abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133464811
Ik zoek een tas om mijn DSLR en 70-300mm en groothoek mee skiën te nemen. Het liefste zo klein mogelijk.

Hebben jullie tips?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133465208
Ik zou die 70-300 thuislaten en maar één zoomlens met wat meer groothoek en minder zoom meenemen.

Dan past het mooi in een DSLR beschermtas.

Zoiets is dan groot genoeg:

http://foto.marktplaza.nl(...)era-Tas-26580353.htm

http://www.marktplaats.nl(...)kon-dslr-camera.html

Eventueel nog een filtertje scoren om met veel zon en weerkaatsing in sneeuw nog wat leuk te kunnen schieten.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:45:15 #3
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_133465257
1x vallen en al je shit is stuk ....

magoed, als je echt wil neem een berg doekjes mee want je lens beslaat binnen no-time
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_133465752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef HotSummerNight het volgende:

magoed, als je echt wil neem een berg doekjes mee want je lens beslaat binnen no-time
Ik zou er ook niet mee gaan skieën, lol :P

Maar ja, de body met 24-70 lens zat al op 3300 Euro.
pi_133466251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou die 70-300 thuislaten en maar één zoomlens met wat meer groothoek en minder zoom meenemen.

Dan past het mooi in een DSLR beschermtas.

Zoiets is dan groot genoeg:

http://foto.marktplaza.nl(...)era-Tas-26580353.htm

http://www.marktplaats.nl(...)kon-dslr-camera.html

Eventueel nog een filtertje scoren om met veel zon en weerkaatsing in sneeuw nog wat leuk te kunnen schieten.
Ik zoek meer iets wat stabiel blijft bij gekke shit bewegingen. Ik zat zelf te denken aan een slingshot of iets.

Lol dit was trouwens de vorige keer mijn tas omdat ik los begaan met foto's maken:

quote:

Ik ben meerdere malen frontaal op mijn 70-300mm gevallen. Maar hij leeft nog, al is de zonnekap wel verneukt.

Maar waarom een camera nemen als je hem niet durft te gebruilen? Die van mij heeft meerdere malen steentjes door het uv filter gevallen, heeft tropische regenstormen meegemaakt, is bedekt geweest in modder zo erg dat ik mijn kleren moest weggooien, en leeft nog prima.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133466429
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:03 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik zoek meer iets wat stabiel blijft bij gekke shit bewegingen. Ik zat zelf te denken aan een slingshot of iets.

Lol dit was trouwens de vorige keer mijn tas omdat ik los begaan met foto's maken:
[ afbeelding ]

[..]

Ik ben meerdere malen frontaal op mijn 70-300mm gevallen. Maar hij leeft nog, al is de zonnekap wel verneukt.

Maar waarom een camera nemen als je hem niet durft te gebruilen? Die van mij heeft meerdere malen steentjes door het uv filter gevallen, heeft tropische regenstormen meegemaakt, is bedekt geweest in modder zo erg dat ik mijn kleren moest weggooien, en leeft nog prima.
Ik heb een Slingshot 300AW maar vind 'm volbeladen niet zo handig, met maar 1 band over 1 schouder loop je na een uur toch wat scheef.

En dan heb ik er alleen maar een D600, 24-70 f2.8, 50mm f1.4, Metz 58AF2 en wat los spul in.
pi_133466481
quote:

Ik heb trouwens maar één keer echt last gehad van een beslagen lens. Dat is toen we van een natte sauna naar buiten gingen rollen in de sneeuw. 10x achter elkaar. De DSLR gezellie in de sauna mee.

Het is een niet weathersealed D3200. Er was echt overal in het ding water. Ook echt in de mount. En op de spiegel. Gewoon druppels.
  FOK!fotograaf woensdag 20 november 2013 @ 22:31:30 #8
145146 Andyy
pi_133467442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb trouwens maar één keer echt last gehad van een beslagen lens. Dat is toen we van een natte sauna naar buiten gingen rollen in de sneeuw. 10x achter elkaar. De DSLR gezellie in de sauna mee.

Het is een niet weathersealed D3200. Er was echt overal in het ding water. Ook echt in de mount. En op de spiegel. Gewoon druppels.
Dat is niet goed, binnenwerk van de camera komt ook condens op he?
Het beste is 'm een tijdje in de tas laten zodat die langzaam op temperatuur komt
pi_133467689
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dat is niet goed, binnenwerk van de camera komt ook condens op he?
Het beste is 'm een tijdje in de tas laten zodat die langzaam op temperatuur komt
Haha had ik geen tijd voor. Ik ga hem niet een uurtje laten acclimatiseren terwijl we daar in de sneeuw liggen. We wilden er foto's van, dus werd de camera opgeofferd.

Maar idd het hele binnenwerk was nat. Gewoon druppels die er binnen zaten. De foto's waren ook vercrackt totdat het allemaal opgedroogd was.

Zowiezo denk ik niet dat die camera lang mee zal gaan. Door timelapses heb ik ook nu al (ik heb hem sinds begin 2013 omdat ik mijn vorige DSLR weggegeven heb) 130.000 shutter actuations.

Voor mij is het echt puur gereedschap. Oh en ik neem hem om de zoveel tijd mee zuipen.
pi_133472981
Al over een cotton carrier gedacht? Ideaal voor dat gebruik.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')