senl uitgeven voordat ie verloopt danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef megamandy het volgende:
Oja ik heb die 25 euro bon van de Douglas nog liggen van vorig jaarIk wilde er steeds een mac-kwast van kopen maar die zit alleen in Rotterdam en Amsterdam in de Douglas. Maar steeds als ik daar was vergat ik die bon mee te nemen en nu woon ik er en vergeet ik het nog :v
Of een mooie Chanel Velvet Allure
IK ZEG AL NIXquote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
en nooit borrel of uitje of 5 mei vrij etc?
aliens of aidsquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu al super lange tijd 'snachts dat ik super veel droom, paar keer per nacht wakker wordt en daar super moe van ben
- Dromen zijn altijd verschillend
- Dromen hebben echt 0 verband met elkaar en slaan nooit ergens op, altijd random zooi
WAT KAN HET ZIJN WANT IK BEN HET ZAT
Extra info:
- Ik ben van een bepaalde medicatie af
- Ik heb andere meds erbij
Wat zou het nog meer kunnen zijn als t niet door de meds komt?
Ja begrijpelijk wel. vaak als ik net handcreme heb gesmeerd dan moet ik dus wat eten maken oid, en dan daarna handen weer wassen dus heeft vaak weinig zinquote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat mag bij ons niet ivm sticky hands en dus niet hygiënisch en zulks
ikquote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben ze wegbezuinigd zodat ze al jouw telefoons konden financieren
euwwww das zo vies he, zo'n glibberig laagjequote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk wel. vaak als ik net handcreme heb gesmeerd dan moet ik dus wat eten maken oid, en dan daarna handen weer wassen dus heeft vaak weinig zin
Ssssssssssssssssssssssst niet te hard zeggen man!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ikheb
al
bijna
een
jaar
mijn
telefoon
Ja ik ga morgen de stad in om spullen voor mijn project van school te kopen (leer en ander materiaal, dus dat gaat geld genoeg kostenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
senl uitgeven voordat ie verloopt dan
[..]
IK ZEG AL NIX
Wij kijken nu OZ, das wel tof! Gewelddadige gevangenis serie.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
dat klinkt wel tof
Ik ga 'm even op mijn lijstje zetten
Wij zitten momenteel midden in Big Bang Theory, nadat Koos het jarenlang niet wilde kijken is hij er nu achter dat het eigenlijk juist heel tof is
Ik lollerdequote:Op woensdag 20 november 2013 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben ze wegbezuinigd zodat ze al jouw telefoons konden financieren
cv's? Why?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen de stad in om spullen voor mijn project van school te kopen (leer en ander materiaal, dus dat gaat geld genoeg kosten) dus dan eindig ik mijn rondje maar bij de Douglas
En weer mijn cv's meenemen
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lollerde
En ik krijg faaldrang van jullie
Ja kan wel, ben wel beetje bang dat ik mijn baan straks kwijt ben en ik heb nog steeds die vlek op lichaamquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meer stress? Zelf merkte ik als ik in een beetje depri periode zat of stressvol dat ik vaak vreemde en nare dromen had.
gaan ook op de lijstquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij kijken nu OZ, das wel tof! Gewelddadige gevangenis serie.
Zijn we gaan kijken omdat we die nieuwe serie orange is the new black ook tof vonden, maar die is meer grappig en makkelijk wegkijken, oz is wat zwaardere kost
Oja die kan ik ook nog eens kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij kijken nu OZ, das wel tof! Gewelddadige gevangenis serie.
Zijn we gaan kijken omdat we die nieuwe serie orange is the new black ook tof vonden, maar die is meer grappig en makkelijk wegkijken, oz is wat zwaardere kost
HOE IS HET MET JE VELROZE SJAAL?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lollerde
En ik krijg faaldrang van jullie
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ikheb
al
bijna
een
jaar
mijn
telefoon
BEL DE KRANTquote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ikheb
al
bijna
een
jaar
mijn
telefoon
JAJAquote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet trouwens wel terug met mijn telefoon maari mho is dat niet mijn schuld
had je al spiegiesche begeleiding gezocht?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja kan wel, ben wel beetje bang dat ik mijn baan straks kwijt ben en ik heb nog steeds die vlek op lichaam![]()
maargoed DM contract voor 2014 ligt wel klaar dus dat is wel weer fijn.
Hoezo, hij kan toch best bij de AH gaan werken?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
had je al spiegiesche begeleiding gezocht?
en top dat contract klaar ligt!![]()
Koos heeft vandaag te horen gekregen dat hij niet op zijn eigen functie hoeft te solliciteren maar dat hij gewoon mag blijven, dat is wel super fijn![]()
Anders waren we echt fucking screwed geweest
wedden dat ze haar katten of die jat vent de schuld geeft?quote:
Dat werkt hij toch al, ssssssssssssssssst, nu verklap je dat Koos eigenlijk Harry Piekeman isquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo, hij kan toch best bij de AH gaan werken?
Omdat ik de gehele maand november alleen komende zaterdag hoef te werken. Oja en had ik al verteld dat ik dan ook voor iemand inval?quote:
Ja zeker fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
had je al spiegiesche begeleiding gezocht?
en top dat contract klaar ligt!![]()
Koos heeft vandaag te horen gekregen dat hij niet op zijn eigen functie hoeft te solliciteren maar dat hij gewoon mag blijven, dat is wel super fijn![]()
Anders waren we echt fucking screwed geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |