abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133465217
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_133465676
En dan dat celtic van milan wint dan spelen we in milaan voor de volgende ronde _O_
hhhhh
pi_133466552
Puntje tegen barca en winnen in milaan is voldoende behalve als celtic 6 punten pakt.

dus als milan in glasgow wint en wij pakken een punt. Dan zijn we bij winst in Milaan door obv onderling resultaat.
pi_133466880
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Puntje tegen barca en winnen in milaan is voldoende behalve als celtic 6 punten pakt.

dus als milan in glasgow wint en wij pakken een punt. Dan zijn we bij winst in Milaan door obv onderling resultaat.
Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeuren
pi_133466945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeuren
Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.
pi_133468023
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.
Klopt.
pi_133469404
Celtic - Milan gelijk zou juist ideaal zijn. Dat is de enige uitslag waarbij je het nog in eigen hand hebt. Bovendien moet Celtic dan sowieso nog een resultaat in Barcelona halen om Ajax uberhaupt voorbij te kunnen voor de strijd om de derde plaats.
pi_133469442
Overigens eerst maar drie punten halen tegen Heracles met ons blessure-elftal.
pi_133474171
quote:
Ajax weken zonder De Jong en Sigthorsson
De Boer baalt van interlands

Van het goede gevoel, waarmee Ajax na de zeges op Celtic (1-0) en NEC (0-3) de interlandperiode in ging, is helemaal niets over.

"Dat is wel weg, ja”, somberde Frank de Boer, die Kolbeinn Sigthorsson met een enkelblessure zag uitvallen bij IJsland-Kroatië en Siem de Jong tijdens Nederland-Colombia het veld zag verlaten met een hamstringkwetsuur. "Vandaag gaan ze door de scan, maar we weten nu al dat we ze in elk geval de komende weken zullen moeten missen”, aldus de Ajax-trainer.

En dus zit Ajax vlak voor de competitiethuiswedstrijd tegen Heracles Almelo en de cruciale Champions Leagueduels met FC Barcelona en AC Milan opeens dun in de spitsen. "En dat is een domper”, aldus de 112-voudig international, die evenwel niet bij de pakken neerzit.

"In eerste instantie zal Danny Hoesen starten”, zegt De Boer desgevraagd. "Maar ik weet dat Davy Klaassen die rol ook kan invullen. Ik heb hem tijdens oefenwedstrijden ook wel eens in de spits gehad. Bojan Krkic is eveneens een optie. Hij sluit volgende week volledig bij de groep aan. Heracles en FC Barcelona komen echter te vroeg.”
Kutinterlands :r.
  donderdag 21 november 2013 @ 08:02:46 #10
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_133474220
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie. :') Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.

Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajax :P dus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_133474225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie. :') Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.

Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajax :P dus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Ajax de CL.
pi_133474256
quote:

Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijd :D
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Als Nederland het WK wint voelt dat enorm vet en de saamhorigheid die het met zich meebrengt door het hele land lijkt me fantastisch.
Aan de andere kant is de CL winnen voor Ajax natuurlijk geweldig _O_ Het zou laten zien dat Ajax weer bij de absolute top behoort, zoals dat altijd al was O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 november 2013 @ 08:15:31 #13
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_133474321
Wat lees ik nou op AS?
Hoesen basis zaterdag :?
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_133474345
Tja wie anders he
pi_133474371
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:15 schreef Planga het volgende:
Wat lees ik nou op AS?
Hoesen basis zaterdag :?
Laten we Siem of Kolbeinn geblesseerd in de spits zetten :D :S :S :D :|W :|W
  donderdag 21 november 2013 @ 08:27:29 #16
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_133474426
Had Bojan of Visser verwacht, vandaar.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_133474430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:27 schreef Planga het volgende:
Had Bojan of Visser verwacht, vandaar.
Dan snap je het niet helemaal.
pi_133474469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Celtic - Milan gelijk zou juist ideaal zijn. Dat is de enige uitslag waarbij je het nog in eigen hand hebt. Bovendien moet Celtic dan sowieso nog een resultaat in Barcelona halen om Ajax uberhaupt voorbij te kunnen voor de strijd om de derde plaats.
Je bedoelt als we verliezen van Barcelona? Want als Milan wint van Celtic dan hebben we met een punt tegen Barcelona ook nog alles in eigen hand.
pi_133474474
quote:

Zonder twijfel, Ajax CL
pi_133474498
Volgens Valentijn Driessen gaat Ajax op zeker proberen om John los te weken bij Benfica.
pi_133474518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Valentijn Driessen gaat Ajax op zeker proberen om John los te weken bij Benfica.
Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkom
pi_133474532
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkom
In ieder geval niet een speler die constant naar binnen trekt.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:02:49 #23
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_133474797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijd :D
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Als Nederland het WK wint voelt dat enorm vet en de saamhorigheid die het met zich meebrengt door het hele land lijkt me fantastisch.
Aan de andere kant is de CL winnen voor Ajax natuurlijk geweldig _O_ Het zou laten zien dat Ajax weer bij de absolute top behoort, zoals dat altijd al was O+
Ik denk er precies hetzelfde over. ;) Maar we waren wel dichtbij tijdens het WK in 2010, balen, ik was toen 12 denk ik en had niet echt zo een gevoel voor Oranje maar nu ik terugkijk is het eigenlijk heel erg jammer dat we die niet hebben gewonnen. Ik heb van vrienden gehoord dat ze moesten huilen, maar ik niet. Ik denk dat als het Ajax in de CL finale was en ze verloren dat dat veel erger zou zijn geweest en ik wel zou huilen, ook als ze winnen trouwens. :P
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_133474852
Sowieso, wie denkt er dat Ajax geen kampioen wordt? We tikken Barça en Milaan gewoon even aan de kant! Beetje positief blijven nu siggie en de jong ons tijdelijk niet kunnen helpen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 november 2013 @ 09:21:03 #25
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133475046
Superkut dat De Jong er weer een paar weken uit is...net nu het weer allemaal een beetje begon te lopen. Kut iinterlands komen altijd op het verkeerde moment, nu helemaal met die nietszeggende oefenpartijtjes
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')