Ik word steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Verbal het volgende:
BF3 loopt hier nog immer als een zonnetje
V.
Hoezo?quote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wordt steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.
Omdat het qua spelgevoel wél een battlefield is...quote:
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is en omdat dat spel wel af is.
Same here.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.
Wát maakt het leuker dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.
quote:We are rolling out a new server update today (nov 25). As this new server version is being deployed, you will experience some downtime before servers are updated. Console servers should be updated at 2AM PST/11AM UTC today. As usual, the majority of PC servers will be updated within 24 hours.
R12 Server Update Notes
-Fixed several of the most commonly occuring server crashes (This should benefit all platforms)
-Fixed an issue where the cruise missile in Commander Mode was not launching when playing on Paracel Storm
-Fixed so that a player's skill is no longer negatively affected when playing as Commander
-Fixed an aircraft IR flares exploit where players could use the flares multiple times before reloading by exiting/re-entering the aircraft
-Fixed an issue with Ranked servers on Xbox One running with a 1% ticket count
-Defined a range of 25%-400% for vehicle respawn delays on Ranked servers
De besturing, de nieuwe engine, de nieuwe mogelijkheden en ook vooral de maps. De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.quote:
Op cover na hetzelfde als BF3quote:
Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.quote:, de nieuwe engine,
Zoals?quote:de nieuwe mogelijkheden
Weinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.quote:en ook vooral de maps.
Of je hebt een volslagen open veld zodat je zonder voertuig gewoon de sjaak bent.quote:De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.
Hoeveel uur?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand hier in mijn potje is level 107
Vind ik niet. Voelt anders aan.quote:Op cover na hetzelfde als BF3
Marginaal? Als je maps van BF3 gaat vergelijken aan het einde van het level van met maps van BF4 dan is er bij BF4 een stuk meer destructie. En ook meer functionele destructie.quote:Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.
Kleine dingen als brandblussers kapot schieten om een soort smokenade te krijgen maar ook simpelweg de nieuwe mogelijkheden op het gebied van classes samenstellen en guns aanpassen.quote:Zoals?
Oké nou ik niet.quote:Weinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.
Hitdetectie is nog kut ja verder ben ik het met je oneens.quote:Tel daarbij op de hoeveelheid slechte hitdetectie, de nog gevoeliger gemaakte HC-variant, de enorme hoeveelheid aan COD-invloeden (focus op snelle CQC, "bloody screen, so real!") en zoals gezegd een lijst met kinderziektes die gezien de iteraire vooruitgang bij deze engine niet meer aanwezig hadden mogen zijn, maakt dat BF3 vele malen meer speelbaar is dan BF4.
locker is goed voor XPquote:Op maandag 25 november 2013 19:26 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |