klaar liggen voor Gullit/Maldini![]()
CR7 maar gekocht![]()
Started from the bottom, and still there.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Started from the bottom, and still there.
Gekauft van medeforumersquote:Op donderdag 21 november 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die coins heb je door die glitch?
Of mag dat hier niet?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 17:00:46 ]![]()
Die Mohamed Zidan moet 6 jaar de bak in
Hala Madrid !
Waarom?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef BDIL het volgende:
Die Mohamed Zidan moet 6 jaar de bak in![]()
![]()
''According to Egyptian news reports, a court has now decreed that Mohamed Zidan is to serve six years in prison after he was convicted of issuing three bad cheques to an Egyptian real estate company.''quote:Hala Madrid !
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
''According to Egyptian news reports, a court has now decreed that Mohamed Zidan is to serve six years in prison after he was convicted of issuing three bad cheques to an Egyptian real estate company.''![]()
Alsof die niet genoeg geld heeft verdiend bij Dortmund![]()
Logies hoor, hij heeft betere stats om RW te zijnquote:of wide CAM.
Zo zijn er ook veel CM's die niet kunnen verdedigen en daarom een lagere rating hebben terwijl ze als CAM veel hoger zouden zijn. Denk bv. aan Machado.![]()
Hala Madrid !
Turken in je teamquote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
PotverdommeZo dichtbij.
[ afbeelding ]
Jali komt 1 link tekort
Die Masuku (!?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
PotverdommeZo dichtbij.
[ afbeelding ]
Jali komt 1 link tekort) is echt een baas in H2H
Hala Madrid !
Srna op CDM/CMquote:
Ja, ik wilde hem ook uitproberenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Masuku (!?) is echt een baas in H2H
Erasmus speelde ook best goed in H2H, heeft wel kut stats voor FUT. Misschien kan je Parker CF zetten en dan 4-3-3 met false ST spelenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem ook uitproberen
Hala Madrid !
Squad fitnesses zijn sinds 2 dagen terug met 300 coins gestegen. Gaan ze nu naar een definitieve prijs denken jullie?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Holy bitchnipples wat is Van der Wiel duur
De besten spelen in de Liga Adelante / Ruslandquote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Zo dan maar.
[ afbeelding ]
Spaanse CB's.![]()
![]()
Ik ga Suker nooit kunnen betalen
Hala Madrid !
Uiteindelijk gaan ze naar de definitieve prijs.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef TBakkert het volgende:
Squad fitnesses zijn sinds 2 dagen terug met 300 coins gestegen. Gaan ze nu naar een definitieve prijs denken jullie?![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze naar de definitieve prijs.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef wonton het volgende:
hahahaha de fawk
https://www.google.com/ma(...).704074%2C139.557732
Ik had hem in een pack en verkocht voor 8k ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Holy bitchnipples wat is Van der Wiel duur![]()
![]()
HAHAHA geniaalquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef wonton het volgende:
hahahaha de fawk
https://www.google.com/ma(...).704074%2C139.557732![]()
![]()
Als je een paar beelden terug gaat, kun je ook zien hoe ze die camera echt staan op te wachten.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef wonton het volgende:
hahahaha de fawk
https://www.google.com/ma(...).704074%2C139.557732
Okee, ik ben ook begonnen met een serie. Omdat iedereen dat doet, dus het zal wel leuk zijn. Breaking Bad![]()
![]()
Baasquote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik ben ook begonnen met een serie. Omdat iedereen dat doet, dus het zal wel leuk zijn. Breaking Bad
Een van de leukere ook![]()
![]()
En ook één van de langere toch?quote:
4 weken geleden mee begonnen en ben nu bijna bij seizoen 5. Echt een hele goede seriequote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik ben ook begonnen met een serie. Omdat iedereen dat doet, dus het zal wel leuk zijn. Breaking Bad
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mwauh 5 seizoenen is niet zoveel hoor.... GoT wordt sowieso de langste aangezien die episodes ook nog is een uur duren.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ook één van de langere toch?![]()
quote:Dat geeft me moed herenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
4 weken geleden mee begonnen en ben nu bijna bij seizoen 5. Echt een hele goede serie![]()
![]()
Breaking Bad nog niet eens gezien trouwens.
Walking Dead en Borgen zijn wel echt topseries.
Game of Thrones de eerste 6 afleveringen gezien en toen was ik er wel weer klaar mee. Niet echt mijn ding..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die gaat je niet teleurstellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Het verschil met BB en vele andere series vind ik dat breaking bad steeds beter/leuker werd en bij andere het vaak juist andersom is.quote:![]()
Ik hoorde van een collega al dat seizoen 1 doorbijten isquote:Op donderdag 21 november 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het verschil met BB en vele andere series vind ik dat breaking bad steeds beter/leuker werd en bij andere het vaak juist andersom is.![]()
![]()
Ja dat zijn dan ook maar 7 afleveringen en gebeurd nog wel genoeg in hoor... maar vond dat wel de minste jaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega al dat seizoen 1 doorbijten is![]()
![]()
Ik heb BB seizoen 1 t/m 5 op mijn pc staan, maar het is echt niet wijs om nu te beginnen. Dan wil ik doorkijken en ik weet dat ik de komende 3/4 weken bijna geen tijd heb
Feyenoord Rotterdam![]()
Nu zijn de avonden kout en kut. Beter nu vermaakt worden dan in de zomer een maand achter de tvquote:Op donderdag 21 november 2013 17:56 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb BB seizoen 1 t/m 5 op mijn pc staan, maar het is echt niet wijs om nu te beginnen. Dan wil ik doorkijken en ik weet dat ik de komende 3/4 weken bijna geen tijd heb
![]()
![]()
Beter schrijft die draak boek 6 evenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan ook maar 7 afleveringen en gebeurd nog wel genoeg in hoor... maar vond dat wel de minste ja![]()
koutquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu zijn de avonden kout en kut. Beter nu vermaakt worden dan in de zomer een maand achter de tv![]()
![]()
Het is niet dat ik niet vermaakt wil worden, maar moet nog veel doen voor het afstuderen. 16 december moet ik mijn 'scriptie' inleverenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu zijn de avonden kout en kut. Beter nu vermaakt worden dan in de zomer een maand achter de tvFeyenoord Rotterdam![]()
Ik twijfelde nog of het expres was of nietquote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jezus, ja. Wtf. 2 woorden die te veel op elkaar lijken![]()
![]()
Nee, ik fok en kijk TV nu tegelijkertijd. Geen succesquote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of het expres was of niet![]()
![]()
2?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef wonton het volgende:
heb net despicable me zitten kijken. best een geinige animatiefilm![]()
![]()
Vind al die animatiefilms wel leuk. Cars 1 en 2 waren ook heel goed, met Italiaans accent bij Ferrari's en Fiatjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef wonton het volgende:
heb net despicable me zitten kijken. best een geinige animatiefilmOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niemand reageert erop dus dan doe ik dat maar: is dit een troll?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahaha lekker EA Lehman in mijn dagelijkse pack![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste animatie films zijn wel cool, maar Despicable me staat toch wel bovenaangeniaal!
Bolt is ook wel een toffe film. Met Rhino de hamster
Feyenoord Rotterdam![]()
hahahhah Sven Lehmann natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand reageert erop dus dan doe ik dat maar: is dit een troll?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toy Story > rest Meneertje Aardappelhoofdquote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef Fuszy het volgende:
De meeste animatie films zijn wel cool, maar Despicable me staat toch wel bovenaangeniaal!
Bolt is ook wel een toffe film. Met Rhino de hamster![]()
![]()
het interesseert ook niemand. Breaking bad is interessanter dan wat LitmanenAFCA in zijn pack heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand reageert erop dus dan doe ik dat maar: is dit een troll?![]()
Zijn er hier mensen met ervaringen of enige kennis van de LG G2?
kut toestel doeiquote:Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaringen of enige kennis van de LG G2?Feyenoord Rotterdam![]()
Clown in deel 3 met zijn verhaalquote:Op donderdag 21 november 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toy Story > rest Meneertje Aardappelhoofd![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Wat als hij echt een legend heeft?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het interesseert ook niemand. Breaking bad is interessanter dan wat LitmanenAFCA in zijn pack heeft.![]()
Dan had hij nog 20 vervolgposts inclusief meerdere screenshots geplaatst.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat als hij echt een legend heeft?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, nu is zijn troll echt lame man.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan had hij nog 20 vervolgposts inclusief meerdere screenshots geplaatst."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja, dan? Dan gebeurt er niks. Dan komt het echt niet in het 8 uur journaal ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat als hij echt een legend heeft?![]()
Dan is hij wel ineens rijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan? Dan gebeurt er niks. Dan komt het echt niet in het 8 uur journaal ofzo.![]()
niemand die mijn grap leuk vindt. Jammer."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: