je mist een 0..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Fer het volgende:
Alleen nog een 25km ombouw, kan dit nog overtreffen.
nope.. Misschien later ooit sper diff nemen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
He Turq, heb je de klinknagels van je diff vervangen voor bouten?
ja tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef FransDeens het volgende:
Die 1.6 afdekplaat maakt het wel geniaal af!
ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:17 schreef Fer het volgende:
Nee man, de VR6 en dan met 3 bougies naar de keuring gaan, dan later weer 100% vermogen erbij als je ze terugplaatst.
Controleer het oude diff eens, waarschijnlijk mist er een. Is namelijk een kwaaltje bij VW. Ze hebben een modificatieset waarbij je alle klinknagels moet vervangen voor bouten en moerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nope.. Misschien later ooit sper diff nemen..
klopt ook wat je zegt, daar was ik al langer van op de hoogte. Was eigenlijk aan het afwachten wanneer..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Controleer het oude diff eens, waarschijnlijk mist er een. Is namelijk een kwaaltje bij VW. Ze hebben een modificatieset waarbij je alle klinknagels moet vervangen voor bouten en moeren
ha vet man bedankt ik ga het topic volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad redelijk kansloos, totaal niet interessant en zeer low budget. Ook zeer veel gebeun, geknoei, gezeur en gescheld. Dus Nee, ik adviseer je ten zeerste om NIET verder te lezen, noch vorige pagina of filmpjes er op te bekijken. Je kunt gewoon omdraaien, je hoofd omlaag wijzen en weglopen met je 2.5TT, een 2.8 komt niet eens in de buurt van je super de luxe voertuig uit het zelfde jaar als mijn Mk2 (bj1765), waarbij de mijne eigenlijk alles nog is behalve 1765..
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ha vet man bedankt ik ga het topic volgen
Kun je beter naar polen gaan, ik laat mijn auto met nieuwjaar daar weer opnieuw spuiten..quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef T42 het volgende:
spuitwerk ziet er wel goed uit heb nog een auto die gespoten moet worden haha
kan ik beter polen hier zoekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je beter naar polen gaan, ik laat mijn auto met nieuwjaar daar weer opnieuw spuiten..
Wat zijn je verdere plannen nou?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je beter naar polen gaan, ik laat mijn auto met nieuwjaar daar weer opnieuw spuiten..
Verdere plannen zijn er te veel..quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Wat zijn je verdere plannen nou?
Ik hoop de voorbumper fixen en een mooie nieuwe nummerplaat erbij..
Heb je het uitlaatstuk aan de binnenkant ook een beetje glad gemaakt?
Heb nog wat meer vragen maar kan later..
Erg tof om te zien dat het ding omgekeurd is!!
(tof dat je weer terug bent)
Oef,kan een hele klus zijn,heb er laatst nog een artikel over gelezen...een ombouw van een R32 naar een 3.6 blok,conventionele kabelboom gemixed met Can bus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verdere plannen zijn er te veel..
Ben heel erg aan het twijfelen over de kabelboom, ik denk dat ik hem ga ombouwen naar Canbus, de motorkabelboom wil ik sowieso ombouwen naar een V6 kabelboom zodat de VVT en Variabele inlaat functioneert zoals het moet, wat nu niet het geval is ivm de VR6 kabelboom en ecu.
Uiterlijk doet mij voor nu ff helemaal niks..
Tis best slechte kwaliteit, maar je hoort dat mijn lmm harstikke dood is waardoor hij niet stabiel op 1 toerental kan lopen.. -_-
Canbus is iets complexer hé, je hebt een shitload aan modules nodig. In het kort;quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verdere plannen zijn er te veel..
Ben heel erg aan het twijfelen over de kabelboom, ik denk dat ik hem ga ombouwen naar Canbus, de motorkabelboom wil ik sowieso ombouwen naar een V6 kabelboom zodat de VVT en Variabele inlaat functioneert zoals het moet, wat nu niet het geval is ivm de VR6 kabelboom en ecu.
Uiterlijk doet mij voor nu ff helemaal niks..
Tis best slechte kwaliteit, maar je hoort dat mijn lmm harstikke dood is waardoor hij niet stabiel op 1 toerental kan lopen.. -_-
ik ben gespecialiseerd in VAG, ik weet waar ik over praat..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Canbus is iets complexer hé, je hebt een shitload aan modules nodig. In het kort;
Motor Management Computer
Zekeringkast onder de kap
ABS
Gateway
Zekeringkast interieur
Instrumenten paneel
Airbag
Deurregelmodules (j386, j387)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |