quote:[refuses to leave a strip club]
: Dude, this is an *emergency*!
: So is this. It's a break-dancing stripper emergency!
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Dude where's my car?
Sean william scot? en die ander week niet...
Stand november:quote:
quote:
Er zijn er ook maar een paar, maar wel bekende films hier.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Thin Lizzy heel tof, maar ik kan geen film opnoemen.
Neenquote:
Neenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Lemans24 het volgende:
Bad Boys
Bad Boys 2
American Pie
The Internship
Dude Where is My Car
Dan is het Rushquote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Van jou had ik meteen het goede antwoord verwacht.
Sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie een duimpje.
word blij.
Is het neen.
flauw!
Ik ook en dat weet Sands.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zie een duimpje.
word blij.
Is het neen.
flauw!
(EN dan heb ik Rush verdorie nog gezien ook)
Dat wist ik ja.quote:
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 23:19 schreef Lemans24 het volgende:
Als we het over jaren autoracen hebben, Le Mans dan toevallig ook?
Ik onthou ook niet alle muziek die in een film zit, maar dankzij je hint vermoedde ik dat het die film moest zijn.quote:
Ik zag het net op de vorige pagina staan en zie die scene zo weer voor me, mooi nummer!quote:
Draakmevrouw +1quote:Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef drakin het volgende:
Zijn de oudjes misschien the Expendables?
Ik heb die film dit weekend gekeken, erg vermakelijk jaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag het net op de vorige pagina staan en zie die scene zo weer voor me, mooi nummer!
Ja met Heathquote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb die film dit weekend gekeken, erg vermakelijk ja
Heathquote:Op woensdag 20 november 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja met Heathen die geweldig leuke Bettany.
Zandmeneer + 1quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Sands het volgende:
Eric Bana
Ang Lee
Edward Norton
Liv Tyler
1/4quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Desunoto het volgende:
Die tegenvallende film van en met Clint Eastwood?
2/4quote:
3/4quote:Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef Desunoto het volgende:
Morgan Freeman
Daar houdt het voor mij ook mee op.
Tegenvaller?!?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Desunoto het volgende:
firefex +1quote:
ga je schamenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef Desunoto het volgende:
Ander duo. (Geen regisseurs)quote:
quote:
'Ja' en Nee.quote:
quote:
quote:John Mooney: Are you disappointed?
Charlie: Disappointed? Why should I be disappointed? I got rose bushes didn't I? I got a used car, didn't I? This other guy, what'd you call him?
John Mooney: The beneficiary.
Charlie: Yeah him, he got $$$ but he didn't get the rose bushes. I got the rose bushes. I definitely got the rose bushes. Those are rose bushes!
John Mooney: Mr. Babbitt, there's no reason to...
Charlie: To what? To get upset? If there is a hell, sir, my father is in it and he is looking up right now and he is laughing his ass off. Sanford Babbitt, you wanna be that guy's son for five minutes? I mean did you hear that letter? Were you listening?
John Mooney: Yes I was. Were you?
Charlie: Um, no, can you repeat it because I can't believe my fucking ears.
quote:Vul het bedrag in dat op de $$$ staat. Dichtste bij wint. Jullie hebben tot 17:15 om te antwoorden.
Te laat.quote:
3 miljoen, dus je zit er het dichtst bij in de buurt.quote:
Ik bedoelde natuurlijk 21 miljoen yenquote:
Er werd om dollars gevraagdquote:Op donderdag 21 november 2013 17:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 21 miljoen yen
Die is al tijden gestopt met acteren, iig voor Chicago. En tenzij het om een remake gaat zat 'ie ook niet in de Wizardquote:
Ik zag de vraag vlak voordat ik naar huis ging, dus in de auto over gedacht en kwam op hem zonder de rest van de hints gezien te hebben. Die heb ik dus snel ingevuld toen ik thuis was zonder goed naar de rest te kijken.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is al tijden gestopt met acteren, iig voor Chicago. En tenzij het om een remake gaat zat 'ie ook niet in de Wizard.
Ik vermoed dat het hier om een artiest/nummer gaat.
Dit is bijna wat ik zoekquote:
Dit is zo ongeveer wat victorinox ook zei, maar ik zoek net ietsjes meerquote:
Die bedoelde ikquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
bird on a wire
captain rob
private benjamin
Dan was het nog steeds niet goed geweest, verkeerde actricequote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ik bedenk met net dat het captain ron moet zijn, maar ik zie ook dat ik weg moet, dus Sands: wees streng en geef hornage het punt!
4/3quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef hornage het volgende:
Death Becomes Her
Private Benjamin
The Banger Sisters
Jawelquote:
quote:
Welke film heb ik gister gezien?quote:I've got a job, a secretary, a mother, two ex-wives and several bartenders that depend upon me, and I don't intend to disappoint them all by getting myself "slightly" killed.
Dat nee dus was een gok op een film die ik verkeerd schreef, tegelijk werd jouw antwoord goedgekeurd dus voor 1 keer editte ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Welke film heb ik gister gezien?
quote:: Something wrong with your eyes?
: Yes, they're sensitive to questions.
Yepquote:
Stand november:quote:Seems to me you fellows could stand a little less training from the F.B.I. and a little more from the Actor's Studio.
6/5.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef Sands het volgende:
Ingrid Bergman
Lauren Bacall
Anthony Perkins
Sean Connery?
Als ik een film zie waarin Ingrid Bergman bijna 60 is, dan denk ik "wauw, die ziet er niet meer zo uit als in Casablanca".quote:
Ik zie hier iets opbloeienquote:
4/5quote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef sasquatsch het volgende:
Free Birds
Last Vegas
Ender's Game
Thor 2 The Dark World
Jackass Presents Bad Grandpa
Neequote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
Thor the dark world
Gravity
Frozen
Ik ben er ook niet de hele tijdquote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Lemans24 het volgende:
Alweer? En weer weet ik niet alles...
Thor 2
Best Men 2
Free Birds
Las Vegas
Enders Game
Neequote:
5/5quote:
Ja dingen veranderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dus op 1 na dezelfde films als vorige week dus.
dat Pico het allemaal kutfilms vindt?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze films?
Man of Steel
The Avengers
Green Lantern
Live Free or Die Hard
goed, maar niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat Pico het allemaal kutfilms vindt?
In de buurt!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Het eerste wat in me opkwam was dat beeld van Superman dat hij een vliegtuig redt. Die Iron Man deed dat geloof ik ook eens? In elke film wordt een vliegtuig 'gered'? Wilde gok.
JSF (of F35) was genoeg. Maar ja, ze storten altijd neer...quote:
Nee?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij één van die Disneysterretjes van nu. Toch?
quote:
is dat major lieg ( of weet ik hoe je dat schrijftquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef Asap het volgende:
Reken ik niet goed, honkbal film met Charlie Sheen
Major League iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is dat major lieg ( of weet ik hoe je dat schrijft)??
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:03 schreef sasquatsch het volgende:
Vincent Vega - John Travolta - Pulp Fiction
Vic Vega - Michael Madsen - Reservoir Dogs
Ik ben in een goede bui. Hij heeft dit nummer zelf gezongen in de film.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef ArtistA het volgende:
Joaquin Phoenix als Johnny Cash met Ring of Fire in Walk the Line
9/10quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:19 schreef picodealion het volgende:
Marilyn Manson - Lost Highway - The Beautiful People
Meat Loaf - Fight Club - Paradise by the Dashboard Light
Eminem - 8 Mile - The Way I Am
John Lennon - Yellow Submarine - Imagine
David Bowie - Zoolander - Heroes
Geri Halliwell - Spice World - It's raining men
Björk - Dancer in the Dark - Earth Intruders
Wilie Wartaal - Black Out - Watskebeurt
Tom Waits - The Imaginarium of Dr. Parnassus - Hallelujah
Iggy Pop - Coffee & Cigarettes - Search & Destroy
10/10quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:21 schreef picodealion het volgende:
Will Smith - Men In Black - Miami
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Naar welke school zijn jullie geweest?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie al die edits wel, en 25~ miljoen is wel erg weinig.
Ik stelde de vraag niet. Ik zou nooit een vraag stellen over Box office / budget / geld in het algemeen. Dat is zo ongeveer het minst interessante aspect aan films ever.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet niet welke bron pico in gedachte had, maar volgens mij is het punt voor sasquatsch
Ah ik zie het, ik zag alleen jouw uitstel post, dus nam aan dat het over die vraag gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag niet. Ik zou nooit een vraag stellen over Box office / budget / geld in het algemeen. Dat is zo ongeveer het minst interessante aspect aan films ever.
Ik zie het. Ik zal een nieuwe vraag verzinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |