Bij ons wel. Bovendien komt de SvhJ jury vrijdag of zaterdag, komt de sint zaterdag langs en kunnen kinderen zaterdag hun pietendiploma halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:06 schreef exelletor het volgende:
Hier geen biefstuk proeverij anders.![]()
Oh, zie plaza dw48.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef einschtein het volgende:
Plaatje staat op beveiligd gedeelte, direct linken werkt dus niet.
Ja als je inlogt op Plaza doet ie het wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh, zie plaza dw48.WORP sappen.
AH.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben er zo'n prijssticker strook voor ontvangen, geen idee wat we er mee moeten.Zo'n DNAH-strook volgens mij.
Even compabiliteitsmodus aanzetten voor plaza.ah.nl, via instellingenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
En om er nog maar eens een Plaza klacht tegenaan te gooien: Met IE11 werkt de site totaal niet. Compleet verneukte layout.
Een goede biefstuk bakken kan best lastig zijn hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
Hier gaan ze een cursus geven "Hoe bak ik de perfecte biefstuk"![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Een goede biefstuk bakken kan best lastig zijn hoor
Dus hij legt gebakken vlees op een snijplank waar rauw vlees op gelegen heeft?quote:
Meneer Van Dalen Wacht Op Voedselvergiftiging.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus hij legt gebakken vlees op een snijplank waar rauw vlees op gelegen heeft?
Scherp.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En "Met Croma". Subtiel sponsormomentje.
Nee:quote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
En "Met Croma". Subtiel sponsormomentje.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee:
Albert Heijn Het is inderdaad verstandig dat je een nieuw plankje gebruikt, wanneer er rauw vlees op lag. Wat je niet ziet in het filmpje, is dat Harry een nieuw plankje heeft gepakt. Alleen hebben we deze handeling niet gefilmd.
(via ah facebook)
Hehe, ze hebben wel gelijk. Dole bananen (die Jumbo verkoopt) is gewoon een B-klasse banaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef exelletor het volgende:
Toegegeven, jumbo heeft wel leukere reclames:
Dus net zo duur als AH eigen merk bananen voor een euro.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Hehe, ze hebben wel gelijk. Dole bananen (die Jumbo verkoopt) is gewoon een B-klasse banaan.
Wat is dit?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef exelletor het volgende:
Toegegeven, jumbo heeft wel leukere reclames:
Het antwoord had moeten zijn. "Verkoop de aarbeien variant uit of prijs deze af. Waarna je de Appel/Kaneel variant in het vak kan plaatsen. Het ontbreken van communicatie zullen we bij de Categoriemanager neerleggen en meenemen in de evaluatie."quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef Perunage het volgende:
Man man man, wat werken er toch een aantal imbecielen bij de SSC afhandeling. Stelde een vraag over AH muesli aardbei welke blijkbaar werd vervangen door AH muesli appel kaneel (zelfde NASA andere EAN), maar nergens over was gecommuniceerd. Geen schapsticker ontvangen, niet in de mutaties en WORP. Ik vroeg aan de collega's via SSC (eind oktober) wat ik met beide varianten aanmoest. Krijg ik een antwoord: 'Gaat prima. Aarbei (zonder d) is de zomersmaak en appel kaneel de wintersmaak. Per 30-10 komt er een nieuwe omschrijving in de kassa'. Er wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag. De schapsticker komt pas in week 45 binnen en staat in de mutaties in wk 46... Lijkt net een centrum waar men je vraag niet eens leest en wil beantwoorden.
-15 punten de laatste tijd hier zoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef ikbenschipper het volgende:
Nieuw staaltje management.
Je deelt mee dat we OPWU vereist voortaan gaan halen. En maakt er vervolgens van dat het een afspraak is.... Wel eenzijdig....
Maar dat ook vast in de evaluatie meegenomen worden, toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef ikbenschipper het volgende:
Nieuw staaltje management.
Je deelt mee dat we OPWU vereist voortaan gaan halen. En maakt er vervolgens van dat het een afspraak is.... Wel eenzijdig....
Euh probleem is hij evalueert niet...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar dat ook vast in de evaluatie meegenomen worden, toch?
SM of OM?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Euh probleem is hij evalueert niet...
OMquote:
Langere variant, eentje tot op je knieënquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Opvraag extra lengtemaat bedrijfskleding Teamleiders
Bij de levering van de bedrijfskleding Teamleiders hebben wij jullie gevraagd feedback te geven op de kleding. Dank voor jullie reacties. In dit taakbericht gaan we nader in op de eventuele mogelijkheid voor een langere variant.
Je moet opgeven hoeveel TL's een langere variant nodig zouden hebben. Ze zullen dan onderzoeken of er ook standaard aan langere variant beschikbaar komt..
Voor sommige teamleiders is de kleding te kort omdat ze lang zijn. TL mag je zijn als je niet langer bent dan 1,75quote:Op woensdag 20 november 2013 23:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Langere variant, eentje tot op je knieën
Dan zal ik er binnenkort wel uit geflikkerd wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Voor sommige teamleiders is de kleding te kort omdat ze lang zijn. TL mag je zijn als je niet langer bent dan 1,75
Ik ben 1.85 en hij past prima hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Voor sommige teamleiders is de kleding te kort omdat ze lang zijn. TL mag je zijn als je niet langer bent dan 1,75
Bij ons klagen ze erover dat als ze iets boven hun hoofd doen hun kleding te kort is voor de buik. (heb het ook mogen waarnemen bij ze. Dus ik begrijp wel wat ze bedoelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ben 1.85 en hij past prima hoor
1,92 hier met L, kan er nog wel wat in bewegen maar niet zoveel als oude schorten.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is wel zo inddquote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij ons klagen ze erover dat als ze iets boven hun hoofd doen hun kleding te kort is voor de buik. (heb het ook mogen waarnemen bij ze. Dus ik begrijp wel wat ze bedoelen.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij ons klagen ze erover dat als ze iets boven hun hoofd doen hun kleding te kort is voor de buik. (heb het ook mogen waarnemen bij ze. Dus ik begrijp wel wat ze bedoelen.
Of je hoeft niks boven je hoofd te tillen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
Ik vind het wel meevallen.
Maar ja, ik schaam me ook niet voor mijn sixpack
Zo vaak heb ik het overhemd nu ook weer niet aangehad. Het hoeft van mij niet zo heel nodig, en er is zo'n gozer die denkt dat hij de manager is, dus laat hem maar lekker in zijn hemd lopenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef exelletor het volgende:
[..]
Of je hoeft niks boven je hoofd te tillen.
Je realiseert je natuurlijk wel dat ik nu eigenlijk een opmerking over frikandelbroodjes zou moeten plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |