SMOESJES OM ONS VAN DE WAARHEID WEG TE SLUIZEN!!!!quote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens héb ik niet eens een touchpad hierop. Magoe.
IK HEB EEN DESKTOPquote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
SMOESJES OM ONS VAN DE WAARHEID WEG TE SLUIZEN!!!!
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaaaajaaaaa Mandy, nu zijn jij en ik ineens de hipsters hier
NOG MEER LEUUUUUUUUUGENSSSSS!!!!quote:
CoDquote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Puckzzz het volgende:
LOL gefrustreerde Pinda hier.
Hij moest opnieuw beginnen in COD (nieuwe PSN account) en net dat laatste zetje naar rank 50 levert enige frustratie op
Ik denk juist dat ik ook zo'n trackpad ga kopen voor als ik de mac van megatoby gebruikquote:
geen idee waar het over gaat maar geef hem even een aai over zijn bol van me als supportquote:Op donderdag 21 november 2013 00:01 schreef Puckzzz het volgende:
LOL gefrustreerde Pinda hier.
Hij moest opnieuw beginnen in COD (nieuwe PSN account) en net dat laatste zetje naar rank 50 levert enige frustratie op
MAAR IK VIND ZE AIDSSSSSquote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAAR KUN JE GEWOON EEN OP AANSLUITEN
Ghost staat nog in pre order voor de 4.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CoD
is ie ghosts aan t doen? :v
hij heeft blops overgeslagen?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghost staat nog in pre order voor de 4.
COD 2 is ie aan het doen geloof ik. Of MW3...kan ook nog.
Zal ik doen...zodra ik hem mag aanrakenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
geen idee waar het over gaat maar geef hem even een aai over zijn bol van me als support
blops? Whut?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft blops overgeslagen?
Ermahgerd! Gerard Joling op Prednisonquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje too much plastische chirurgie en tand witten
en doe je knoopjes dichtquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje too much plastische chirurgie en tand witten
"ja maar dan zit mijn haar er tussenquote:
Dan vlecht 'ie het maar in.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
"ja maar dan zit mijn haar er tussen"
Nee die heeft ie ook gespeeld. Maar hij moest een nieuwe PSN account aanmaken want we zijn overgestapt naar een andere provider en Handige Harrie wist natuurlijk zijn account gegevens niet meer. Dus nu vanaf scratch opnieuw beginnenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee die heeft ie ook gespeeld. Maar hij moest een nieuwe PSN account aanmaken want we zijn overgestapt naar een andere provider en Handige Harrie wist natuurlijk zijn account gegevens niet meer. Dus nu vanaf scratch opnieuw beginnen
Daar konden we niet meer bij want Ziggo deed het al niet meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
je kunt toch ook gewoon je wachtwoord opvragen, die kun je naar je email laten sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |