quote:Op donderdag 21 november 2013 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
Volgende week een sollicitatiegesprek
Knap.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nieuwe zorgverzekering afgesloten. Als het goed is, kost het mij niets![]()
Houd ik zelfs geld over.
Yeahquote:Op donderdag 21 november 2013 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
Volgende week een sollicitatiegesprek
Je valt wel op als je je brief op rijm doet denk ikquote:Op donderdag 21 november 2013 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik hopelijk ook snel. Vanmiddag ff een brief dichten...
Je hebt je brief geschreven als een gedicht?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je valt wel op als je je brief op rijm doet denk ik
Solliciteren bij Sinterklaasquote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt je brief geschreven als een gedicht?
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je valt wel op als je je brief op rijm doet denk ik
Ik zou het gewoon doenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zou in deze tijd wel kunnen toch
.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel en Jewel zaten eens te denken
Wat ze hun nieuwe baas zouden gaan schenken...
sinterklaas zat te ijsberenquote:
Totdat je het voorschot moet terugbetalenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nieuwe zorgverzekering afgesloten. Als het goed is, kost het mij niets![]()
Houd ik zelfs geld over.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sinterklaas zat te ijsberen
waar zal ik nu eens op solliciteren
van deze functie weet ik veel
vandaar deze sollicitatie per mail
Die kans acht ik zeer klein. Nu "studeer" ik nog, daarna ben ik werkloos.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Totdat je het voorschot moet terugbetalen
Heb je het juiste inkomen opgegeven? Als dat te laag staat ga je mogelijk het schip in. Moet je namelijk zelf opgeven.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein. Nu "studeer" ik nog, daarna ben ik werkloos.
Ik heb geen inkomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je het juiste inkomen opgegeven? Als dat te laag staat ga je mogelijk het schip in. Moet je namelijk zelf opgeven.
Best een leuk liedje overigens.quote:
Zou jij er ook zo uit willen zien muisje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou jij er ook zo uit willen zien muisje?
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef JDude het volgende:
Hoe noem je het als je deze plaat mist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Hoe noem je het als je deze plaat mist?http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Hoe noem je het als je deze plaat mist?Ik hoop dat je daar geen gehaim van maakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoe noem je het als je deze plaat mist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan naait ze zichzelf.
See what I did there?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |