Ik zou er ook niet mee gaan skieën, lolquote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef HotSummerNight het volgende:
1x vallen en al je shit is stuk ....
magoed, als je echt wil neem een berg doekjes mee want je lens beslaat binnen no-time
Ik zoek meer iets wat stabiel blijft bij gekke shit bewegingen. Ik zat zelf te denken aan een slingshot of iets.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou die 70-300 thuislaten en maar één zoomlens met wat meer groothoek en minder zoom meenemen.
Dan past het mooi in een DSLR beschermtas.
Zoiets is dan groot genoeg:
http://foto.marktplaza.nl(...)era-Tas-26580353.htm
http://www.marktplaats.nl(...)kon-dslr-camera.html
Eventueel nog een filtertje scoren om met veel zon en weerkaatsing in sneeuw nog wat leuk te kunnen schieten.
Ik ben meerdere malen frontaal op mijn 70-300mm gevallen. Maar hij leeft nog, al is de zonnekap wel verneukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef HotSummerNight het volgende:
magoed, als je echt wil neem een berg doekjes mee want je lens beslaat binnen no-time
Ik heb een Slingshot 300AW maar vind 'm volbeladen niet zo handig, met maar 1 band over 1 schouder loop je na een uur toch wat scheef.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets wat stabiel blijft bij gekke shit bewegingen. Ik zat zelf te denken aan een slingshot of iets.
Lol dit was trouwens de vorige keer mijn tas omdat ik los begaan met foto's maken:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben meerdere malen frontaal op mijn 70-300mm gevallen. Maar hij leeft nog, al is de zonnekap wel verneukt.
Maar waarom een camera nemen als je hem niet durft te gebruilen? Die van mij heeft meerdere malen steentjes door het uv filter gevallen, heeft tropische regenstormen meegemaakt, is bedekt geweest in modder zo erg dat ik mijn kleren moest weggooien, en leeft nog prima.
Ik heb trouwens maar één keer echt last gehad van een beslagen lens. Dat is toen we van een natte sauna naar buiten gingen rollen in de sneeuw. 10x achter elkaar. De DSLR gezellie in de sauna mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef HotSummerNight het volgende:
Dat is niet goed, binnenwerk van de camera komt ook condens op he?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb trouwens maar één keer echt last gehad van een beslagen lens. Dat is toen we van een natte sauna naar buiten gingen rollen in de sneeuw. 10x achter elkaar. De DSLR gezellie in de sauna mee.
Het is een niet weathersealed D3200. Er was echt overal in het ding water. Ook echt in de mount. En op de spiegel. Gewoon druppels.
Haha had ik geen tijd voor. Ik ga hem niet een uurtje laten acclimatiseren terwijl we daar in de sneeuw liggen. We wilden er foto's van, dus werd de camera opgeofferd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat is niet goed, binnenwerk van de camera komt ook condens op he?
Het beste is 'm een tijdje in de tas laten zodat die langzaam op temperatuur komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |