doe snachts dan handcreme bende en alles met van die stoffen handschoentjes aan, dat helpt echtquote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had vanochtend alweer bloedende handen door de droogte
Lekker ook als je dan een keer of 15 je handen moet ontsmetten met handalcohol op werk
Ja, dat ken ik. Vroegâh hadden we een wasbak op de bakkerij, nu alleen nog maar die alcohol. Dat helpt echt als ik helemaal onder de chocoladeprut van die american cookie zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had vanochtend alweer bloedende handen door de droogte
Lekker ook als je dan een keer of 15 je handen moet ontsmetten met handalcohol op werk
Dat doe ik ook inderdaad!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe snachts dan handcreme bende en alles met van die stoffen handschoentjes aan, dat helpt echt
DUURT LANGquote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
Oja Space, je handschoentjes staan nu hier in Diemen :v
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge je krijgt ze gratis, anders hou ik ze zelf wel
Ja hier ook idd, net benen geschoren en dik ingesmeerd met bodybutter, morgen weer uitgedroogdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:55 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, het wordt weer winter. Tijd voor de uitgedroogde scheenbenen (of all places!).
HALLO IK ZEG ZELF DAT JULLIE ALDI DOUCHEGEL MOETEN KOPEN JA!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
SORRY DAT ZE GEEN CHANEL SPIRALS HEBBEN![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hier ook idd, net benen geschoren en dik ingesmeerd met bodybutter, morgen weer uitgedroogd
ja, ik doe wel smeren 's avonds en als ik thuis kom uit werk, maar dat helpt niet goed genoeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe snachts dan handcreme bende en alles met van die stoffen handschoentjes aan, dat helpt echt
bij zichtbaar vuil eerst antibacteriële handzeep en dan ontsmetten, we hebben een heel protocol wat we moeten volgen johquote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Vroegâh hadden we een wasbak op de bakkerij, nu alleen nog maar die alcohol. Dat helpt echt als ik helemaal onder de chocoladeprut van die american cookie zit.
wasda? Vertel vertel!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
Zo en nu ga ik weer Agents of S.H.I.E.L.D. kijken
Ik kan soms zo happy worden om dingen naar mijn tv te streamenslaat nergens op
Oh ik vind het niet erg, lekker juistquote:Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
En ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan die plakzooi, maar ik moet wel.
Overal chocolaaaaaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
bij zichtbaar vuil eerst antibacteriële handzeep en dan ontsmetten, we hebben een heel protocol wat we moeten volgen joh
Matig wel, lekker die deegprut met alcohol eraf "duwen"hehehehehe
Nou dat wordt je dan ook lekker door je strot gedouwd.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
Ik lees net dat we dit jaar geen kerstpakket krijgen maar dat er geld gestort wordt voor de Filipijnen
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HALLO IK ZEG ZELF DAT JULLIE ALDI DOUCHEGEL MOETEN KOPEN JA!
JAquote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind bodylotion smeren ook echt aidswerk
Een matigen serie van Marvel wat dus S.H.I.E.L.D. volgt. Met Coulsonquote:
ik vind het zo'n onzin he... maar goed joh, is toch meestal iets karigs want er is toch nooit of te nimmer geld voor iets dus dan maakt dat enige wat we per jaar krijgen bovenop basis salaris ook net uit als je dat ook weg neemtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dat wordt je dan ook lekker door je strot gedouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |