SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had Fifa 99 en 2000 op de PC, maar vond IIS op de N64 veel leuker in die tijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nu wel jafifa 98 was wel nog geweldig. De Q knop
En indoor voetbal.
Ondanks nepnamen, hele middagen bezig geweest om ze handmatig goed te zetten![]()
En bij create a player kreeg je een random aantal punten, dus keer op keer een speler waar ik van fan was opnieuw aanmaken net zolang tot ze heel veel random punten kregen zodat Arnold Bruggink plots de beste voetballer van de wereld was![]()
![]()
![]()
Onderaan met namequote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dan in die spoiler of onderaan de OP?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die onderaan heb ik weggehaald. irritant als je op je mobiel kijkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dan in die spoiler of onderaan de OP?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van de 19 legends die nu nog op de markt staan is er alleen geboden op:
Schevchenko (1.6 mil met nog ruim 2 uur te gaan)
Gullit (3.75mil met nog ruim 3 uur te gaan)
Ljunberg (1mil met nog ruim 6 uur te gaan)![]()
Die zijn nu dus weggehaald.quote:
Ik heb vannacht mijn Serero CM voor 2.9k verkochtIemand probeert nu ook een ST-versie met hunter te verkopen.
![]()
De enigste die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:37 schreef Freire het volgende:
Van de 19 legends die nu nog op de markt staan is er alleen geboden op:
Schevchenko (1.6 mil met nog ruim 2 uur te gaan)
Gullit (3.75mil met nog ruim 3 uur te gaan)
Ljunberg (1mil met nog ruim 6 uur te gaan)![]()
Larssonquote:Op donderdag 21 november 2013 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De enigste enige die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nope nog nietquote:Op donderdag 21 november 2013 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De enigste die ik op dit moment wil hebben is Larsson. Staat hij ook op de markt?![]()
Tering rebounds![]()
Gewoon 3 rebounds tegen in 1 wedstrijd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog meer mensen die niet kunnen zoeken op de xbox markt via de webapp?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en 46 finishing jaquote:Op donderdag 21 november 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik ging zoeken op specifieke stats voor een silver spits kwam Renteria bij de besten uit de bus. Dus maar een nieuw team gemacht.
Die RCAM heeft een lage rating, maar wel goede pace/passing/dribbling en 5* skills (niet dat ik zo'n skiller ben..)![]()
Ja, lekker crossen dus.quote:
Jammerlijker is zijn strength, maar het alternatief Quintero is nog zwakker en dan moet ik Arias RB zetten en de verdediging verder aanpassen.![]()
4-5mill ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 13:23 schreef rolls-reus het volgende:
Hoeveel is sif ronaldo op de xbox?
http://ultimateteamtrading.net/price/11887/94-cristiano-ronaldo![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:Matig DS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?🍆![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?![]()
hé TrapZ, ik heb een kaart gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de volgende?Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
Gewoon grappig.. net als sommige kaarten van BN'ers (een aantal zijn niet grappig en er zitten fouten in)quote:Op donderdag 21 november 2013 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
https://www.facebook.com/pokebners?fref=tsquote:Op donderdag 21 november 2013 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Waar slaan die pokemonkaarten op
![]()
Lavezzi is ook verkocht hoor, 295k voor kunnen vangen. Heb nu 800k even opzij gezet, maar ik vrees dat de prijzen niet echt gaan dalen door deze legends. De droprate is volgens mij zo bizar laag dat het weinig invloed zal hebben.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon grappig.. net als sommige kaarten van BN'ers (een aantal zijn niet grappig en er zitten fouten in)quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon een roze kaart.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over je dus dat wordt dan wel lastig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rui Costa voor 1,8m weggegaan. Waar gaat het over met die prijzen. Hoop echt dat ze nog gaan zakken komende weken. Had verwacht dat ze duur zouden zijn maar toch niet zo zeldzaam en teringduur![]()
ze zijn pas 1 dag uitquote:Op donderdag 21 november 2013 14:08 schreef Maver24 het volgende:
Rui Costa voor 1,8m weggegaan. Waar gaat het over met die prijzen. Hoop echt dat ze nog gaan zakken komende weken. Had verwacht dat ze duur zouden zijn maar toch niet zo zeldzaam en teringduur
Young bloods everywhere....![]()
Prijs van IF Parolo zit muurvastiemand hier die er een stuk of 8 wilt opkopen , dan is zowat de hele markt in Fok handen en kunnen we het iets doen stijgen
![]()
![]()
Zeker van ene: DSLtradingaccountquote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Prijs van IF Parolo zit muurvastiemand hier die er een stuk of 8 wilt opkopen , dan is zowat de hele markt in Fok handen en kunnen we het iets doen stijgen
Wat is deze. De belangrijkste persoon in de reeks en daar weet je niet zo veel overquote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over je dus dat wordt dan wel lastig.
Feyenoord Rotterdam![]()
Paar man hier hebben een zooi Parolo's, ik ook ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker van ene: DSLtradingaccount
Hij moet gewoon naar de 100k toe ipv die kut mensen die hem telkens onder de 80k er op zetten![]()
![]()
Check die prijzen van hem op de xboxquote:Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar man hier hebben een zooi Parolo's, ik ook ja.
Hij moet gewoon naar de 100k toe ipv die kut mensen die hem telkens onder de 80k er op zetten4x voor 200k
![]()
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Heb een stuk of 20 wedstrijden met Courtois gespeeld, niks te klagen. Met Valdes nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?![]()
Courtois is een goede stap omhoog. Niemand gaat boven casillasquote:Op donderdag 21 november 2013 14:26 schreef jackson het volgende:
Wil ik Valdes houden of voor Courtois gaan onder de lat? Valdes heb ik nu maar is Courtois beter naar jullie mening?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: