Hehehe dat waren Aapzor en ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef -CRASH- het volgende:
Ben je aan het picknicken op een berg...
Komen er 2 van die strontvliegen aan
[ afbeelding ]
Met de cameraquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehehe dat waren Aapzor en ikawesome picca, hoe heb je die genomen?
Heel snel en nog net op tijd... Want daarna waren jullie weer wegquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehehe dat waren Aapzor en ikawesome picca, hoe heb je die genomen?
quote:
Oke een ninja-shot dus. Kan ik die foto op mijn lifeinvader zetten?quote:
Plas in haar kontquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:47 schreef kensei het volgende:
Hebben jullie nog FOK! dating tips? Meest autistische tip wint een GTA cashcard van 5e
Ik ookquote:Op zondag 24 november 2013 12:22 schreef PicoMMP het volgende:
Heists gaan tegenvallen denk ik. Ik wil de content editor.
Mag...quote:Op zondag 24 november 2013 08:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oke een ninja-shot dus. Kan ik die foto op mijn lifeinvader zetten?
Sandy shores rijd die vaak rondquote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
Ben al 2 dagen opzoek naar een regina station car, iemand een idee waar die staat?
Adder is snellerquote:Op zondag 24 november 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Welke is sneller, de Entity XF of de Adder?
Wil er een kopen. Vandaar. Maar goede tip, thanks!quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Adder is sneller
Entity trekt sneller op en heeft betere handling.
Race met veel bochten: Entity
Race met veel lange stukken: Adder
quote:
Baasquote:
Raze en Niels alleen maar die stonden op een veilige afstandquote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Baas
Hoeveel Fok!kers waren daarbij betrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |