Crate drop... na een paar tellen zie je een kleiner groen icoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef exile79 het volgende:
Een grote rode cirkel op de map betekent een gang attack locatie, maar wat houdt een grote groene cirkel in? Zie ik nu voor het eerst.
Thanks, zoek me een ongeluk. Wordt nog donker ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Crate drop... na een paar tellen zie je een kleiner groen icoon.
Je zal een groen icoontje zien, tot iemand anders hem heeft gepakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Thanks, zoek me een ongeluk. Wordt nog donker ook.
Hoe duren die tellen dan. Geen crate te bekennen hier.
Twee keer helemaal rond gerend. Niks. Volgende keer beter, toch bedankt voor de info .quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je zal een groen icoontje zien, tot iemand anders hem heeft gepakt.
Nja je moet wachten tot de groene vlek, een klein icoontje wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Twee keer helemaal rond gerend. Niks. Volgende keer beter, toch bedankt voor de info .
Hoe heet de crew ook al weer? Heb nog steeds geen verzoek gestuurd.quote:
invite jij?quote:
Ik heb al zeker meer dan $ 2 miljoen verloren, door verkeerde wagens te kopen. Dus mocht je die voltic kwijt zijn, dan valt het opzich nog reuze mee met de schade.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef FourTet het volgende:
Vanavond had ik dan eindelijk genoeg gespaard voor m'n Voltic. Kreeg een bericht dat ie in m'n garage te vinden is, maar daar kwam ie dus niet terecht. Geld is afgeschreven, heb nu nog een prachtige 3k dollar, maar geen autoBen het dus gewoon kwijt ben ik bang en weinig zin om weer opnieuw te moeten sparen...
heb ik gehad met de entity, plus wat upgrades erop,quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef FourTet het volgende:
Vanavond had ik dan eindelijk genoeg gespaard voor m'n Voltic. Kreeg een bericht dat ie in m'n garage te vinden is, maar daar kwam ie dus niet terecht. Geld is afgeschreven, heb nu nog een prachtige 3k dollar, maar geen autoBen het dus gewoon kwijt ben ik bang en weinig zin om weer opnieuw te moeten sparen...
Ben inmiddels al een stuk of wat chars kwijt geraakt, in het begin en laatst ook weer, met als gevolg alle auto's en appartementen kwijt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:26 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik gehad met de entity, plus wat upgrades erop,
iets van 900k foetsie
Same here, level 103 character is nog steeds niet terug.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ben inmiddels al een stuk of wat chars kwijt geraakt, in het begin en laatst ook weer, met als gevolg alle auto's en appartementen kwijt.
Daar was ik ook afgelopen nacht. Heb daar de kikkers (die je hoort) de stuipen op het lijf gejaachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beetje sight seeing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna kwam ik deze tegen, en wilde ik hem graag in mijn garage doen, provinciaaltje dat ik ben.
[ afbeelding ]
Maar Rockstar liet het niet toe
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef kensei het volgende:
Wiwa op je beeldscherm
Wie wil spelen met cargobobs en dumptrucks?
Moet jij je niet voorbereiden op je date?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef kensei het volgende:
Wiwa op je beeldscherm
Wie wil spelen met cargobobs en dumptrucks?
Duurt nog wel even hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Moet jij je niet voorbereiden op je date?
Wiwa staat op het punt zijn vriendin te bedriegen vanavond met een Tinderdate.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |