SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Puntje tegen barca en winnen in milaan is voldoende behalve als celtic 6 punten pakt.
dus als milan in glasgow wint en wij pakken een punt. Dan zijn we bij winst in Milaan door obv onderling resultaat.
Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeuren
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.
Kutinterlandsquote:Ajax weken zonder De Jong en Sigthorsson
De Boer baalt van interlands
Van het goede gevoel, waarmee Ajax na de zeges op Celtic (1-0) en NEC (0-3) de interlandperiode in ging, is helemaal niets over.
"Dat is wel weg, ja”, somberde Frank de Boer, die Kolbeinn Sigthorsson met een enkelblessure zag uitvallen bij IJsland-Kroatië en Siem de Jong tijdens Nederland-Colombia het veld zag verlaten met een hamstringkwetsuur. "Vandaag gaan ze door de scan, maar we weten nu al dat we ze in elk geval de komende weken zullen moeten missen”, aldus de Ajax-trainer.
En dus zit Ajax vlak voor de competitiethuiswedstrijd tegen Heracles Almelo en de cruciale Champions Leagueduels met FC Barcelona en AC Milan opeens dun in de spitsen. "En dat is een domper”, aldus de 112-voudig international, die evenwel niet bij de pakken neerzit.
"In eerste instantie zal Danny Hoesen starten”, zegt De Boer desgevraagd. "Maar ik weet dat Davy Klaassen die rol ook kan invullen. Ik heb hem tijdens oefenwedstrijden ook wel eens in de spits gehad. Bojan Krkic is eveneens een optie. Hij sluit volgende week volledig bij de groep aan. Heracles en FC Barcelona komen echter te vroeg.”
Ajax de CL.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie.Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.
Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajaxdus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijdquote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie.Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.
Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajaxdus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Laten we Siem of Kolbeinn geblesseerd in de spits zettenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:15 schreef Planga het volgende:
Wat lees ik nou op AS?
Hoesen basis zaterdag
Dan snap je het niet helemaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:27 schreef Planga het volgende:
Had Bojan of Visser verwacht, vandaar.
Je bedoelt als we verliezen van Barcelona? Want als Milan wint van Celtic dan hebben we met een punt tegen Barcelona ook nog alles in eigen hand.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Celtic - Milan gelijk zou juist ideaal zijn. Dat is de enige uitslag waarbij je het nog in eigen hand hebt. Bovendien moet Celtic dan sowieso nog een resultaat in Barcelona halen om Ajax uberhaupt voorbij te kunnen voor de strijd om de derde plaats.
Zonder twijfel, Ajax CLquote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkomquote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Valentijn Driessen gaat Ajax op zeker proberen om John los te weken bij Benfica.
In ieder geval niet een speler die constant naar binnen trekt.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkom
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijd
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Als Nederland het WK wint voelt dat enorm vet en de saamhorigheid die het met zich meebrengt door het hele land lijkt me fantastisch.
Aan de andere kant is de CL winnen voor Ajax natuurlijk geweldigHet zou laten zien dat Ajax weer bij de absolute top behoort, zoals dat altijd al was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |