dan nog laten ze je echt niet in een vliegtuig stappen als je zo zat bentquote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noooouuuu........Het is niet zo dat je niks meer weet... Ik weet meestal altijd nog wel wat ik gedaan heb in een dronken bui.. Helaas weet ik dan ook weer als ik iets stoms/impulsiefs heb gedaan
Zo vond ik het een fantastisch idee om vorige week vrijdag; na het stappen in Scheveningen; nog even naar de zee te rennen en te zwemmen want ermahgerd IK ZIE DE ZEE HEUL NIET ZO VAAK!1!
En het is dat mijn collega me mee heeft gesleurd naar het hotel; want ik was al onderweg
En het is dan niet zo dat je niet wéét dat je het doet... Het is wel zoiets waar je achteraf van denkt: Dafuq was I thinking
Heel blij dus dat mijn collega me heeft tegen gehouden![]()
Dus ik kan me - in dat opzicht - wel inbeelden dat ie dacht ERMAHGERD IK WIL NÚ DE EIFELTOREN ZIEN IK BOEK NU NU NU.
Serieus; het zou mij ook zomaar kunnen overkomen![]()
Anywayyzzz... GoeiemorgenEn Sandra tofheid
![]()
Ik ga duimen (help even herinneren; want vast dat ik het niet meer weet tegen dan
)
ehmygewrdquote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg
Oh en goeiemorgen en zo
Oeh idd zeker fijnquote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thnx all!
Ik kan een week van tevoren waarschijnlijk via een consultant hier op de TU het gesprek nog een keer voorbereiden, dat is wel fijn.
GAAF!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg
Oh en goeiemorgen en zo
Ja daar wou ik ook al voor kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En voor iedereen die aids heeft aan bodylotion die blijft plakken (tot zover heb ik teruggelezen): Die vaseline spuitbussen zijn daar echt wel handig voor. Droogt schnel
Goeden tip. Ik maak nu eerst op wat ik nog allemaal heb staan en dan ga ik die proberen!quote:Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En voor iedereen die aids heeft aan bodylotion die blijft plakken (tot zover heb ik teruggelezen): Die vaseline spuitbussen zijn daar echt wel handig voor. Droogt schnel
Ik ben dus ook te lam voor bodylotionquote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar wou ik ook al voor kijkenMaar ik gebruik nu eik al nooit never geen bodylotion
Dus ik verwacht eik niet dat ik het zou gebruiken
je bent flauw gevallen in de badkamer en je maakt je zorgen over een wondje?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben vannacht flauw gevallen in de badkamer en nu heb ik een wondje op mijn hoofd. HOE?
Geen idee. Ik voelde me ziek, ben naar de badkamer gelopen. Daar ben ik out gegaan en daarna ben ik terug gewaggeld naar de bank, waar ik vanochtend wakker werd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent flauw gevallen in de badkamer en je maakt je zorgen over een wondje?
Waarom ben je flauwgevallen?
Dat lijkt me echt niet gezond hoor. Heb je je huisarts gebeld?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voelde me ziek, ben naar de badkamer gelopen. Daar ben ik out gegaan en daarna ben ik terug gewaggeld naar de bank, waar ik vanochtend wakker werd.
Nee, ik wacht het eerst wel even af. Op het wondje na voel ik me nu weer prima namelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet gezond hoor. Heb je je huisarts gebeld?
Ja + dat ik dus zo'n malloot ben die zichzelf ook bedenkt in de zomer. En ik heb de bodylotion naast mijn bed staan en als ik dan mijn shirt aan heb denk ik: Fuuuu... weer vergeten... en ja dan ben ik te lui om mijn shirt weer af te doen en alsnog in te smerenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben dus ook te lam voor bodylotion.
Maar dit gaat wel verdomd makkelijk en snel, plus voelt lekker![]()
Dus ik gebruik nog steeds lang niet vaak genoeg bodylotion, maar wel ietsje vaker, dat is al wat gewonnen toch?
In de zomer lukt het me dan nog wel, dan duik je toch half naakt je bed in.. Maar in de winter denk ik juist vaak ERMAGERD KOUD ZO SCHNEL MOGELIJK ALLES BEDEKKEN en dan past bodylotion er niet meer tussen
Zo velen werk terwijl ik die tijd ook zou kunnen vullen met liggenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja + dat ik dus zo'n malloot ben die zichzelf ook bedenkt in de zomer. En ik heb de bodylotion naast mijn bed staan en als ik dan mijn shirt aan heb denk ik: Fuuuu... weer vergeten... en ja dan ben ik te lui om mijn shirt weer af te doen en alsnog in te smeren
Heb je een revieuw?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor het laatst bodylotion gesmeerd in 1998.
Hmm misschien toch maar eens voor kijken voor deze winterquote:Op donderdag 21 november 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo velen werk terwijl ik die tijd ook zou kunnen vullen met liggen![]()
Zo herkenbaar
Maar dit spul helpt dus wel, omdat het zo snel gaat. Sprayen, smeren, kleren aan, liggen.
En als ik dan zo zit van "LE FU IK HEB M"N SHIRT AL AAN" doe ik alleen m'n armen en benen
Mijn benen zijn nu wel wat droog, die kunnen het op zich best gebruiken. Als ik bij mijn armen een bodybutter of iets gebruik, dan plakken ze na een uur nogquote:Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet het idee dat mijn huid dat nodig heeft.
Heel soms als ik te lang in een bad zonder badspul heb gezeten maar verder niet eigenlijk
n de ochtend doe ik het sowieso niet, altijd in de avond en dan nu 1x per maand ofzo maar moet eigenlijk vaker doenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:56 schreef Mirjam het volgende:
ik smeer tegenwoordig iedere avond oor het slapen gaan m'n armen in met bodylotion, dat vind ik wel fijnMaar in de morgen vind ik het inderdaad maar aids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik douche altijd in de morgen, heerlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik douche sowieso nooit 's ochtends want dat kost me teveel tijd, bodylotion heeft dan ook niet zoveel zin en zou nog meer tijd kosten, dus als ik het al gebruik dan is het ook in de avond
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef Mirjam het volgende:
Ja, niet te gretig overkomen en alleen maar ja zeggen op alles. Blijf gewoon bij jezelf, laat zien dat je gemotiveerd bent, maar doe het niet overkomen alsof je bereid bent door de modder te kruipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja, da's wel een goeie inderdaad. Thanks!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet te gretig overkomen en alleen maar ja zeggen op alles. Blijf gewoon bij jezelf, laat zien dat je gemotiveerd bent, maar doe het niet overkomen alsof je bereid bent door de modder te kruipen.
Ik vind in de avond douchen ook fijnerquote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik douche sowieso nooit 's ochtends want dat kost me teveel tijd, bodylotion heeft dan ook niet zoveel zin en zou nog meer tijd kosten, dus als ik het al gebruik dan is het ook in de avond
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:01 schreef Mirjam het volgende:
Zoek een tutorial over rimpels simulerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek een tutorial over rimpels simuleren![]()
Nee?
Ja die neiging heb je dan wel om overal maar ja en amen op te zeggen, dus die ga ik zeker onthoudenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat SQ zegt mir!
En veel succes zo
Ja geen idee eigenlijk, die hebben denk ik meer tijd ofzo. (quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bereid je even voor op de standaardvragen en bedenk alvast een argumentatie waarom ze jou moeten kiezen in plaats van een ouder persoon.
(waarom is het een vacature voor oudere mensen?)
Ik snap hem nog steeds niet... HOE kan zo'n functie nou geschikter zijn voor oudere mensen?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, die hebben denk ik meer tijd ofzo. ()
argumentatie voor mij zou kunnen zijn meer raakvlakken met de doelgroep (jeugd), betrouwbaar, flexibel, en creatief, zoiets
Mijn vader is, na een tijdje werkloos te zijn geweest, uiteindelijk ook aangenomen bij een bedrijf waar ze een voorkeur hadden voor een wat ouder persoon. Hun argument voor het willen van een ouder persoon was dat er nog best wat training nodig was om de functie goed te kunnen uitoefenen en ze hadden de hoop dat een wat ouder persoon op zoek zou zijn naar een vaste functie voor langere tijd en dat ze dus niet na een jaar weer zouden vertrekken waarna ze weer opnieuw iemand op moesten leiden. Die ervaring hadden ze nl een paar keer gehad met jongere werknemers...quote:Op donderdag 21 november 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bereid je even voor op de standaardvragen en bedenk alvast een argumentatie waarom ze jou moeten kiezen in plaats van een ouder persoon.
(waarom is het een vacature voor oudere mensen?)
Hier liggen al dagen wat mandarijntjes naar me te kijken. Maar ik doe gewoon stom en pak pepernoten. Zou niet moeten, maar heb maar weinig weerstand de laatste tijdquote:Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem al drie dagen een zak wortelen mee naar kantoor en elke dag komt ie ongeopend mee terug
Gezonderen tijdens die tijd van de maand, ik faal er in
(ik zit nu weer naar die zak te kijken van: meh.)
zou het iets met het weer te maken hebben?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier liggen al dagen wat mandarijntjes naar me te kijken. Maar ik doe gewoon stom en pak pepernoten. Zou niet moeten, maar heb maar weinig weerstand de laatste tijd
Of de stand van de maanquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou het iets met het weer te maken hebben?
(dat vind ik altijd zo'n heerlijke, gewoon het weer de schuld geven)
Oh goeie, ik vind ook dat het aan het weer ligtquote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou het iets met het weer te maken hebben?
(dat vind ik altijd zo'n heerlijke, gewoon het weer de schuld geven)
'Ja het heerst echt momenteel'quote:Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
of "iets dat in de lucht hangt"
Maakt niet uit op welke dag in het jaar je zit te niezen, er is altijd wel iemand die roept "Ja maar er hangt iets in de lucht hoor, er hebben meer mensen last van!!"
ALTIJD ECHT FUCKING ALTIJD!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Ja het heerst echt momenteel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |