Mag...quote:Op zondag 24 november 2013 08:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oke een ninja-shot dus. Kan ik die foto op mijn lifeinvader zetten?
Sandy shores rijd die vaak rondquote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
Ben al 2 dagen opzoek naar een regina station car, iemand een idee waar die staat?
Adder is snellerquote:Op zondag 24 november 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Welke is sneller, de Entity XF of de Adder?
Wil er een kopen. Vandaar. Maar goede tip, thanks!quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Adder is sneller
Entity trekt sneller op en heeft betere handling.
Race met veel bochten: Entity
Race met veel lange stukken: Adder
quote:
Baasquote:
Raze en Niels alleen maar die stonden op een veilige afstandquote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Baas
Hoeveel Fok!kers waren daarbij betrokken?
Heel GTAO is een beetje aan het doodbloeden, moet nodig nieuwe content komenquote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef YazooW het volgende:
Fok crew is een beetje dood of ligt het aan mij?
Inderdaad, speelk het eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Heel GTAO is een beetje aan het doodbloeden, moet nodig nieuwe content komen
Online -> crew -> players oid, kan je zien wie er online zijn en kan je gewoon per persoon joinen. Je hoeft niemand te addenquote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben nu online in gta5 maar wie moet ik toevoegen? wil niet fokcrew joinen en in random freeroam terecht komen namelijk.
Zoals ik al zei wil ik niet in een random freeroam komen, ik wilde best missies/races/surv doen met fokleden maar niet freeroam.quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Online -> crew -> players oid, kan je zien wie er online zijn en kan je gewoon per persoon joinen. Je hoeft niemand te adden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |