Eastenders is te zien op de BBC op ma/di/do/vrij en alle herhalingen daarvan op zondagmiddag. Ik zelf kijk het al zolang ik met m'n vriend (Engels, dus ik ben er in meegesleurd) ben en dat is alweer dik negen jaar. Zeer verslavend en ik wil ook geen aflevering missen eigenlijk.
Wie zijn er nog meer zo verslaafd? Wie haten jullie? Wie zijn jullie favorieten? Lucht je hart over deze mooie soap.
Momenteel word ik echt kotsmisselijk van Peggy. Ik weet het, het is allemaal toneel maar ik kan het niet laten om me kapot te ergeren aan 'r. Ze is eng en misselijkmakend. Goeie actrice dus.
Naja, er zijn natuurlijk meer figuren die ik irritant vind, maar Peggy spant de kroon momenteel.
Wat nieuwtjes:
Michelle Ryan (Zoe Slater) is eind mei totaal ingestort, en is er dus uitgeschreven voor onbepaalde periode.Doordoor ging de trouwerij niet door.
Jessie Wallace (Kat Slater) zal voor twee maanden (jan/feb/2003) geschorst zijn vanwege wangedrag.
quote:Kijk, daar hebben we wat aan! Leuk om een beetje inside-info te weten nietwaar? Dit zal overigens vast niet op de Eastenderssite gestaan hebben..
Op woensdag 2 oktober 2002 00:20 schreef schatje het volgende:
Wat nieuwtjes:Michelle Ryan (Zoe Slater) is eind mei totaal ingestort, en is er dus uitgeschreven voor onbepaalde periode.Doordoor ging de trouwerij niet door.
Jessie Wallace (Kat Slater) zal voor twee maanden (jan/feb/2003) geschorst zijn vanwege wangedrag.
Ik keek Eastenders vroeger ook wel toen het door de Vara uitgezonden werd, maar daar kan ik me zo weinig van herinneren. Dat was in de tijd dat Lofty (?) er nog in meespeelde. Ik heb geen idee ook hoelang dat geleden is dat dat op de Nederlandse buis getoond werd.
Geweldige kwaliteits-soap!
Die trouwde toch met god-hoe-heet-die-vriendin-van-Sharon-nou-ook-alweer?
Michelle!
It's all coming back to me.
quote:Het kwam altijd in de middag na Howard's Way, hoe lang ze het uitgezonden hebben weet ik ook niet meer.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:31 schreef ruby het volgende:[..]
Ik keek Eastenders vroeger ook wel toen het door de Vara uitgezonden werd, maar daar kan ik me zo weinig van herinneren.
Bij Kazaa is trouwens ook de "EastEnders theme tune" te vinden gezongen door Antita Dobson die Angie Watts speelde.
Wist je dat Steve McFadden (Phil) en Lucy Benjamin (Lisa) in real life ook een relatie hebben??
SPOILER ALERT (foto2)
quote:Howards Way...nu gaat er weer een lichtje branden. Vond m'n moeder helemaal het einde. Maar dat terzijde. In ieder geval was ik volgens mij nog een koter van een jaar of 10, 11 denk ik.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:07 schreef schatje het volgende:[..]
Het kwam altijd in de middag na Howard's Way, hoe lang ze het uitgezonden hebben weet ik ook niet meer.
Bij Kazaa is trouwens ook de "EastEnders theme tune" te vinden gezongen door Antita Dobson die Angie Watts speelde.
Wist je dat Steve McFadden (Phil) en Lucy Benjamin (Lisa) in real life ook een relatie hebben??
Over Steve McFadden en Lucy Benjamins had ik inderdaad wel eens gedacht dat er iets meer was dan alleen collega's. Ze waren eens een keer op de buis bij BBC en toen vond ik al dat ze nogal close waren met elkaar. Dus mijn vermoedens zijn bij deze bevestigd!
Waar haal je deze info vandaan? Of koop je die Engelse "magazines" (die overigens leuk om te lezen zijn)?
Anekdote van mijn kant: M'n vriend en ik hebben een paar jaar geleden in Amsterdam gefigureerd voor de aflevering dat Melanie/Steve en Nathalie/Barry hun vrijgezellendag daar vierden. Was erg leuk om te doen.
Een kennis van ons wist dat wij Eastenders-aanhangers waren en ze was zo vriendelijk om aan ons te denken toen zij in Amsterdam zouden komen. Je begrijpt dat we dat natuurlijk niet geweigerd hebben.
-edit- De gene die met Steve was getrouwd, was natuurlijk Melanie en niet Nathaly (nog fout geschreven ook volgens mij). 't Is alweer laat hè.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-10-2002 00:06]
quote:Absoluut! Ik kan niet anders zeggen.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:34 schreef shmoopy het volgende:
Geweldige kwaliteits-soap!
quote:Ik ben al jaren abonnee van Inside Soap!
Op woensdag 2 oktober 2002 23:27 schreef ruby het volgende:[..]
Waar haal je deze info vandaan? Of koop je die Engelse "magazines" (die overigens leuk om te lezen zijn)?
quote:*jaloers is*
Anekdote van mijn kant: M'n vriend en ik hebben een paar jaar geleden in Amsterdam gefigureerd voor de aflevering dat Nathaly/Steve en Nathalie/Barry hun vrijgezellendag daar vierden. Was erg leuk om te doen.
Een kennis van ons wist dat wij Eastenders-aanhangers waren en ze was zo vriendelijk om aan ons te denken toen zij in Amsterdam zouden komen. Je begrijpt dat we dat natuurlijk niet geweigerd hebben.
quote:Onze rollen waren die van partygangers op Mel haar feestje. Beetje heen en weer lopen enzo en wat swingen op muziek dat je vrijwel niet kon horen. Dus het kwam er op neer dat je je moest bewegen op niets. En aangezien je met allemaal vreemden bent is dat toch wel apart. Ik ben namelijk ook helemaal niet thuis in dat acteerwereldje dus voor ons was het gewoon een nieuwe ervaring. Verder moesten we nog wat leuteren aan een tafeltje, wat best bizar was. Je mag namelijk niet echt praten (i.v.m. geluid) dus je moet heel geforceerd met een andere figurant gaan fluisteren over niets want het ging erom dat je lippen bewogen. Best genant eigenlijk. Maar ja, gelukkig waren er nog een paar bekenden van ons, dus daar hadden we wel lol mee. Scheelde weer.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:38 schreef schatje het volgende:
*jaloers is*
Verder hadden mijn benen nog een rol in de pub waar Robbie, Ricky, Barry, Steve en Gianni koffie gingen drinken. Ik was namelijk zittend publiek op het balkon. En mijn vriend heeft tenslotte nog als ober gefunctioneerd. En hij was niet die vent die koffie naar ze kwam brengen hoor (als je het nog kan herinneren) maar moest dus heen en weer lopen met een dienblad.
Ik heb vrijwel geen contact gehad met de acteurs.. Ik vond de dames nogal erg aanwezig en luidruchtig. De enige met wie ik een paar woorden heb gewisseld was Jacky (Steve Owen z'n zus) en die was wel sympathiek.
M'n vriend heeft nog gepraat met Barry die zich kwam voorstellen en hem een beetje gerust stelde voor z'n rol als ober.
Al met al een slopende dag maar errug leuk. En dat om die paar seconden. Interessant om te zien hoe het allemaal reilt en zeilt op zo'n set.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-10-2002 22:00]
quote:Heel leuk om te lezen!
Op donderdag 3 oktober 2002 00:26 schreef ruby het volgende:[..]
Onze rollen waren die van partygangers op Mel haar feestje. Beetje heen en weer lopen enzo en wat swingen op muziek dat je vrijwel niet kon horen. Dus het kwam er op neer dat je je moest bewegen op niets. En aangezien je met allemaal vreemden bent is dat toch wel apart. Ik ben namelijk ook helemaal niet thuis in dat acteerwereldje dus voor ons was het gewoon een nieuwe ervaring. Verder moesten we nog wat leuteren aan een tafeltje, wat best bizar was. Je mag namelijk niet echt praten (i.v.m. geluid) dus je moet heel geforceerd met een andere figurant gaan fluisteren over niets want het ging erom dat je lippen bewogen. Best genant eigenlijk. Maar ja, gelukkig waren er nog een paar bekenden van ons, dus daar hadden we wel lol mee. Scheelde weer.
Verder hadden mijn benen nog een rol in de pub waar Robbie, Ricky, Barry, Steve en Giannie koffie gingen drinken. Ik was namelijk zittend publiek op het balkon. En mijn vriend heeft tenslotte nog als ober gefunctioneerd. En hij was niet die vent die koffie naar ze kwam brengen hoor (als je het nog kan herinneren) maar moest dus heen en weer lopen met een dienblad.
Ik heb vrijwel geen contact gehad met de acteurs.. Ik vond de dames nogal erg aanwezig en luidruchtig. De enige met wie ik een paar woorden heb gewisseld was Jacky (Steve Owen z'n zus) en die was wel sympathiek.
M'n vriend heeft nog gepraat met Barry die zich kwam voorstellen en hem een beetje gerust stelde voor z'n rol als ober.
Al met al een slopende dag maar errug leuk. En dat om die paar seconden. Interessant om te zien hoe het allemaal reilt en zeilt op zo'n set.
quote:Ik heb dat nieuws uit de bladen, maar het kan idd zo zijn dat ze ooit weer terugkeert.Ik vind het best wel jammer dat ze eruit is, het is een goede actrice.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:03 schreef ruby het volgende:
Oh ze is dus echt definitief weg uit de serie of is het weer voorlopig? Want meestal als iemand afscheid neemt, doen ze zo'n dramatische eindtune.
quote:Het is zeker jammer dat ze er uit is.. Ik baal er altijd van als er een mooi karakter de serie uitgaat, maar op één of andere manier vergeet ik ze ook weer gauw. Er gebeuren namelijk genoeg spannende dingen met andere boeiende karakters of er komt weer een nieuwe in die interessant is!
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:14 schreef schatje het volgende:
Ik heb dat nieuws uit de bladen, maar het kan idd zo zijn dat ze ooit weer terugkeert.Ik vind het best wel jammer dat ze eruit is, het is een goede actrice.
Gadver, Sam gaat met die enge Trevor. Die man kan echt een uitstekende psycho spelen overigens. Ik irriteer me rot aan 'm.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 05-10-2002 00:56]
Ik zal straks is gaan zoeken wat er gebeurd is sinds ik ben gestopt met kijken...
quote:Van mij mag je ze vertellen hoor! Of is het beter van niet? Hmmm, ik denk er nog even over na.
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:38 schreef ibo het volgende:
Ik kijk ook al vanaf het begin.
Vanavond was weer een ouderwets spannende aflevering, wat is die Phil toch een griezel.En zielig ook voor Gus, die vond ik wel leuk met Sonia.
Ik weet overigens nog wel een paar leuke spoilers maar die vertel ik alleen op verzoek
Phil is zeker een creep. En dat stemgeluid ook van 'm. Zo'n semi-maffia geluid.
quote:Klopt, de familie Slater kwam in de serie. Vader, z'n schoonmoeder (in het echt zus van Gary Oldman), 4 dochters (waarvan er eentje er heel weinig te zien is aangezien zij ergens anders woont en vrijwel ook geen betekenis heeft in deze serie. Irritant figuur eigenlijk).
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Hmmmm... misschien moet ik weer es gaan kijken. Ik heb het heel lang gevolgd tot dat de Raymonds uit elkaar gingen, of wat later. Er kwam toen een nieuw gezin zin wonen met *denk* een aantal dochters en 1 had een vriend of zo. Ik weet het nie meer zo (slecht geheugen). Ik vond het toen een te grote verandering![]()
Het gaat dus goed met je geheugen!
Gewoon weer kijken joh, je pikt het zo weer op allemaal.
Er is in die tijd alweer zoveel gebeurt, zoveel mensen weg en weer nieuwe terug...
Vreemd om Sharon weer terug te zien... Lijkt me tijd dat Grant weer eens terugkomt.
Van Phil en Lisa wist ik dat ze 'real-time lovers' zijn.
Ik heb ook gelezen dat Zoe ergens (ten tijde van haar inzinking) op de rand van een klif heeft gestaan waar heel wat mensen zelfmoord pleegden... Ik vond het wel triest, zo'n jonge, leuke meid
Ruby, leuk om te lezen dat je hebt gefigureerd.
Dat zal een bijzondere ervaring geweest zijn!
Maareuh... het gaan me wel weer wat avonden kosten om weer aan te haken (4x in de week ipv 3x is ook wel even wennen!).
En idd, het was Fred Fonseca, onze homofiele dokter en huisgenoot van Mick!!!
Leuk om te zien wat acteurs zoal doen na Eastenders.
Kennen jullie trouwens die reclame van één of andere gel waarbij een gozer eerst van de trap afrolt voordat zijn haar goedzit??
Da's Troy, Irene's 'toyboy'.
Ik heb 'm trouwens nog eens gezien in een reklame van Verkade Sultana's.
quote:Ik ook, vooral toen Zoe erachter kwam dat haar zus Kat haar moeder bleek te zijn.Die afleveringen waren echt top drama, heel wat traantjes gelaten toen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 09:56 schreef ibo het volgende:
Maar nu ben ik toch wel aan ze gehecht geraakt.
quote:Ross Kemp (Grant) en Martin Kemp (Steve) zijn voor heel veel geld en tien-jaar-contract weggekaapt door concurrent ITV.
Op zaterdag 5 oktober 2002 10:17 schreef superrat het volgende:Vreemd om Sharon weer terug te zien... Lijkt me tijd dat Grant weer eens terugkomt.
quote:Laura en Garry ook!
Van Phil en Lisa wist ik dat ze 'real-time lovers' zijn.
quote:Die Gary Lucy is trouwens echt wel een lekker ding!
Eastender Michelle Ready To ReturnEastEnders starlet Michelle Ryan is to return to the soap after a four-month break due to exhaustion.The 18-year-old, who plays market girl Zoe Slater, was given indefinite time off from the show in June.The actress says she is now keen to return and will be back in front of the cameras in October."I'm looking forward to getting back to EastEnders and working with everyone who has supported me throughout my time off," she told the show's website.
Reunited
Louise Berridge, executive producer of the show, added: "We are delighted to welcome Michelle back and I'm sure viewers will look forward to seeing Zoe reunited with the rest of the Slaters."
Ryan had been advised by a doctor to take a break, and stopped filming after discussions between her parents and producers.
Concerns were raised further in June when police confirmed they had been called by Ryan's parents after she disappeared from her home in Enfield, north-east London.
Traumatic
She was later found walking in a park and returned home with her father.
Ryan, who still lives at home with her parents and brother, recently split with Footballers' Wives star Gary Lucy.
She has admitted finding working on the BBC soap extremely stressful and being left emotionally drained by a string of traumatic storylines.
bron
Blijf kijken!!!!
quote:Anders heb je altijd nog de omnibus op zondagmiddag!
Op zaterdag 5 oktober 2002 10:17 schreef superrat het volgende:
Maareuh... het gaan me wel weer wat avonden kosten om weer aan te haken (4x in de week ipv 3x is ook wel even wennen!).
Leuk dat er nog meer fans van deze fantastische soap aanwezig zijn.
quote:Zoe zal het dan weer allemaal op een rijtje hebben, maar ja dan hebben ze toch een probleem aangezien Anthony heeft liggen ramptetampen met haar lieftallige moeder.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:46 schreef ibo het volgende:
Hoe zou het verder gaan met de Zoe, Kat, Ant-driehoek als Zoe weer terugkomt?
quote:Was dat niet die psycho ex-vrouw van Tom?
Wie schrijft die annonieme brieven?
quote:Ik denk zelf dat ie een dodelijke ziekte heeft...
Wat is er aan de hand met Tom?
quote:Die wordt vast door Phil de "square" uitgeramd als ie erachter komt dat ie aan het rotzooien is met Sam.
Hoe loopt het af met Trevor?
quote:Ik vrees dat dat huwelijk geen lang leven beschoren is en dat zij uiteindelijk in de armen van Ricky zal liggen.
Zal Nathalie het nog lang uithouden bij die verschrikkelijke Barry?
quote:Zeer binnenkort lijkt mij want ik word gek van dat wijf met 'r gedram.
Wanneer ontdekt Laura dat Ian gesteriliseerd is?
quote:Geen idee.. misschien gaat ie trouwen met Sonia?
Wat gebeurt er met Jamie in de kerstaflevering?
quote:Dat zal ik zeker blijven doen!
Blijf kijken!!!!
quote:Kijk, hier leer je nog wat
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:46 schreef ibo het volgende:Wanneer ontdekt Laura dat Ian gesteriliseerd is?
Oei, oei, 'lot of catching up to do
quote:Die ook al??
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:28 schreef schatje het volgende:
Laura en Garry ook!
'ello darlin', share wiv' us
En zo zou ik nog wel uren door kunnen gaan.
Nog meer herinneringen:
Ian Beal die neergeschoten werd
Mel die gek werd toen ze er achter kwam dat Steve haar belazerd had met papieren van die nachtclub en dat de boel in rook opging.
Matthew die terugkwam uit de gevangenis en Steve Owen bang maakte omdat hij de boel bijelkaar gelogen had over de dood van z'n exvrouw.
Kleinzoon van Dot Cotton die overleed aan een ongeluk.
Sharon die vreemdging met Phil terwijl hij was getrouwd met Cathy..
Pat die had liggen boemsen met Frank Butcher terwijl ze met de hele groep (onder wie ook Peggy) op vakantie waren.
Hmm, inderdaad zo kun je wel uren doorgaan. Overigens weet ik weinig details van de vroegere series aangezien ik toen nog maar een jonge puber was of misschien nog niet eens.
quote:Alex Ferns die dus Trevor speelt heeft ook in een Nederlandse serie meegespeeld, namelijk "De Negen Dagen Van De Gier" van de NCRV.Hij heeft ook een homosexuele kapper gepeeld in een Zuid Afrikaanse soap.Verder moest Ferns een tijdje onderduiken vanwege zijn rol in EastEnders.
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:05 schreef superrat het volgende:[..]
Die ook al??
Vreemde combinatie eigenlijk als je ze als werkelijk als Laura en Garry ziet.
Heb je nog meer van deze leuke facts?'ello darlin', share wiv' us
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-10-2002 19:37]
Ik ben ook een trouwe volger.
Helaas werkt BBC Teletext niet meer op de kabel in Amsterdam, de showbizz pagina's hadden vaak roddels over de acteurs/actrices.
Ik weet trouwens soms niet waarom ik blijf kijken. Meestal heb ik een maaltijd op mijn schoot tijdens de uitzending en Jim en Dot zijn nou niet bepaald eetlustbevorderend.
quote:Omdat de verhalen uit het leven zijn gegrepen.
Op zondag 13 oktober 2002 03:18 schreef APK het volgende:
Ik weet trouwens soms niet waarom ik blijf kijken. Meestal heb ik een maaltijd op mijn schoot tijdens de uitzending en Jim en Dot zijn nou niet bepaald eetlustbevorderend.
Verder omdat er gewoon goeie acteurs/actrices inzitten die de gewone mens uitbeelden, dus geen plastic smoelwerk en slanke maatjes (zoals in Amerika), mooie verhaallijnen, leuke decors, de mooie Engelse taal. Kortom het is een schitterende soap.
Heel soms zitten er inderdaad minder boeiende stukken tussen want dan gaan ze bijvoorbeeld te lang door op iets of het is een beetje flauw, maar die neem ik voor lief.
(Thanks for the link APK )
My God I feel all at home!
Have also watched it from the very first one in 1985..........never stopped.
Was so happy, when I came to Holland, to find that you had the BBC here.....because I could still watch EE.
And Ruby, it's so odd, in 17 years God only knows how many episodes that means we've seen, but I distinctly remember both Mel's drunken hen-night (some seriously dodgy drunk acting, as I recall) and Robbie etc in that cafe........where Robbie thought a cafe was the same as a coffeeshop and tried to order drugs from the waiter (who wasn't your boyfriend).
It's cheered me up no end finding this on Fok!
Morgen weer..........
quote:Mwah, uit het leven gegrepen.
Op zondag 13 oktober 2002 21:49 schreef ruby het volgende:
Omdat de verhalen uit het leven zijn gegrepen.Verder omdat er gewoon goeie acteurs/actrices inzitten die de gewone mens uitbeelden, dus geen plastic smoelwerk en slanke maatjes (zoals in Amerika), mooie verhaallijnen, leuke decors, de mooie Engelse taal. Kortom het is een schitterende soap.
Heel soms zitten er inderdaad minder boeiende stukken tussen want dan gaan ze bijvoorbeeld te lang door op iets of het is een beetje flauw, maar die neem ik voor lief.
(Maar Dot en Jim -in zijn vergeelde hemd- vind ik echt onsmakelijk.
quote:Ja, die scenes met hen vind ik vaak ook niet zo interessant nee. Beetje semi-lollig zeg maar.
Op maandag 14 oktober 2002 03:22 schreef APK het volgende:
(Maar Dot en Jim -in zijn vergeelde hemd- vind ik echt onsmakelijk.
quote:Karn, I suppose you remembered these scenes because me and my boyfriend did some brilliant acting.
Op maandag 14 oktober 2002 01:36 schreef karn het volgende:
Halleluja!!!!!!!!!!(Thanks for the link APK
)
My God I feel all at home!
Have also watched it from the very first one in 1985..........never stopped.
Was so happy, when I came to Holland, to find that you had the BBC here.....because I could still watch EE.And Ruby, it's so odd, in 17 years God only knows how many episodes that means we've seen, but I distinctly remember both Mel's drunken hen-night (some seriously dodgy drunk acting, as I recall) and Robbie etc in that cafe........where Robbie thought a cafe was the same as a coffeeshop and tried to order drugs from the waiter (who wasn't your boyfriend).
It's cheered me up no end finding this on Fok!
Morgen weer..........
And you're right about the drunk acting. It was a bit pathetic.. I'll never forget Mel's face in that scene, that was one of the worst performances I've ever seen of her.
Oops, ik moet nu maar weer eens haasten voor werk.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 14-10-2002 22:43]
Sharon's re-named the E-20 to 'Angie's Den'!!!!!
Ha ha ha.......God they must have fun with that one behind the scenes !
quote:I tought it was only "Angie's", but it's even worse..
Op dinsdag 15 oktober 2002 01:01 schreef karn het volgende:
Excellently trashy!!!!Sharon's re-named the E-20 to 'Angie's Den'!!!!!
Ha ha ha.......God they must have fun with that one behind the scenes !
Wat een kommer en kwel. Die enge Travor zit nog steeds in de serie. En ik had nog wel gehoopt dat ie weg zou zijn. Nu irriteert ie me echt en niet op een positieve manier.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 29-10-2002 22:15]
quote:Ik moet Inside Soap nog lezen, als het er wat in staat post ik het wel.
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:25 schreef ruby het volgende:
Zijn er nog wat leuke roddels over deze soapsterren?
Ik vraag me af of Dave een blijvertje is, hij schijnt een maat te zijn van Grant, maar die telefoontjes zeggen mij iets anders, dat hij zich anders voordoet en andere motieven heeft.Dus misschien is Dave wel een nieuwe 'bad guy'.Ik moest ook gelijk aan Dan denken toen ik hem voor het eerst zag.
quote:Oe, echt?
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:47 schreef ibo het volgende:
Ik las net dat Grant volgend jaar misschien weer terug komt.
quote:Ja..hij heeft iets onbetrouwbaars over zich heen he? Ik denk ook dat een bad guy is. Gisteren keek ie al een beetje schijnheilig (z'n neplach verdween) nadat Peggy zei dat ze z'n kamer wilde laten zien en vandaag inderdaad met die telefoontjes. Misschien is het wel een vijand van Grant ofzo die op een bepaalde manier wraak komt nemen. Tja, het kan alle kanten op met Eastenders.
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:51 schreef schatje het volgende:
Ik moet Inside Soap nog lezen, als het er wat in staat post ik het wel.Ik vraag me af of Dave een blijvertje is, hij schijnt een maat te zijn van Grant, maar die telefoontjes zeggen mij iets anders, dat hij zich anders voordoet en andere motieven heeft.Dus misschien is Dave wel een nieuwe 'bad guy'.Ik moest ook gelijk aan Dan denken toen ik hem voor het eerst zag.
Aargh die walgelijke Trevor. Het begint me nu echt te vervelen dat ie steeds blijft hangen. Maar waarschijnlijk zal dat niet lang duren en komt ie achter slot en grendel ofzo. Tijd voor een nieuwe "bad guy", dus dat zal die Dave wel wezen.
quote:Ik kan het me ook niet meer zo goed herinneren. Waarschijnlijk omdat Tiffany dood was inderdaad... Of had ie weer ruzie met de hele "square"?
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Oe, echt?
Toen Tiffany doodgereden werd ben ik gestopt met kijken,
weet niet eens waarom hij weg is dus.
quote:Ik weet alleen nog dat hij de Thames in reed en dat mama Mitchell af en toe een kaartje uit Rio krijgt.
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Oe, echt?
Toen Tiffany doodgereden werd ben ik gestopt met kijken,
weet niet eens waarom hij weg is dus.
En hoe zat dat nou met die disciplinaire straf van Kat? ik dacht dat ze geschorst was wegens wangedrag, maar vooralsnog zie ik haar nog elke week.
Weet iemand ook de reden van die schorsing
quote:Jamie zal eind februari vetrekken.Hij heeft trouwens ook een boete gekregen wegens contractbreuk vanwege verkopen trouwfoto's aan Hello Magazine.Hij is getrouwd met die meid die deel uitmaakte van de groep Hear'Say.
Op woensdag 30 oktober 2002 03:25 schreef APK het volgende:[..]
Ik had begrepen dat Trevor op spectaculaire wijze de serie zou verlaten, dus dat zit er nu wel aan te komen maar hoe ze zo snel Jamie weg gaan schrijven vraag ik mij af....
quote:Jessie Wallace (Kat Slater) zal voor twee maanden (jan/feb/2003) geschorst zijn.En tussen opnemen en uitzenden zit natuurlijk ook een aantal weken.
En hoe zat dat nou met die disciplinaire straf van Kat? ik dacht dat ze geschorst was wegens wangedrag, maar vooralsnog zie ik haar nog elke week.
quote:Even opgezocht:
Weet iemand ook de reden van die schorsing
quote:Pittig vrouwtje
The suspension is thought to be disciplinary, following a string of alleged incidents which have seen the 30-year-old actress hitting the headlines.
Wallace was reportedly involved in a scuffle with fellow EastEnders actress Hannah Waterman, who plays Laura Beale, at a party in March, and was accused of attacking a cab driver last Christmas.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 30-10-2002 14:39]
quote:Je maakt het wel spannend Schatje!
Op woensdag 30 oktober 2002 19:50 schreef schatje het volgende:
Net gelezen in Inside Soap hoe het gedoe met Trevor zo'n beetje afloopt, vrijdag is de grote ontknoping.Ik verklap niets, maar het zal zeker de moeite waard zijn om te kijken.
Ik zou trouwens wel meer Engelse zenders willen ontvangen aangezien zij meerdere goeie soaps en andere interessante programma's hebben. Maar dat terzijde. Misschien in de toekomst maar een schoteltje (als ze heel klein zijn) ofzo.
Een Sky DigiBox kun je ook bij Nederlandse dealers kopen, klik hier
quote:Bedankt voor de info! M'n vriend (zelf Engels) zal ook zeker wel geïnteresseerd zijn hierin. Hier ga ik me eens even in verdiepen.
Op woensdag 30 oktober 2002 21:13 schreef schatje het volgende:
Schatje heeft een Sky Digibox waar mee ik prachtzenders als ITV, Channel 4 enzo kan ontvangen.Is eigenlijk alleen bestemd voor de Engelse markt, dus beetje illegaal.De Sky Viewing Card voor 'free to air' kanalen, waaronder eerder genoemde zenders, is sowieso gratis mits je een UK adres heb.En mijn reciever staat dus ook geregistreerd op een Engels adres, via een kennis.Voor nog meer zenders, Sky Movie's enzo, moet je maandelijks bijbetalen.En dat kan behoorlijk oplopen.Een Sky DigiBox kun je ook bij Nederlandse dealers kopen, klik hier
Heb je ook URL's van websites met info over showbizznieuws en roddels uit Engeland?
Sinds BBC teletext weg is van de kabel hoor ik vrijwel niets meer.
Ik wil bv alles weten over het ontslag van Angus Deayton.
quote:Trevor was echt helemaal psycho, echt wel een enge kop.
Op donderdag 31 oktober 2002 21:56 schreef ruby het volgende:
Mooie aflevering vanavond. Goed gespeeld door Little Mo en Trevor.
Wat is die Trevor toch een ziek persoon...wanneer gaat ie weg? Ow ja, dat was vrijdag he?Nu is het tijd voor andere capriolen.
Je zult morgen wel verrast zijn omdat er nog iets bij komt kijken.
quote:Het was zeer overtuigend, daarom erger ik me altijd kapot aan die vent.
Op donderdag 31 oktober 2002 23:08 schreef schatje het volgende:
Trevor was echt helemaal psycho, echt wel een enge kop.Je zult morgen wel verrast zijn omdat er nog iets bij komt kijken.
Dus vanavond gaat het gebeuren.....I can't wait.
quote:Bloody hell!
Op vrijdag 1 november 2002 07:45 schreef ruby het volgende:[..]
Het was zeer overtuigend, daarom erger ik me altijd kapot aan die vent.
Dus vanavond gaat het gebeuren.....I can't wait.
Just how many people die in Albert Square per year?
Poor Sharon, but it serves her right for all those bad haircuts and outfits in the 80's.
(We haven't forgotten Shazza..........Marilyn Monroe, My arse.)
Maar ik zag het wel een beetje aankomen dat hij ook in die explosie terecht zou komen. De manier waarop Sharon 'I love you' zei toen hij de eerste keer naar binnen ging.....
Ik blijf het vreemd vinden dat ik deze soap volg.
Jammer dat Donna nog leeft, die had van mij wel 't loodje mogen leggen
quote:
The soap's executive producer, Louise Berridge, says: "Obviously, we will miss Barbara enormously and we look forward to bringing her back with a big story in 2004."
quote:Gewoon ff een partijtje Googelen, APK.
Op donderdag 31 oktober 2002 03:23 schreef APK het volgende:Heb je ook URL's van websites met info over showbizznieuws en roddels uit Engeland?
Sinds BBC teletext weg is van de kabel hoor ik vrijwel niets meer.Ik wil bv alles weten over het ontslag van Angus Deayton.
quote:Het ging mij eigenlijk meer om Britse showbizz roddels in het algemeen.
Op dinsdag 5 november 2002 21:13 schreef Maia het volgende:
Gewoon ff een partijtje Googelen, APK.
Eastenders intikken, succes verzekerd.
quote:Ik zal 'r missen.
Op dinsdag 5 november 2002 21:05 schreef schatje het volgende:
Peggy gaat er een jaartje tussenuit.
Is dat misschien de reden waarom Grant terugkomt?
quote:Ik ga meteen speuren.
Op woensdag 6 november 2002 01:57 schreef APK het volgende:
Het ging mij eigenlijk meer om Britse showbizz roddels in het algemeen.
Er is een zeer levendige nieuwsgroep over EE op Usenet.
'Rec Arts Tv Uk EastEnders' oid.
Een aantal jaren terug las ik daar mee en kwam de toenmalige executive producer (Matthew Robinson, geloof ik) ook nog wel eens een potje mee vechten/discussieren.
En ik heb nog een linkje voor jullie, wel een waarschuwing, hier kun je al lezen wat er allemaal gaat gebeuren in Eastenders.
Leuk dat jullie ook allemaal kijken!
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:32 schreef Nicole22 het volgende:
Eastenders, ik kijk het al vanaf toen ik een jaar of tien was! Het is begonnen met Neighbours (ik was superverliefd op Jason Donovanen fan van Kylie Minogue) en zo maakte ik ook kennis met Eastenders. Ik kijk nog altijd iedere aflevering en vind de acteerkwaliteit niet te vergelijken met Nederlandse soaps. Het is allemaal heel actueel en echt!
Ik heb zowieso een obsessie met alles wat uit de UK komt, lees ook veel bladen waar veel over EastEnders in staat.
Wisten jullie bijvoorbeeld al dat Lisa (die er nu uit is helaas) in het echt getrouwd is met Phil?
quote:Yesss.
Op donderdag 7 november 2002 13:26 schreef schatje het volgende:zie pagina 1, en Ruby en haar vent zijn figuranten geweest bij aflevering opgenomen in Amsterdam.
Bedankt voor de links, ik heb ze natuurlijk toegevoegd bij mijn favorieten.
quote:Wat weet jij dat ik niet weet?
Op zaterdag 9 november 2002 16:03 schreef Nicole22 het volgende:
Niet als het aan Sonia ligt....
-edit- Ik weet genoeg. Zojuist heb ik de spoilers al gelezen.
Wel leuk, ik las net de Daily Star van vandaag (Engelse krant, ik hou errug van showbizz roddels )
Where are they now?
Pauline Fowler would be stunned by the news but 'her Arthur' is alive and well and working in Hollywood.
More alarming still, it turns out that he -or rather actor Bill Treacher- is making a movie with Patrick Swayze. Seriously.
This is just one of the facts revealed in Life After The Square, a where-are-they-now show for Christmas.
Some, like Michelle Collins, Nick Berry and Gillian Taylforth, have stayed in the TV spotlight post-EastEnders. Others haven't remained consistently high-profile. We also hear from Lesie Grantham (Dirty Den), Lindsay Couison (Carol Jackson) and Peter Dean (Pete Beale).
Well cool, hopelijk wordt dat programma dan ook op de BBC uitgezonden!
http://www.bbc.co.uk/eastenders/dreamdate/index.shtml
quote:
Congratulations, meet your dream date ....
Your Walford dream date is Kat. You like a girl who knows what she wants, especially if what she wants is you. Be careful though, she might get a little bit too hot to handle!
quote:Leuk om te horen, er zijn meer fans dan dat ik dacht.
Op vrijdag 15 november 2002 01:39 schreef LouLou het volgende:ontdek vanavond de UK afdeling geloof ik, eerst FA en nu dit!
Volg EE al jaaaaren en de geruchten dat Grant terug zou komen zijn errug leuk, ik kon me mateloos irriteren aan de "Mitchell Brothers" als duo, maar even zo vaak vond ik ze vertederend.
En die hele Slater familie heb ik wel even moeten leren waarderen, maar nu kan ik ze niet meer missen.
quote:die was zeker leuk ja!
Op zaterdag 16 november 2002 00:16 schreef De_Schaduw het volgende:
Er was daarnet een leuke EastEnders bijdrage voor Children's in Need op BBC1.
Een EastEnders parodie op Michael Jackson's thriller met Barry en NatalieMet enkele inwoners van Walford als zombie en aan het eind speciale gast Dirty Dan
En.....wat zou er met Lisa gebeurd zijn? Waarom keek Phil zo bezorgd?
quote:Vroeger was ze totaal anders, toen ze nog een kinderjuffrouw met diploma was.Moet je nu eens kijken hoe ze Ian's kinderen afsnauwt.
Op dinsdag 19 november 2002 21:15 schreef ruby het volgende:
Worden jullie ook zo misselijk van die enge Laura met haar psychotische kop? Ik irriteer me mateloos aan dat kind....
quote:I know.
En.....wat zou er met Lisa gebeurd zijn? Waarom keek Phil zo bezorgd?
quote:Ik weet wel bijna zeker dat zij die brieven stuurt.
b[]Op dinsdag 19 november 2002 21:15 schreef ruby het volgende:[/b]
Worden jullie ook zo misselijk van die enge Laura met haar psychotische kop? Ik irriteer me mateloos aan dat kind.....
quote:Hmm, ik ben toch wel heel benieuwd..hehe.
Op dinsdag 19 november 2002 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Vroeger was ze totaal anders, toen ze nog een kinderjuffrouw met diploma was.Moet je nu eens kijken hoe ze Ian's kinderen afsnauwt.
[..]I know.
quote:Ik ook! Ze is doorgedraaid.
Op dinsdag 19 november 2002 23:47 schreef ibo het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat zij die brieven stuurt.
-edit- Hmm, misschien is ze het ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 20-11-2002 00:56]
quote:Shit, goed dat je dat even meldt, helemaal vergeten.
Op woensdag 20 november 2002 18:12 schreef ruby het volgende:
Vanavond een extra uitzending omdat er verleden week vrijdag geen uitzending was i.v.m. Children in Need. Goedmakertje dus.
quote:Sonia's vraag aan Mel per e-mail: "YOU THINK PHIL KILLED LISA".
Op donderdag 21 november 2002 08:01 schreef ruby het volgende:
Leuk hoor, ben ik tijdens de uitzending in slaap gevallen.
quote:Hmmm, wordt vervolgd...
Op donderdag 21 november 2002 11:34 schreef schatje het volgende:[..]
Sonia's vraag aan Mel per e-mail: "YOU THINK PHIL KILLED LISA".
quote:
As speculation grows about whether Phil killed Lisa, Steve is keeping quiet.And he refuses to be drawn on rumours that a special episode will be aired, showing exactly what took place in Porugal.
"I cant comment about it at the moment," he smiles."But there is a very long way to go with this storyline.I know what happened, but I'm not telling anyone!"
quote:
The family Moon!
Another addition to the Moon family arrives in the Square this fortnight, when Alfie and Spencer's (brother) gran comes to stay.And it becomes clear, within minutes of her stepping out the cab, that Nana Moon is pottier than your local garden centre.
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 23:47 schreef ibo het volgende:[..]
Ik weet wel bijna zeker dat zij die brieven stuurt.
quote:Dat heb ik dus ook net gedaan en nou hoef ik de eerste weken niet meer naar Eastenders te kijken.
Op zaterdag 23 november 2002 02:19 schreef Reticulin het volgende:ik ga nooit meer naar die spoilersite kijken!
quote:Zonde! Het blijft spannend, ondanks je de spoilers al weet..
Op zaterdag 23 november 2002 14:05 schreef ibo het volgende:
Dat heb ik dus ook net gedaan en nou hoef ik de eerste weken niet meer naar Eastenders te kijken.
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:28 schreef ruby het volgende:
Yess, Laura is zwanger....maar niet van Ian. Van wie dan wel? Had ze niet liggen rampetampen met Paul Truman?
En ja, Ian weet het. Weet ook heel goed dat hij de vader niet kan zijn ivm dat hij zijn zaakje heeft door laten snijden...
quote:Mwah, EE kennende zouden ze best een foutje in het ziekenhuis gemaakt kunnen hebben zodat er nog een spermatozuootje doorheen gepiept is.
Op dinsdag 26 november 2002 12:17 schreef Mistoffelees het volgende:
En ja, Ian weet het. Weet ook heel goed dat hij de vader niet kan zijn ivm dat hij zijn zaakje heeft door laten snijden...
Wie weet?
Maar euh, wie bracht haar ook alweer naar huis die nacht dat ze zo dronken was
Gary?
quote:Volgens mij had ik in de updates op de officiele site toen gelezen dat dat Gus was...dus dat lijkt me niet de geschikte kandidaat...misschien iemand waar ze eerder mee was die avond...
Op woensdag 27 november 2002 01:29 schreef APK het volgende:
Maar euh, wie bracht haar ook alweer naar huis die nacht dat ze zo dronken was
Gary?
En anyway, Ian zelf lijkt dus idd te denken dat er iets fout is gegaan bij het knippen der edele lintjes.
[Dit bericht is gewijzigd door LouLou op 27-11-2002 11:40]
quote:Zijn dat ook niet de makers van Beavis en Butthead? Het heeft wel wat van elkaar weg.
Op donderdag 28 november 2002 13:06 schreef De_Schaduw het volgende:
Leuke screenie van het Britse satirische programma 2dtv (lijkt op Spitting Image, maar dan met getekende sketches). De makers van het programma hebben pas geleden de George Michael videoclip 'Shoot the Dog' gemaakt.
Inderdaad leuk gedaan.
Ze was er zo door geobsedeerd zwanger te worden, dat ze dacht: Ian heeft 't vast niet door...
Ik heb trouwens een teringhekel aan Laura...Wat een jankhoofd!
quote:Ja, maar dan hadden we eigenlijk net zo goed gezien moeten hebben met wie ze lag te krikken
Op maandag 2 december 2002 08:03 schreef ruby het volgende:
Anders hadden we vast wel wat gezien van Laura die bijv. naar het ziekenhuis gaat.
't Lijkt mij wel typisch Britse humor trouwens...hele hype creeëren ("Who impregnated Laura?" ipv "Who shot Phil?" ) en dat dan uiteindelijk blijkt dat de dader alleen bekend is bij de spermabank
quote:Ja, Eastenders is daar altijd erg goed in inderdaad. Maar zelf denk ik dat ze die beelden van een krikkende laura niet laten zien, omdat het voor ons een mysterie moet blijven met wie ze het heeft gedaan.
Op maandag 2 december 2002 17:28 schreef Reticulin het volgende:
Ja, maar dan hadden we eigenlijk net zo goed gezien moeten hebben met wie ze lag te krikken't Lijkt mij wel typisch Britse humor trouwens...hele hype creeëren ("Who impregnated Laura?" ipv "Who shot Phil?"
) en dat dan uiteindelijk blijkt dat de dader alleen bekend is bij de spermabank
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:47 schreef ruby het volgende:
En..wat denken jullie? Zal Phil Lisa daadwerkelijk vermoord hebben?
Wie de vader van Laura's kind is komen we met kerst te weten, Ian is ook heel wat plan.
quote:Ah kerst...dan hebben ze altijd weer zo'n mooie special. Ik kijk er al weer helemaal naar uit.
Op dinsdag 3 december 2002 21:54 schreef schatje het volgende:Wie de vader van Laura's kind is komen we met kerst te weten, Ian is ook heel wat plan.
quote:Ik heb begrepen dat dat weer een "twohander" wordt.
Op zaterdag 7 december 2002 17:09 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat de geruchten van een speciale Portugal uitzending waar zijn.
quote:* ruby zet het pak tissues alvast alvast op de tafel.
Op zaterdag 7 december 2002 23:37 schreef ibo het volgende:
Ik heb begrepen dat dat weer een "twohander" wordt.
(Twee handen nodig om je tranen weg te vegen)
quote:We praten je wel even bij hoor.
Op zondag 8 december 2002 20:35 schreef Jane het volgende:
Jaaaaaarenlang naar Eastenders gekeken. Eigenlijk de enige soap die ik ooit echt gevolgd heb.
Maar toen had ik het een tijdje erg druk en heb ik het niet meer gevolgd. Beetje jammer wel, want ik keek er altijd naar uit. Zat laatst toevallig te denken dat ik maar weer eens moest gaan kijken. Ik weet dat ik er binnen een paar afleveringen weer in zit, maar in het begin snap je er natuurlijk niks van.
Maar ja, hoe dan ook een briljante soap, die de titel 'soap' eigenlijk niet mag hebben.
Nieuwsbericht van de BBC erbij gevonden:
quote:£250,000
Ex-EastEnder tells of overdose
Former EastEnders star Daniella Westbrook took an overdose because she "despised" herself.
Westbrook gained tabloid notoriety when a newspaper picture showed the septum of her nose had disintegrated after spending a reported £250,000 on drugs.She told the Radio Times she has been rehabilitated for more than a year and described the drug as "a killer".
The 28-year-old actress said: "I had so many rock bottoms. I tried to overdose a few times with paracetamol and Night Nurse.
"It was a feeble cry for help because I despised myself.
"I'd look in the mirror and pretend 'I'm not that bad. Nothing a little make-up can't hide'.
"But the fact is, I was like a dead person walking."
Her five-year-old son Kai knew something was wrong because she would often shake after snorting cocaine.
Nose operation
"I looked after him well, but I shook when I took cocaine. Now he says, 'Mum it's great you don't shake any more'.
"He wants my nose done, and I've promised him it will be."
Despite claims that she was clean she appeared to be under the influence when she was a guest on Channel 4's The Priory last year.
"I said I was clean, but it was obvious I wasn't," she said.
"I looked about 50, and my voice was shaky.
"I should never have been allowed on. They wanted to laugh at me, rip me apart.
"I despise that sort of thing, but it did me the world of good because watching it I realised I'm so ill.
"When it came to the crunch I thought, hang on, I don't want to die."
Soon after that TV appearance she checked into a clinic in Arizona which finally helped her to wake up to the dangers of the drug.
"It's a killer," said Westbrook, who says in the Radio Times interview that she actually left EastEnders to give her more time to use drugs.
"I want to stay clean - and I will. I look back and think 'you mug'. I had everything for the taking and messed up."
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 10-12-2002 22:19]
quote:Wat ziet dat er raar uit zeg!
Op woensdag 11 december 2002 14:20 schreef ibo het volgende:
Ach....Sam met een zielig neusje.
quote:Ja, wat een spook was dat zeg. Dan vind ik de huidige Sam Mitchell er een stuk beter uitzien.
Op dinsdag 10 december 2002 21:49 schreef schatje het volgende:
Herinneren jullie deze dame nog??
Leuke neus inderdaad.
Het loopt al aardig tegen kerst EastendersFans! Hebben jullie er ook zo'n zin in?
quote:Geen rietje gebruikt misschien.
Op woensdag 11 december 2002 21:18 schreef ruby het volgende:[..]
Leuke neus inderdaad.
quote:
Het loopt al aardig tegen kerst EastendersFans! Hebben jullie er ook zo'n zin in?
quote:Eigenlijk zie ik er een beetje tegenop, het wordt weer zo'n drama.
quote:Trouwerij is wel leuk toch??
Op donderdag 12 december 2002 12:17 schreef ibo het volgende:[..]
Eigenlijk zie ik er een beetje tegenop, het wordt weer zo'n drama.
quote:Ware het niet dat er zelden een trouwerij van een leien dakje verloopt in EastEnders.
Op donderdag 12 december 2002 23:18 schreef schatje het volgende:
Trouwerij is wel leuk toch??
quote:Tja...het is alsof er een vloek over die familie hangt.
Op dinsdag 17 december 2002 21:07 schreef schatje het volgende:
'Peace O Earth' krans op de voordeur bij de Mitchell's heeft er ook niet lang gehangen.
En wanneer zal Zoe er achter komen dat Kat en Anthony in luv zijn? Zeker met kerst??
With several established characters bidding farewell to Walford during the first few months of 2003, it's all change over at EastEnders.
"There will be a lot of upheavals in the Square," explains Louise Berridge, who took over as EastEnders executive producer last summer."One particularly important new character, who will be returning in January, is Vicky Fowler.She has very strong links to old Walford, and we'll be seeing much more of her over the coming months."
So, with the tabloids already dubbing her soap's new axewoman, will Louise be adding any more exits to those already announced which include Todd Cary (Mark Fowler), Dena Gaffney (Robbie Jackson) and Tony Caunter (Roy Evans)??
"Over the past months it looked as if a lot of people were being hit, but those exits are actually being spread over al very long timescale, " states Louise."To me, the title axewoman is wrong, it's more like pruning to encourage new growth! I havent't taken over and started getting rid of people just to put my stamp on the show, in each case there's been a real reason writing the character out.No one's been fired."
In terms of specific storylines, plenty of loose ends will be tied up, starting with Ant/Kat/Zoe love triangle."It would be cheating the viewers not to give the outcome to this, and we like to do something unexpected for New Year, so it may not be resolved in the way people imagine, " says Louise.Also, the story concering Phil Mitchell and the disappearance of Lisa Fowler will be carrying on into spring with a major revelation.Dot Branning returns to Walford around early March, but what's her husband, Jim, been getting up while she's away??
"The Moon family will also be a big focus," adds Louise."Shane Riche has fitted in perfectly as Alfie, he's got this marverllous new energy that we really needed on sreen and he's brought in some comedy too.But there's an edge of darkness to Alfie, and we'll see a little more of that.
Finally, bieuwers will be pleased to hear that one couple should be in for an easier ride in 2003."Billy and Little Mo Mitchell definitely deserve some happines, and will be finding a way to give them that," promises Louise.
"On the Dot", a special festive treat, viewers can take a trip down memory lane this fortnight in an EastEnders special which relives Dot Branning's childhood.Tune in to BBC1 on 2 January.
(bron: Inside Soap)
quote:Wie is zij nou weer? De verloren dochter van Pauline?
Op vrijdag 20 december 2002 19:23 schreef schatje het volgende:
EastEnders in 2003, preview, interview met Louise Berridge, uitvoerend producer
"One particularly important new character, who will be returning in January, is Vicky Fowler.She has very strong links to old Walford, and we'll be seeing much more of her over the coming months."
quote:Als dat maar niet zo langdradig gaat worden, want dat vind ik wel bij Eastenders. Een bepaalde "storyline" kan wel eens flink uitgemolken worden.
Also, the story concering Phil Mitchell and the disappearance of Lisa Fowler will be carrying on into spring with a major revelation.
quote:Misschien dat ik een aflevering gemist heb, maar waar hangt ze uit en waarom?
Dot Branning returns to Walford around early March, but what's her husband, Jim, been getting up while she's away??
quote:Michelle Fowler had een vluggertje met Den Watts, en Vicky is het resultaat daarvan.
Op maandag 23 december 2002 18:18 schreef ruby het volgende:[..]
Wie is zij nou weer? De verloren dochter van Pauline?
![]()
quote:Ik vind het niet zo erg.
Als dat maar niet zo langdradig gaat worden, want dat vind ik wel bij Eastenders. Een bepaalde "storyline" kan wel eens flink uitgemolken worden.
quote:Is mij ook ontgaan, misschien Nigel ofzo, in werkelijkheid heeft ze een uitstapje naar ITV gemaakt voor een drama serie.
Misschien dat ik een aflevering gemist heb, maar waar hangt ze uit en waarom?
quote:Je wilt het vast niet geloven, maar m'n ogen werden waterig..
Op dinsdag 24 december 2002 21:21 schreef LouLou het volgende:
Die Mitchells he...tsssk....kan Phil de ergste dingen doen, de grootste ass zijn die er rond loopt, als ie dan zo zielig op dat dak staat te huilen om Jamie vind ik hem toch weer lief.
quote:Ian>>
Op dinsdag 24 december 2002 16:12 schreef ruby het volgende:
En dat allemaal weer met kerst. Eastenders komt ook nooit ongeschonden de kerstdagen door he.
Wat een verrassing dat Mark 'terug' is, misschien heeft hij Lisa wel vermoord, hij kan een uitstapje naar Porugal hebben gemaakt.Hij had een bepaalde blik in zijn ogen toen Martin daar een opmerking over maakte.Of misschien praat ik gewoon onzin.
En laat Jamie maar lekker dood gaan, ik was dat jong toch spuugzat.
Vrolijk kerstfeest allemaal.
quote:Het schoot ook even door mijn hoofd dat Mark Lisa wel eens vermoord zou kunnen hebben. Hij keek zo miserabel bij...
Op dinsdag 24 december 2002 21:59 schreef schatje het volgende:
Ian>>Wat een verrassing dat Mark 'terug' is, misschien heeft hij Lisa wel vermoord, hij kan een uitstapje naar Porugal hebben gemaakt.Hij had een bepaalde blik in zijn ogen toen Martin daar een opmerking over maakte.Of misschien praat ik gewoon onzin.
En laat Jamie maar lekker dood gaan, ik was dat jong toch spuugzat.
Vrolijk kerstfeest allemaal.
P.S. Wat zal die Laura op haar neus kijken nu ze de scheidingspapieren getekend blijkt te hebben.
-edit- Ook alvast een vrolijk kerstfeest.. Ik hoop dat ik de komende dagen Eastenders nog kan kijken want we gaan dus weg met de kerst en anders laat ik het opnemen en anders hebben we altijd de zondag met de omnibus nog.
En Jamie....ach....Vond 't toch een snertjong
Ook weet ik ongeveer zeker wie de vader is van jankhoofd Laura's kind...
Ben wel benieuwd naar Vicky, hoe oud zou die nu zijn? Hopelijk krikt ze een beetje het babe-gehalte op
quote:Is het Gus of is het Paul???
Op woensdag 25 december 2002 01:53 schreef Reticulin het volgende:
Dot is geloof ik naar haar (half?)zus die erg ziek is.En Jamie....ach....Vond 't toch een snertjong
Ook weet ik ongeveer zeker wie de vader is van jankhoofd Laura's kind...
Ben wel benieuwd naar Vicky, hoe oud zou die nu zijn? Hopelijk krikt ze een beetje het babe-gehalte op
Ik had trouwens wel verwacht dat Pat Martin wat meer bij zou staan (of dat daar iig een issue van gemaakt zou worden), Pat heeft jaren geleden toch ook iemand aangereden (weliswaar onder invloed van drank), ik had verwacht dat EE daar wel op terug zou kijken in de serie.
Tis wel spannend nu, idd video recorder instellen vanavond!
quote:geen van beiden
Op woensdag 25 december 2002 10:16 schreef ruby het volgende:[..]
Is het Gus of is het Paul???
quote:Ik hoop 't niet...Jamie opgerot, jankhoofd Laura weg, kan niet beter
Op woensdag 25 december 2002 23:54 schreef schatje het volgende:
Ian heeft Laura op straat gezet met kerst, wat was hij lekker hard.Ik vermoed dat hij haar uiteindelijk toch weer in huis neemt door druk van de kinderen.
Vond 't weer 2 geweldige afleveringen
quote:Heb je misschien de tweede aflevering op eerste kerstdag gemist?
Op donderdag 26 december 2002 22:17 schreef schatje het volgende:
Ik vermoed na het zien van de uitzending dat Garry de vader is van Laura's kind.En aan Jamie moest ik ook denken.
*smul*
quote:Dat heb ik dan gemist, kijkt een zondag nog maar even.
Op vrijdag 27 december 2002 10:34 schreef ibo het volgende:[..]
Heb je misschien de tweede aflevering op eerste kerstdag gemist?
Laura heeft Gary al aangesproken op zijn vaderschap.
Wat een mooi einde vandaag, de klassieker.
Thu 2 Jan, 19:30 - 20:30 60 mins
When Dot learns that the woman who adopted her during the war is dying, it begins a moving, painful and ultimately uplifting journey back to her wartime past.
(van de bbc site geplukt)
quote:Ik vermoed dat het nogal saai wordt, en daarom zie ik er ook een beetje tegenop.
Op donderdag 2 januari 2003 20:14 schreef ruby het volgende:
Mooi, een uur lang. Hoewel ik een beetje op zie tegen een uur lang Dot met haar drama's maar ach, het hoort erbij.
quote:Dan gaat ze weer met zo'n dramatisch stemgeluid lullen... Ik hoop dat ik wakker blijf!
Op donderdag 2 januari 2003 20:19 schreef schatje het volgende:
Ik vermoed dat het nogal saai wordt, en daarom zie ik er ook een beetje tegenop.
By the way, nog een heel gelukkig nieuwjaar Eastendersfreaks!
quote:Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
Op donderdag 2 januari 2003 20:22 schreef ruby het volgende:[..]
By the way, nog een heel gelukkig nieuwjaar Eastendersfreaks!
Enne het gaat lekker met dit topic, is wel een succes te noemen.
quote:Thanx!
Op donderdag 2 januari 2003 20:25 schreef schatje het volgende:
Jij ook een gelukkig nieuwjaar.Enne het gaat lekker met dit topic, is wel een succes te noemen.
Ja he, het gaat zeker goed met dit topic. Het gaat dan wel niet zo snel als bij BB bijvoorbeeld, maar dat doet er niet toe. Als er maar een Eastenders-topic is.
Trouwens, wij kijken nu niet naar Dot.. Effe geen energie voor dat flauwe gemekker. En als het toch wat blijkt te zijn, kijk ik zondag wel weer.
Het zou natuurlijk kunnen, want Eastenders is Eastenders niet als hier geen addertje onder het gras zou zitten. Nu raakt Gary natuurlijk helemaal overspannen en staat z'n relatie met Lynne op springen (tenminste, zo gaat het lopen denk ik). En straks blijkt de babystress allemaal voor niets (nou ja, niet helemaal natuurlijk want hij heeft wel met Laura liggen rampetampen) te zijn geweest.
Wat denken jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-01-2003 23:16]
Hoewel ze wel met 't hoedje van Gus thuiskwam...?
Enne, hoe lang zal 't duren voor Sonya zichzelf van kant maakt om bij Jamie te zijn? Ik kan niet wachten
De Dot-episode heb ik opgenomen en met een half oog gekeken, maar 't leek me nou niet echt leuk...
Dus voorlopig blijft mijn geld op Garry staan, tenzij Gus binnen een paar weken weer Walford op komt wandelen natuurlijk.
quote:Bedoel je niet dat Anthony dat aan Ian heeft verteld over z'n vasectomie?
Op zaterdag 4 januari 2003 12:41 schreef LouLou het volgende:
Whoa Ruby, zo zorg je wel even voor een beetje oproer zeg..
Zou het echt zijn??? nah, ik denk echt Garry, Gus was gewoon te sukkelig om op Laura te kruipen en Paul zijn manier van reageren klopt dan niet.
Hij heeft tenslotte het nieuws aan Ian gebracht dat het kind niet van hem kon zijn wegens zijn toch wel geslaagde vasectomie en dan had ie kunnen weten dat het kind van hem kon zijn....en nu lijkt dear Dr. Truman me wel het type dat Laura daarover zou willen spreken maar dat doet ie totaal niet.Dus voorlopig blijft mijn geld op Garry staan, tenzij Gus binnen een paar weken weer Walford op komt wandelen natuurlijk.
Ik denk dat m'n mannetje er niet eens zo naast zit. En zoals Ibo hierboven vermeld, er gaan geruchten dat de baby donker zal zijn.
Ja ja, dit is stof om over na te denken mensen!
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 13:44 schreef ruby het volgende:
Bedoel je niet dat Anthony dat aan Ian heeft verteld over z'n vasectomie?Anthony valt dus zowiezo af.. Maar z'n broertje Paul zou heel goed kunnen! Die was namelijk ook kachel die avond. En Gus blijft ook een verdachte. Waar zit die gozer eigenlijk?
quote:Waar de geruchten vandaan komen, weet ik niet echt. Er was wel al eerder over gespeculeerd in dit topic. Maar aangezien m'n vriend erover begon, dacht ik dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben. Spannennnnnd.
Op zaterdag 4 januari 2003 13:48 schreef LouLou het volgende:<--ikke nu.
Haal ze helemaal door elkaar, how stupid..tja..Paul zie je nu ook niet meer zo en Gus al helemaal niet..
Zou het dan zo zijn om ze later met een klapper weer in het verhaal te krijgen...? Verdorie je maakt me aan het twijfelen!![]()
Maarre...waar komen die geruchten dan vandaan?
quote:Ach die jongen moet ook wel eens wat kwijt he?
Op zaterdag 4 januari 2003 15:03 schreef Reticulin het volgende:
't Zou me wel tegenvallen van Paul als die met Laura heeft liggen krikken!
Dat maakt het toch des te leuker voor de kijkers?
quote:Paul heeft trouwens ook in Ab Fab meegespeeld, als de vriend van Edwina's ex.I
Op zaterdag 4 januari 2003 15:03 schreef Reticulin het volgende:
't Zou me wel tegenvallen van Paul als die met Laura heeft liggen krikken!
En ik denk nog steeds dat Garry de vader is van Laura's kind.
quote:Ehm...ja...maarre....Laura? Nee, mijn respect voor Paul zal dan flink afnemen...
Op zaterdag 4 januari 2003 17:30 schreef ruby het volgende:[..]
Ach die jongen moet ook wel eens wat kwijt he?
![]()
Dat maakt het toch des te leuker voor de kijkers?
En ja, had 'm gezien in AbFab, opeens een kneuzerige nicht hehehehe
quote:Ooh, het ging je specifiek om Laura?! Nee, dat kan ik ook niet begrijpen. Maar mocht dat zo zijn, dan moet ie wel flink lam zijn geweest.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:01 schreef Reticulin het volgende:
Ehm...ja...maarre....Laura? Nee, mijn respect voor Paul zal dan flink afnemen...En ja, had 'm gezien in AbFab, opeens een kneuzerige nicht hehehehe
quote:Of "he put a bag over her head" zoals Ian 't spijkerhard zei
Op zaterdag 4 januari 2003 22:30 schreef ruby het volgende:[..]
Ooh, het ging je specifiek om Laura?! Nee, dat kan ik ook niet begrijpen. Maar mocht dat zo zijn, dan moet ie wel flink lam zijn geweest.
Nee, met jankhoofd Laura liggen krikken is echt iets om voorgoed je respect mee kwijt te raken!
Zelf vond ik Mel een van de leukere karakers, dus ik ga zeker even kijken hoe Tamzin het doet als ander personage.
quote:Met de moeder van Tom mee...
Op maandag 6 januari 2003 23:43 schreef schatje het volgende:
Waar is Sharon eigenlijk gebleven??
quote:Hmmm ja, dat is ook zo. Maar ze ging toch maar voor een paar dagen?
Op dinsdag 7 januari 2003 00:36 schreef Reticulin het volgende:
Met de moeder van Tom mee...
quote:Ze voegen inderdaad niet zo veel toe aan Eastenders nee.
Op dinsdag 7 januari 2003 23:23 schreef schatje het volgende:
Dat Spencer jong vind ik maar niks, en die oma eigenlijk ook niet.
Wat zijn Nathaly en Ricky allemaal aan het doen he... ow ow ow, dat wordt weer drama.
quote:Dat weet ik niet meer, maar blijkbaar heeft ze er een paar dagen aan vast geplakt
Op dinsdag 7 januari 2003 19:02 schreef ruby het volgende:[..]
Hmmm ja, dat is ook zo. Maar ze ging toch maar voor een paar dagen?
quote:Ik weet het wel zeker
Op woensdag 8 januari 2003 16:47 schreef ruby het volgende:
M'n vriend had weer een nieuwe theorie.![]()
Hij denkt dat Kat Slater uiteindelijk een relatie krijgt met Alfie. Wat denken jullie?
quote:En als er, naast de Mitchells, één familie is die goed is in ruziemaken dan zijn het de Slaters wel...Dat wordt dus weer genieten de komende Eastenders-afleveringen
Op donderdag 9 januari 2003 21:03 schreef schatje het volgende:
Al die gezichten toen Ian het eruit gooide, dat wordt ruzie bij de Slaters.
quote:Ja, die kan domme koppen trekken.
Op vrijdag 10 januari 2003 16:13 schreef ibo het volgende:
Vinden jullie Gary ook zo'n ei?
quote:Ja, niet om aan te zien eigenlijk.
Op vrijdag 10 januari 2003 16:13 schreef ibo het volgende:
Vinden jullie Gary ook zo'n ei?
Wat een drama weer vanavond he..och och och.
Ja, het klopt. Ik heb het van de week gelezen in een Engels blad. Kat vind Anthony eigenlijk maar saai..en ziet ineens wat in Alfie. (vind ik ook veel beter bij Kat passen dan Anthony)
Ook vandaag in OK magazine een interview gelezen met Peggy, die gaat er binnenkort uit maar komt weer terug, volgend jaar, wisten jullie dat al? Robbie gaat er ook uit (maar dan voor goed), ik vraag me trouwens af waar Gita is? Die heb ik al een tijdje niet gezien geloof ik, die zal er dan ook wel uit gaan.
En ik heb gelezen dat Mark gaat overlijden aan zijn ziekte, dus die gaat er ook uit. Wel jammer dat er een aantal vaste gezichten Eastenders gaan verlaten.
Tenslotte las ik dat Vicky (gespeeld door een nieuwe actrice) binnenkort inderdaad terug komt in de Square.
Wat ik trouwens raar vond, vorige week bij de begrafenis van Jamie..dat die bloemen (ofzo) van Grant bezorgd werden..hoe kon hij dat weten dat Jamie dood is? Hun hebben toch geen contact verder meer?
Ben wel heel benieuwd hoe lang Ricky en Natalie het volhouden om niet ontdekt te worden....
Hmm, ik wist niet dat er bloemen van Grant bezorgd waren. Maar er stond al eerder op dit forum dat Grant terug zal keren.
quote:Misschien samen met Peggy, als die uiteindelijk weer terugkeert, ik zie liever hem dan Phil.
Op zondag 12 januari 2003 11:44 schreef ruby het volgende:Hmm, ik wist niet dat er bloemen van Grant bezorgd waren. Maar er stond al eerder op dit forum dat Grant terug zal keren.
quote:Spannend, heeft natuurlijk met Lisa te maken??
Op donderdag 16 januari 2003 17:24 schreef ibo het volgende:
Ik lees net op een Eastendersforum dat Kate (die nieuwe vriendin van Phil) een undercover politieagente is.
quote:Hmmm, Sonia, dat zou kunnen.. Van Jamie natuurlijk.
Op donderdag 16 januari 2003 21:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]One of these EastEnd girls is going to hear the patter of tiny feet...
Who's pregnant??
Sam..misschien nog van die gek Trevor.
En Cat...Anthony of Alfie.
Ik heb deze week wederom geen Eastenders gezien, dus ga ik er zondagmiddag maar weer een Eastendersmiddag van maken.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:24 schreef ibo het volgende:
Ik lees net op een Eastendersforum dat Kate (die nieuwe vriendin van Phil) een undercover politieagente is.
Maar jah, zit er eindelijk een knappe actrice tussen, blijkt het weer tijdelijk te zijn.
quote:mwah ik vind Sam Mitchell anders ook wel aardig
Op vrijdag 17 januari 2003 13:08 schreef APK het volgende:[..]
![]()
Maar jah, zit er eindelijk een knappe actrice tussen, blijkt het weer tijdelijk te zijn.
Het wordt tijd dat Grant terugkomt.
quote:Heeft dat er ooit bijgezeten dan?
Op zaterdag 18 januari 2003 19:17 schreef schatje het volgende:
Voor de dames zit er niet echt iets leuks bij.
quote:Ik werd gek van Beppe z'n stem. Net alsof er steeds roggels dwars zaten.
Op zondag 19 januari 2003 11:32 schreef ibo het volgende:
Beppe was toch niet verkeerd vond ik.
quote:Liever Gianni dan.
Op zondag 19 januari 2003 11:32 schreef ibo het volgende:
Beppe was toch niet verkeerd vond ik.
Zal Nathalie bij Barry blijven of valt ze uiteindelijk toch voor Ricky?
quote:Ricky heeft echt wel een bezopen kop gekregen.
Op woensdag 22 januari 2003 20:56 schreef ruby het volgende:
Zou Phil z'n nieuwe vlam echt verliefd op hem worden of blijft ze in haar rol?Zal Nathalie bij Barry blijven of valt ze uiteindelijk toch voor Ricky?
En heb je die spoilerfilmpjes niet gezien??
Het beste van BBC1 zeg maar, stukjes van EastEnders zaten er tussen.
quote:En Ricky vindt zich zelf wel heel gers hoor.. Toen ik dus live op de set (ja ja, even benadrukken hoor
Op woensdag 22 januari 2003 21:01 schreef schatje het volgende:
Ricky heeft echt wel een bezopen kop gekregen.En heb je die spoilerfilmpjes niet gezien??
Het beste van BBC1 zeg maar, stukjes van EastEnders zaten er tussen.
Neeeee, die spoilerfilmpjes heb ik inderdaad niet gezien. Even goed opletten maar want dat maakt me altijd zo lekker nieuwsgierig!
quote:Is echt het mooiste wat je als fan kan meemaken, een dagje op de set van EastEnders.
Op woensdag 22 januari 2003 21:14 schreef ruby het volgende:[..]
En Ricky vindt zich zelf wel heel gers hoor.. Toen ik dus live op de set (ja ja, even benadrukken hoor
) was, liep ie ook rond alsof ie God's gift was.
quote:Uhm, het waren geen spoiler filmpjes, ik heb niet helemaal goed opgelet.
Neeeee, die spoilerfilmpjes heb ik inderdaad niet gezien. Even goed opletten maar want dat maakt me altijd zo lekker nieuwsgierig!
quote:Maar ik ben altijd mezelf gebleven hoor.
Op donderdag 23 januari 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Is echt het mooiste wat je als fan kan meemaken, een dagje op de set van EastEnders.
quote:En al die bejaarden moeten ook weg!
Op vrijdag 24 januari 2003 17:06 schreef schatje het volgende:
En daar was Vicky ineens, heb zo mijn twijfels, er moeten niet teveel jongeren inkomen.Dat Spencer jong alleen al.![]()
![]()
quote:ja en 't is niet eens een lekker wij...euh....mooi meisje!
En daar was Vicky ineens, heb zo mijn twijfels
quote:Jij vindt Jim en Dot dus niet leuk??
Op vrijdag 24 januari 2003 17:26 schreef APK het volgende:[..]
En al die bejaarden moeten ook weg!
quote:Ik heb het al eens eerder gepost...
Op zaterdag 25 januari 2003 00:08 schreef schatje het volgende:
Jij vindt Jim en Dot dus niet leuk??
Okay, Dot hoort bij EE, maar die andere bejaarden.....
De moeder van Alfie. (Kan dus echt niet acteren.)
Jim.
Aaaargh, het is een tijdje geleden: De tongzoen van Pat en Roy. Brrrrr.
Gelukkig is Ethel dood.
quote:Ik irriteer me nu al aan haar. Op één of andere manier past het Amerikaanse accent niet in deze serie, misschien dat het daar aan ligt.
En daar was Vicky ineens, heb zo mijn twijfels, er moeten niet teveel jongeren inkomen.Dat Spencer jong alleen al.![]()
![]()
Mark, het ziet er niet gunstig uit voor hem...hoe lang zal het duren tot de volgende begrafenis te zien is?
quote:Nee, die vertrekt gewoon weer op zijn motor.
Op zaterdag 25 januari 2003 12:00 schreef ruby het volgende:[..]
Mark, het ziet er niet gunstig uit voor hem...hoe lang zal het duren tot de volgende begrafenis te zien is?
quote:Welk amerikaans accent. Er zit niks amerikaans in.
Op zaterdag 25 januari 2003 12:00 schreef ruby het volgende:[..]
Op één of andere manier past het Amerikaanse accent niet in deze serie, misschien dat het daar aan ligt.
En ja mark, die zal ook wel niet zo heel erg lang meer leven. Ik vind het de beste soap ooit maar momenteel komen en gaan er wel veel in die serie zeg.
quote:Ruby bedoelt Vicky.
Op zaterdag 25 januari 2003 16:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Welk amerikaans accent. Er zit niks amerikaans in.
quote:Dat begrijp ik ja. Maar ik kon toch niet echt een amerikaans accent ontdekken. Mja ach soap he, alles kan
Op zaterdag 25 januari 2003 16:34 schreef schatje het volgende:[..]
Ruby bedoelt Vicky.
quote:Laat ik het er dan op houden dat het Amerikaans moest voorstellen. Ik heb ook niet het idee dat zij een echte Amerikaanse is. Maar misschien komt het wel omdat het accent zo raar overkomt tussen het Engelse accent.
Op zaterdag 25 januari 2003 16:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Dat begrijp ik ja. Maar ik kon toch niet echt een amerikaans accent ontdekken. Mja ach soap he, alles kan
Momenteel botert het nog niet tussen mij en Vicky.
quote:Klopt, het kwam heel gemaakt over.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:18 schreef ruby het volgende:[..]
Laat ik het er dan op houden dat het Amerikaans moest voorstellen.
quote:Afschuwelijk kind is het.
Momenteel botert het nog niet tussen mij en Vicky.
quote:Ja, het flitste ook even door mijn hoofd dat ik iets anders hoorde dan wat de bedoeling was toen ik haar hoorde praten. Ik dacht er een vleugje Iers in te herkennen (ook al deed ze haar uiterste best om Amerikaans te over te komen).
Op zaterdag 25 januari 2003 18:52 schreef Reticulin het volgende:
d'r accent komt meer een beetje schots/iers over dan amerikaans...of noord-engels....of weetikveelwat....niet amerikaans in elk geval
quote:Was dat op de Nederlandse buis?
Op zaterdag 25 januari 2003 19:43 schreef schatje het volgende:
Ik zag Spencer net ook in een Ariel commercial, leuk.
Ik heb wel heel vaak die gozer gezien die toen een verhouding had met Irene (van Terry) in een commercial. Hoe heette die kwijlebabbel ook al weer?.....Hmmmm, Troy ofzoiets.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef ruby het volgende:[..]
Was dat op de Nederlandse buis?
quote:
Ik heb wel heel vaak die gozer gezien die toen een verhouding had met Irene (van Terry) in een commercial. Hoe heette die kwijlebabbel ook al weer?.....Hmmmm, Troy ofzoiets.
Dat was iets met gel geloof ik.
Overigens werd er ook in het forum vermeld dat Vicky een beetje een zelfde soort persoontje moet voorstellen als Jeanine Butcher, met die valse glimlachjes en gemene trekjes. Viel mij eigenlijk ook al op.
Brrr, ik ben nog niet over Vicky uitgepraat.
Laura
is back, wat een toeval, gelijktijdig met Garry en Lynne.
En dat vriendinnetje van Zoe, Kelly, die heeft mij wel overtuigd, dus van mij mag ze blijven.
Vicky haar bewegingen irriteren me ook. Wil zij onmiddellijk ontslag indienen?
quote:Janine was wel geloofwaardig als een kreng.
Op dinsdag 4 februari 2003 18:58 schreef Mistoffelees het volgende:
Heb mezelf geleerd om nieuwe karakters het voordeel van de twijfel te geven. Bij Kelly is dat inderdaad goed uitgepakt, maar ik weet nu al dat het met Vicky niks gaat worden. Janine II met extra-irritant accent. Mag ze asjeblieft naar de VS terug ? Pakketpost of per boot, als het maar per zsm is.
quote:Ja en die zie je niet meer zo veel de laatste tijd. Wordt er zeker langzamerhand uitgemoffeld en dan mogen we het met Vicky (die naam al) doen. Ik wens vervanging en wel per direct.
Op woensdag 5 februari 2003 22:39 schreef schatje het volgende:
Janine was wel geloofwaardig als een kreng.
Wat is er toch met Kate? Ze wil helemaal geen sex met Phil.
quote:Sharon wordt nu ook maar een beetje weggemoffeld, zonde eigenlijk.
Op donderdag 6 februari 2003 08:01 schreef ruby het volgende:[..]
Ja en die zie je niet meer zo veel de laatste tijd. Wordt er zeker langzamerhand uitgemoffeld en dan mogen we het met Vicky (die naam al) doen. Ik wens vervanging en wel per direct.
Wat is er toch met Kate? Ze wil helemaal geen sex met Phil.
quote:Ik hoop dat Sharon inderdaad wel een blijvertje is voor de komende tijd.
Op vrijdag 7 februari 2003 19:40 schreef schatje het volgende:
Sharon wordt nu ook maar een beetje weggemoffeld, zonde eigenlijk.
quote:Je kan soms wel zien dat ze lenzen in heeft, en die pruik van Peggy zit ook nooit voor een meter, dat weer teveel opgestoken, dan weer dat, en binnenkort is ze lekker pleite.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:44 schreef ruby het volgende:[..]
Ik hoop dat Sharon inderdaad wel een blijvertje is voor de komende tijd.
Kat en Alfie, echt wel chemistry tussen.
quote:Dat kapsel van Peggy deugt inderdaad niet. Echt zo'n ordie café coupe.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:51 schreef schatje het volgende:
Je kan soms wel zien dat ze lenzen in heeft, en die pruik van Peggy zit ook nooit voor een meter, dat weer teveel opgestoken, dan weer dat, en binnenkort is ze lekker pleite.
Aan de ene kant vind ik het toch wel jammer als ze weggaat, ondanks dat ik het een irritant mens vind. Weer een vertrouwd gezicht weg he.
quote:Ja, ik dacht al..wanneer wordt het nou een duidelijk dat Kate een undercover is. Ik wou al bijna geloven dat ze echt wat in Phil zag en dat haar undercover-gebeuren een gerucht was. Maar nee, de aap komt nu uit de mouw. Ik zie het al helemaal voor me: Phil Mitchell, I'm gonna arrest you, bla bla bla..
Op vrijdag 7 februari 2003 21:47 schreef schatje het volgende:
Mooi einde met Kate, bad boys, bad boys, whatcha gonna do...Kat en Alfie, echt wel chemistry tussen.
En Alfie, ik mag 'm wel. Hij gaat natuurlijk samen met Kat voor de baby zorgen.
Ow ja, om nog even over Vicky te zeiken.. Ze kijkt heel irritant uit haar ogen!
quote:Ze heeft er idd wel wat van weg.
Op zondag 9 februari 2003 17:39 schreef Nicole22 het volgende:
Vicky doet me een beetje denken aan Kelly van the Osbournes..jullie ook?
quote:Ik hoop het ook, echt een gouden koppel.
Ik hoop dat Kat en Alfie wat krijgen met elkaar, ze zouden een leuk stel zijn!
quote:http://www.sky.com/skynews/article/0,,30500-12242338,00.html
BREAK FOR PHIL MITCHELL
Eastenders actor Steve McFadden is taking a break from the soap, it has emerged.The star, who plays hardman Phil Mitchell, plans to leave the show in the autumn.
But unlike some other stars his character will not be killed off by BBC bosses.Instead, father of two McFadden, 43, who has been in the soap for more than a decade, will have a year out to take up other roles in TV dramas.
He will then return to Walford as the soap's favourite tough guy next year.
"After 12 years in Walford it is time for Phil Mitchell to take a break," he told The Sun newspaper.
"I'm going to stick my mechanic's overalls in a locker while I take a look at a few other projects."
Louise Berridge, executive producer of the soap, said: "Steve McFadden is one of television's most talented and versatile actors and we are very happy to support him in his desire to try out other roles.
"I look forward to welcoming him back to Albert Square in 2004."
McFadden joined Eastenders in January 1990, as one of the hardmen Mitchell brothers along with his brother Grant, played by Ross Kemp.
They quickly became two of the soap's most popular characters and were involved in some explosive story lines.
But just how Phil disappears from Walford for a year is a closely guarded secret.
A BBC spokeswoman said: "We never talk about the plots because we don't want to spoil it for the viewers."
Toch wel een dompertje eigenlijk.
quote:Jij kijkt ook alles wat los en vast zit!
Op zondag 9 februari 2003 17:59 schreef schatje het volgende:
http://www.sky.com/skynews/article/0,,30500-12242338,00.htmlToch wel een dompertje eigenlijk.
quote:EastEnders, ATWT.
Op zondag 9 februari 2003 18:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jij kijkt ook alles wat los en vast zit!
quote:En dat durf je zonder blikken of blozen te bekennen?
Op zondag 9 februari 2003 18:41 schreef schatje het volgende:
EastEnders, ATWT.![]()
![]()
quote:Tuurlijk.
Op zondag 9 februari 2003 18:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
En dat durf je zonder blikken of blozen te bekennen?
quote:Da's op zich wel klasse. Zo verbaas ik me ook steeds weer over het feit dat sommigen zonder blikken of blozen bekennen dat ze op een bepaalde politieke partij stemmen. Maar goed, dat is weer een ander topic.
Op zondag 9 februari 2003 18:49 schreef schatje het volgende:
Tuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |