ik ook , geef ik vaak op als 1 van mijn sterke puntenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mooienheid gebruik ik trouwens al jaren.
Vooral van de penis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ook , geef ik vaak op als 1 van mijn sterke punten
Kan je ff wat levens sturen met Candy Crush?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien doe ik binnenkort wel es mee, maar alleen met races/missies etc niet met freeroam.
ik heb tenslotte ook feestboek aangemaakt dus nu kan ik alles (naja behalve een mobiele telefoon nemen dan dat doe ik nooit van mn leven)
met wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kan je ff wat levens sturen met Candy Crush?
Candy crush. Een spelletje, google het maar.quote:
Meestal ergens aan de linkerkant van de map (bij mijn sessie althans)quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef iScream. het volgende:
[..]
Waar droppen ze die crates? Ik rij wat rondjes om vespucci beach, wel die melding maar zie nooit iets op t strand
bleh, geen nocht aan dat soort domme spelletjes.. als ik dokter mario wil spelen koop ik wel een gameboy.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Candy crush. Een spelletje, google het maar.
Ja maar als je facebook hebt moet je dat spel spelen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bleh, geen nocht aan dat soort domme spelletjes.. als ik dokter mario wil spelen koop ik wel een gameboy.
moet ik wat spelen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar als je facebook hebt moet je dat spel spelen...
moet je die missie wel ff uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik kom ff online, wie wil met mij de missie Coveted een paar keer doen?
Gasten snipenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
moet je die missie wel ff uitleggen denk ik
Ik invite je.quote:
Kom er ook aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gasten snipen
Helicopter jatten
Container optillen en wegbrengen.
Kom ff in dezelfde sessie dan, ik kan je niet inviten want heb een andere crew even active.quote:
inv plsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |