Je bedoelt dat schudden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Gerevived worden en dan als soldaat met parkinson rond moeten lopen
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?
fixedquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef GanGStaR het volgende:
en sowieso dat motion blur uit zetten
Ik ga gewoon lekker rennen. Ik kom vanzelf wel weer wat tegen.quote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
Op een quad spawnen en om rijden om zo te flankenquote:Op zondag 24 november 2013 02:49 schreef Quotidien het volgende:
Wat doen jullie als je bij grote maps op een punt staat (spawn of iedereen dood ofzo) waar niemand meer is, en de dichtbijzijnde enemy flag nogal een stuk rennen is?Ik heb dit vaak namelijk, dat je dan ergens bent en dat het gevecht afgelopen is, of dat je squad ruk is en je daar dus moet spawnen, etc. Gewoon minutenlang rennen (om ergens afgeknald te worden door een sniper) ?
Engineer is ook een support classicquote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.
De UMP is op zich wel oké.quote:Op zondag 24 november 2013 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Wow die engineer heeft ook alleen maar knudde primary weapons, echt totaal underpowered.
De TAR en de ACW-R hebben een gigantisch hoge RoF. De TAR is gewoon close range hipfire en je hebt hem sowieso dood. In bursts schieten voor wat verder weg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Moet ook niets van EA kopen op release.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef cherrycoke het volgende:
crash na crash na crash na crash ik ben er weer klaar mee voor vandaag
heel de dag geen crashes maar nu opeens uit het niets crashes+ een memory leakquote:Op zondag 24 november 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
Opmerkelijk dat er zoveel verschil zit tussen verschillende mensen qua crashes. Vriend van mij waar ik altijd mee speel wordt er ook nog constant door geplaagd terwijl ik de afgelopen week welgeteld één keer gecrasht ben, en dat was toen ik de game quitte na een hele match.
Waardoor ik dan weer wel toevallig mijn L8 unlock kwijt was geraakt en ik nu dus weer met die kloteassignment moet doen maar dat terzijde
Gelijk heb je. We spelen hier ook niet met een hele grote groep en sowieso veelal niet samen dus. En niet iedereen heeft zin in hardcore en de andere helft weer niet in normal.quote:Op zondag 24 november 2013 17:39 schreef hiddit het volgende:
Heren ik ga stoppen met de BoF server omdat hij altijd leeg staat
PDW's zijn meer voor close range. Dus met de UMP zal je tegen hetzelfde probleem aanlopen. Al is die op mijn BF3 gebaseerde ervaring wel vrij accuraat. Voor medium/longe range is een carbine handiger.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Quotidien het volgende:
Die carbines en zijn vooral voor long range toch? En ook die UMP lijkt me voor long-medium range, als je een gebouw inmoet begin je echt helemaal niks tegen iemand met een AEK of Famas ofzo.
Ik word steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Verbal het volgende:
BF3 loopt hier nog immer als een zonnetje
V.
Hoezo?quote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wordt steeds een beetje verdrietig als ik BF3 weer speel.
Omdat het qua spelgevoel wél een battlefield is...quote:
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.quote:Op maandag 25 november 2013 01:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is en omdat dat spel wel af is.
Same here.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.
Wát maakt het leuker dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind BF4 veel leuker. Ondanks de bugs.
quote:We are rolling out a new server update today (nov 25). As this new server version is being deployed, you will experience some downtime before servers are updated. Console servers should be updated at 2AM PST/11AM UTC today. As usual, the majority of PC servers will be updated within 24 hours.
R12 Server Update Notes
-Fixed several of the most commonly occuring server crashes (This should benefit all platforms)
-Fixed an issue where the cruise missile in Commander Mode was not launching when playing on Paracel Storm
-Fixed so that a player's skill is no longer negatively affected when playing as Commander
-Fixed an aircraft IR flares exploit where players could use the flares multiple times before reloading by exiting/re-entering the aircraft
-Fixed an issue with Ranked servers on Xbox One running with a 1% ticket count
-Defined a range of 25%-400% for vehicle respawn delays on Ranked servers
De besturing, de nieuwe engine, de nieuwe mogelijkheden en ook vooral de maps. De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.quote:
Op cover na hetzelfde als BF3quote:
Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.quote:, de nieuwe engine,
Zoals?quote:de nieuwe mogelijkheden
Weinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.quote:en ook vooral de maps.
Of je hebt een volslagen open veld zodat je zonder voertuig gewoon de sjaak bent.quote:De levels zijn veel meer open en gelaagd nu. Waar je in 3 soms geen kant op kon heb je nu vaak meer opties.
Hoeveel uur?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand hier in mijn potje is level 107
Vind ik niet. Voelt anders aan.quote:Op cover na hetzelfde als BF3
Marginaal? Als je maps van BF3 gaat vergelijken aan het einde van het level van met maps van BF4 dan is er bij BF4 een stuk meer destructie. En ook meer functionele destructie.quote:Marginale verbeteringen tegenover een shitload aan kinderziektes die nu al 3 generaties terugkomen bij DICE games, alsof ze het gewoon niet leren.
Kleine dingen als brandblussers kapot schieten om een soort smokenade te krijgen maar ook simpelweg de nieuwe mogelijkheden op het gebied van classes samenstellen en guns aanpassen.quote:Zoals?
Oké nou ik niet.quote:Weinig eigen smoel op een paar maps na, ik mis er echt het BF-gevoel bij.
Hitdetectie is nog kut ja verder ben ik het met je oneens.quote:Tel daarbij op de hoeveelheid slechte hitdetectie, de nog gevoeliger gemaakte HC-variant, de enorme hoeveelheid aan COD-invloeden (focus op snelle CQC, "bloody screen, so real!") en zoals gezegd een lijst met kinderziektes die gezien de iteraire vooruitgang bij deze engine niet meer aanwezig hadden mogen zijn, maakt dat BF3 vele malen meer speelbaar is dan BF4.
locker is goed voor XPquote:Op maandag 25 november 2013 19:26 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!
Locker in obliterationquote:Op maandag 25 november 2013 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
locker is goed voor XP
ik open een gold pack geen boosts erin
27 november pasquote:Op maandag 25 november 2013 20:40 schreef cherrycoke het volgende:
pff een server crash, goede update dice
en weer een server crashquote:
Kan je dan niet beter een tower defence game spelen als dit soort gameplay je ding isquote:Op maandag 25 november 2013 19:26 schreef SeanFerdi het volgende:
Woei, Operation Locker is opeens stiekem wel leuk met medkit en v40 mini nades. wordt helemaal mooi als ik M320 LVG geunlocked heb, nade-whoren én medkit-whoren, tegelijk!
Het is een guilty pleasure om af en toe te doen. Normaal ben ik vlaggen aan het pakken in conquest.quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef Convict het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een tower defence game spelen als dit soort gameplay je ding is
Je hebt het er wel zwaar mee hequote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Could not join this server: it's not there anymore.
en mijn godverdomse progress kwijt
ahhquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Het is een guilty pleasure om af en toe te doen. Normaal ben ik vlaggen aan het pakken in conquest.
In BF3 was m'n guilty pleasure lekker meatgrinden in operation metro rush.
http://battlelog.battlefi(...)859037120/327062936/quote:
quote:We continue to work hard to further increase the stability of Battlefield 4, and if you have yet to hear about our Battlefield 4 Player Appreciation program head here [battlelog.battlefield.com] for all the info, including Double XP for all Battlefield 4 players between Nov. 28 – Dec. 5. Seeing as this now overlaps with a previously planned Double XP weekend for Battlefield 4 Premium players, we are moving back the exclusive Double XP event for Premium members to the weekend of Dec. 7.
This way, all players can take part in the Player Appreciation 2XP event, while Premium members [battlelog.battlefield.com] still will get an exclusive 2XP weekend. We will get back to you with exact start and end times for these.
For the latest information on game updates and server updates, head to the Battlefield 4 Control Room here on the Battlelog forums.
Als je nog even aangeeft welke servers dat zijn dan zijn wij tenminste gewaarschuwd voor later..quote:
Het is alleen wel jammer dat je niet handmatig die burst kunt locken. Het is een beetje gokken of het goed werkt en die tijd heb je soms niet.quote:
Fulltime baan zeg ik je!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef robuust89 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/930020189/pc/
Uh, wat?
De verdeling, de score, de killsquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef robuust89 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/930020189/pc/
Uh, wat?
ESP serversquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je nog even aangeeft welke servers dat zijn dan zijn wij tenminste gewaarschuwd voor later..
Of was het je eigen opgezette server.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |