abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_133461613
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nope, helpt niet. Verkeerde soort plastic :) .
Ov kaart werkt ook trouwens. Bonuskaart niet :')
Iemand met ervaring O+
We hadden vanmorgen een oud kaartje van een fitnessclub. Deed het prima :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133461620
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef bleiblei het volgende:
Nope, helpt niet. Verkeerde soort plastic :) .
ov kaart als je er geen betaald of gratis abo op hebt staan dan :'(
  woensdag 20 november 2013 @ 20:43:06 #53
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_133461684
Snel langs het tankstation om zo'n spray te kopen. Even spuiten en alles is eraf O+
吴 曼 迪
pi_133461729
Of gewoon met je hoofd uit het raam rijden *O*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133461818
WW aanvraag is goedgekeurd *O*
Hoeven we gelukkig niet op een houtje te bijten..
pi_133461929
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WW aanvraag is goedgekeurd *O*
Hoeven we gelukkig niet op een houtje te bijten..
Nu mag je op 2 bijten per dag? Nee? :')
pi_133461948
Wij hadden gelukkig van pa afgelopen weekend nog een krabber meegekregen, was B vanochtend heeeeeel blij mee :D
Hij zit zelfs in een handschoen, ideaal O+
  woensdag 20 november 2013 @ 20:49:19 #58
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_133462075
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

ov kaart als je er geen betaald of gratis abo op hebt staan dan :'(
Tuurlijk wel :P heb het jaren met een pinpas gedaan. Na een tijdje krult het plastic om maar das alles :P .
pi_133462101
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nu mag je op 2 bijten per dag? Nee? :')
B werkt nog wel full time. We zullen alleen ff niet kunnen sparen en niet zomaar alles kopen :)
Zelfs van je WW houden ze 8% in om het in mei als vakantiegeld uit te kunnen betalen, wist ik niet eens.
pi_133462253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

B werkt nog wel full time. We zullen alleen ff niet kunnen sparen en niet zomaar alles kopen :)
Zelfs van je WW houden ze 8% in om het in mei als vakantiegeld uit te kunnen betalen, wist ik niet eens.
Was een grapje :D
Fijn dat het geregeld is :Y
pi_133462280
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

B werkt nog wel full time. We zullen alleen ff niet kunnen sparen en niet zomaar alles kopen :)
Zelfs van je WW houden ze 8% in om het in mei als vakantiegeld uit te kunnen betalen, wist ik niet eens.
Krijg je ww als je partner wel gewoon inkomen heeft? :?
Dacht dat dat tegen elkaar op gecompenseerd werd. Of is dat alleen met bijstand?

En krijg je nu ook sollicitatieplicht ofzo?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133462388
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Was een grapje :D
Fijn dat het geregeld is :Y
I know :P

Ik ben ook blij dat het geregeld is. Nu ff kijken of ik er nog 8% bij kan krijgen want dat schijnt te kunnen als je aan een universiteit hebt gewerkt... (Iets met een bovenwettelijke regeling)
En dan hopen dat ik snel weer uit de WW ben want eigenlijk is het gewoon kut :')
pi_133462496
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Krijg je ww als je partner wel gewoon inkomen heeft? :?
Dacht dat dat tegen elkaar op gecompenseerd werd. Of is dat alleen met bijstand?

En krijg je nu ook sollicitatieplicht ofzo?
Ik krijg wel WW ja. Heb aan moeten geven of ik gehuwd ben en het enige wat dat zei was dat ik dan geen toeslagen kreeg. Maar ik zou idd geen bijstand krijgen zolang B wel werk heeft ja.

Ik heb wel sollicitatieplicht, minimaal 4 sollicitatie activiteiten per 4 weken. Moet ik een formulier voor invullen wat zij weer kunnen controleren.
pi_133462546
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Krijg je ww als je partner wel gewoon inkomen heeft? :?
Dacht dat dat tegen elkaar op gecompenseerd werd. Of is dat alleen met bijstand?

En krijg je nu ook sollicitatieplicht ofzo?
Dat is bijstand :p
pi_133462556
En een activiteit kan zijn een brief sturen, maar ook inschrijven bij een uitzendbureau, belletje doen, op gesprek, ...
pi_133462587
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En een activiteit kan zijn een brief sturen, maar ook inschrijven bij een uitzendbureau, belletje doen, op gesprek, ...
4 in 4 weken is wel erg weinig als je 'normaal' op zoek naar werk bent toch? Lukt makkelijk :D
pi_133462652
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

4 in 4 weken is wel erg weinig als je 'normaal' op zoek naar werk bent toch? Lukt makkelijk :D
Klopt :Y
pi_133462659
Ik hou echt niet bij hoe het allemaal werkt, sorry :@

En ik ben ook alweer kwijt hoe het nou bij jou zat... Je was toch met je oude stagebedrijf bezig om daar je proefschrift af te kunnen maken?
Of hoe zat het nou?

My bwain ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133462721
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

4 in 4 weken is wel erg weinig als je 'normaal' op zoek naar werk bent toch? Lukt makkelijk :D
Dat dacht ik ook al...
Maar het aparte vind ik ook dat je hele verschillende verhalen hoort. De ene keer is het 1 keer per week, de andere keer is het 7 keer per week..
Ik denk dat ze het zelf bij het uwv ook niet begrijpen :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133462810
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al...
Maar het aparte vind ik ook dat je hele verschillende verhalen hoort. De ene keer is het 1 keer per week, de andere keer is het 7 keer per week..
Ik denk dat ze het zelf bij het uwv ook niet begrijpen :')
Misschien verschil in mensen? Dat van die kansloze marginalen meer moeite moeten doen voor hun 'gratis geld' als iemand die wel wil en aan het promoveren is en alles maar gewoon pech heeft? :+
pi_133462967
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Misschien verschil in mensen? Dat van die kansloze marginalen meer moeite moeten doen voor hun 'gratis geld' als iemand die wel wil en aan het promoveren is en alles maar gewoon pech heeft? :+
Als je aan het promoveren bent begrijp ik het verschil ja..
Maar ik heb dit verschil al eerder gehoord op wgr bij diverse vormen van marginalen ;)..
DE ONDUIDELIJKHEID :'(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133463056
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Als je aan het promoveren bent begrijp ik het verschil ja..
Maar ik heb dit verschil al eerder gehoord op wgr bij diverse vormen van marginalen ;)..
DE ONDUIDELIJKHEID :'(
:'(
pi_133463090
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al...
Maar het aparte vind ik ook dat je hele verschillende verhalen hoort. De ene keer is het 1 keer per week, de andere keer is het 7 keer per week..
Ik denk dat ze het zelf bij het uwv ook niet begrijpen :')
In principe is de regel altijd minimaal 4 activiteiten per 4 weken in de WW. Dat is bij mij nu en was jaren terug bij ons pa ook zo. Het kan misschien wel zijn dat ze met iemand persoonlijk misschien andere afspraken maken of zo, dat weet ik niet. En als je een vacature van hun toegestuurd krijgt ben je ook verplicht om te reageren.
Vriendin van pa zit deels in de bijstand, die moet wel regelmatig langskomen en verplicht aan cursussen meedoen dus wellicht dat in dat geval weer andere regels gelden..
pi_133463182
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hou echt niet bij hoe het allemaal werkt, sorry :@

En ik ben ook alweer kwijt hoe het nou bij jou zat... Je was toch met je oude stagebedrijf bezig om daar je proefschrift af te kunnen maken?
Of hoe zat het nou?

My bwain ;(
Ik moet mijn proefschrift nog afmaken maar dat moet in eigen tijd. Zolang ik geen werk heb, heb ik tijd zat zeg maar :')
Ik hoop bij mijn oude stagebedrijf te gaan werken. Heb mijn CV opgestuurd en mag als het goed is binnenkort op een vrijblijvend gesprek komen. Ben ik nu al zenuwachtig voor :')
pi_133463192
Je hebt natuurlijk ook 100 miljoen verschillende soorten uitkeringen, dat helpt ook niet :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')