Ik koop nooit Cool Cat of Jack & jones.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef Vlinderbom het volgende:
Iceberg? Hier koop ik zelf altijd shirtjes van. Erg mooi merk is het
Karl lagerfeld, pierre balmain, givenchy etc etc alleen zijn dit net zoals philipp plein ook dure merken.
Anders moet je naar de coolcat gaan of de j&j
check hier ff http://www.winkelstraat.nl/heren/t-shirtsquote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef Zaadschieter het volgende:
[..]
Ik koop nooit Cool Cat of Jack & jones.
Het zit niet lekker en ik wil niet met een naam rondlopen wat JACK & Jones
ik snap amper wat je zegt, maar goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:53 schreef Zaadschieter het volgende:
Jeetje zeg! waarom zo prijzig voor een T-shirtje. Als het stuk is betaal je ook nog kosten voor het maken en als je een playstation koopt dan heb je wat aan?
Je loopt met een merk rond van diegene die het heeft gemaakt. Die gast rijd is een dure wagen?
Dat hoor ik mensen echt vaak zeggen over mij op school...quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Michielos het volgende:
als je 189 euro voor een Givenchy uitgeeft, 100 euro voor een Commes des Garcons of whatever, ben je gewoon echt een totaal bezopen uil die de waarde van geld totaal niet in kan schatten
Ik snap de reden van het kopen van zo een t-shirt niet bepaald voor die geldprijs als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat hoor ik mensen echt vaak zeggen over mij op school...
kortom, jij kunt het gewoon niet betalenquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap de reden van het kopen van zo een t-shirt niet bepaald voor die geldprijs als ik eerlijk ben.
Kwalitatief is er ZERO verschil tussen een shirt van 190 euro en een t-shirt van 50 euro.
Exclusief? Niet echt, aangezien elke celeb er mee loopt. Wil je exclusief zijn, kun je net zo goed je eigen shirt laten bedrukken.
Ik kan me concluderend dus maar 1 reden verzinnen. Je bent een dufus die zich laat bezeiken door 190 !!!! euro voor een t-shirt te spenderen
over punt A kan ik duidelijk zijn. Ik heb genoeg geld en spendeer het ook aan merkkleding. Echt, die dooddoener kun je achterwege laten. alleen bij een t-shirt zie ik het verschil gewoon oprecht niet. In het kaartje van een 97 euro kostend Play t-shirt van CdC stond exact hetzelfde als in een 50euro t-shirt elders in EXACT dezelfde modezaak!! Leg me dat uit dan aub? En welk stofje gebruikt Givenchy dan bv voor het Rottweiler shirt?quote:Op zondag 24 november 2013 21:16 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
kortom, jij kunt het gewoon niet betalen
edit: over de kwaliteit, er is zeker wel verschil in kwaliteit. een polo van ralph lauren kun je jaren lang mee doen, een polo van bijvoorbeeld coolcat of j&j doe je nog geen half jaar mee.
het stofje dat voor givenchy shirts word gebruikt is ook heel anders dan normale shirtjes van replay of g star. en dat geld ook voor duurdere jassen zoals van merken als stone island, of moncler. de jassen van stone island zijn van fenomenale kwaliteit.
je hebt dus gewoon geen idee waar je over praat
Over welk soort stofje van het givenchy shirt weet ik niet, wel was ik dit jaar in parijs op vakantie en ben ook in de givenchy store geweest en weet 100% zeker dat dit niet het zelfde stofje is dat van een shirt als replay of g star.quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
over punt A kan ik duidelijk zijn. Ik heb genoeg geld en spendeer het ook aan merkkleding. Echt, die dooddoener kun je achterwege laten. alleen bij een t-shirt zie ik het verschil gewoon oprecht niet. In het kaartje van een 97 euro kostend Play t-shirt van CdC stond exact hetzelfde als in een 50euro t-shirt elders in EXACT dezelfde modezaak!! Leg me dat uit dan aub? En welk stofje gebruikt Givenchy dan bv voor het Rottweiler shirt?
En over jassen. Ik heb het hier specifiek over t-shirts he. Mijn winterjas kostte +- 600. Daar heb ik er het geld ook echt voor over. Schoenen ook. Een pak ook. Maar een t-shirt? Again.. leg het uit ^^
Dit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Michielos het volgende:
als je 189 euro voor een Givenchy uitgeeft, 100 euro voor een Commes des Garcons of whatever, ben je gewoon echt een totaal bezopen uil die de waarde van geld totaal niet in kan schatten
je kunt 4 jaar+ lang doen met een jas van 800 euro, of je koopt ieder jaar een nieuwe jas van 200 euro.quote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
En het zijn altijd van die jongeren die dan maximaal lenen bij DUO en 2 maanden sparen voor een shirt of een paar schoenen
Als je nou 20k per maand binnenharkt als CEO snap ik het wel maar wanneer je niet zo'n baan hebt ben je gewoon een mongool als je van die dure kleding koopt.
Kan wel, maar hoge prijs staat niet altijd voor hogere kwaliteit.quote:Op maandag 25 november 2013 00:07 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
je kunt 4 jaar+ lang doen met een jas van 800 euro, of je koopt ieder jaar een nieuwe jas van 200 euro.
doe mij die jas van 800 dan maar
klopt, maar met merken als stone island , moncler, ralph lauren etc weet je van te voren al dat het geweldige kwaliteit isquote:Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan wel, maar hoge prijs staat niet altijd voor hogere kwaliteit.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Michielos het volgende:
we hebben het hier niet over een smaragden ring , of een winterjas van goede kwaliteit. We hebben het hier over een fucking t-shirtquote:Op maandag 25 november 2013 00:07 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
je kunt 4 jaar+ lang doen met een jas van 800 euro, of je koopt ieder jaar een nieuwe jas van 200 euro.
maakt dus niet zoveel uit.
maar vervolgens denkt men, in jouw geval dat je gelijk een ''mongool bent''
Jammer
Een CEO geeft dat geld liever uit aan een mooi horloge of een pak met een perfecte pasvorm i.p.v. aan een T-SHIRT met een hondenkop eropquote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
En het zijn altijd van die jongeren die dan maximaal lenen bij DUO en 2 maanden sparen voor een shirt of een paar schoenen
Als je nou 20k per maand binnenharkt als CEO snap ik het wel maar wanneer je niet zo'n baan hebt ben je gewoon een mongool als je van die dure kleding koopt.
tuurlijk, over de shirts met prijskaartjes van 150+ zullen de meeste mensen ook alleen kopen als ze zwemmen in hun geld.quote:Op maandag 25 november 2013 12:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over een smaragden ring , of een winterjas van goede kwaliteit. We hebben het hier over een fucking t-shirtpasvorm of niet, Denham heeft bv ook goede pasvorm, er zijn genoeg andere merken met t-shirts van bv. 50 euro die echt A kwaliteit hebben..
maar een t-shirt van HONDERD NEGEN EN TACHTIG euro??????
een WIT t-shirt met een HARTJE erop voor HONDERD euro???
dat je geeneens zeker weet welk stofje erin zit zegt mijns inziens dan genoeg ^^
Stof is polyester katoen blend omdat het gemaakt word van een bedrukte stof en niet er op word geprint. Dit is wel iets duurder om te doen. Digitaal bedrukken kost als partiulier 250 e per 4 meter.quote:Op zondag 24 november 2013 23:13 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Over welk soort stofje van het givenchy shirt weet ik niet, wel was ik dit jaar in parijs op vakantie en ben ook in de givenchy store geweest en weet 100% zeker dat dit niet het zelfde stofje is dat van een shirt als replay of g star.
je kunt ook al van meters afstand zien dat een shirt van givenchy is, alle shirts van givenchy hebben namelijk een bepaald soort pasvorm wat er gewoon anders uitziet dat van een normaal t shirt.
dat maakt een shirt van givenchy ook zo speciaal :p
en ik snap deze zin niet helemaal, ''In het kaartje van een 97 euro kostend Play t-shirt van CdC stond exact hetzelfde als in een 50euro t-shirt elders in EXACT dezelfde modezaak!!''
Deze man snapt het.quote:Op maandag 25 november 2013 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een CEO geeft dat geld liever uit aan een mooi horloge of een pak met een perfecte pasvorm i.p.v. aan een T-SHIRT met een hondenkop eropLijkt mij dan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:29 schreef einzeinz het volgende:
Ik ken wel een website waar ze replica's aanbieden.
Echt hoor, replica van wat TS wil kost hem 25 euro. Lekker exact hetzelfdequote:
Honderden euro's neertikken om er als een straat Marokkaan uit te zienquote:Op maandag 25 november 2013 00:11 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
klopt, maar met merken als stone island , moncler, ralph lauren etc weet je van te voren al dat het geweldige kwaliteit is
Marokkanen dragen gucci petten, gucci schoenen, vuilniszakken jassen, en d&g broeken. die daarbij natuurlijk ook nog eens nep zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Honderden euro's neertikken om er als een straat Marokkaan uit te zien![]()
![]()
.
Moncler =/= vuilniszak.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:39 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Marokkanen dragen gucci petten, gucci schoenen, vuilniszakken jassen, en d&g broeken. die daarbij natuurlijk ook nog eens nep zijn.
dus nee, ik tik geen honderden euro's neer om er als een marokaan uit de zien
weet niet in welke plaats jij woont, rotterdam zuid zeker, maar ik zie zelden een marrokaan met stone island of ralph laurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moncler =/= vuilniszak.
En Stone Island hebben ze ook allemaal. Ook petjes zelfs inmiddels.
En Ralph Lauren geilen ze ook op.
Moncler, Stone Island en Ralph Lauren zijn mocromerken. Dit zijn de feiten.
Arnhem en zo, jazeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
weet niet in welke plaats jij woont, rotterdam zuid zeker, maar ik zie zelden een marrokaan met stone island of ralph lauren
Koop dan ook dure, nette kleding.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef Vlinderbom het volgende:
Je merkt wel dat hier veel mensen van een uitkering moeten leven sjongejongejonge
Sorry geen uitkering hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef Vlinderbom het volgende:
Je merkt wel dat hier veel mensen van een uitkering moeten leven sjongejongejonge
''100% katoen is gewoon 100% katoen''quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef pepper_961 het volgende:
100% katoen is gewoon 100% katoen
Haha, whateverrrrr.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
''100% katoen is gewoon 100% katoen''
Haha, nee.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat zeg ik niet, maar ook geen $0.70. Ik moet zeggen, je hebt een behoorlijk sterke mening over een onderwerp waar het evident is dat je er ook maar de ballen verstand van hebt.
Ik heb in jouw ogen dan misschien geen verstand van "t-shirtjes haute couture" maar als ik die t-shirtjes van die Philip meneer zo bekijk, heb je aan gezond verstand genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat zeg ik niet, maar ook geen $0.70. Ik moet zeggen, je hebt een behoorlijk sterke mening over een onderwerp waar het evident is dat je er ook maar de ballen verstand van hebt.
Ik kan ook 4 jaar doen met een jas van 100 euro.quote:Op maandag 25 november 2013 00:07 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
maakt dus niet zoveel uit.
maar vervolgens denkt men, in jouw geval dat je gelijk een ''mongool bent''
Jammer
Shhhh, ik heb dan ook 5 jassen. Cheap ass jassen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nergens lang mee doen, ik draag alles één seizoen en dan koop ik weer nieuwe dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |